Citat:
Ursprungligen postat av
LaScala
Vilka nollor! Det kommer en tid när allt kommer se helt annorlunda ut och internet glömmer som sagt aldrig. Dessa kommer för evig tid vara besudlade med dessa handlingar. Jag skulle aldrig anställt dem, inte ens för att städa toaletter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Studsboll
Jag skall vara ärlig: svetsarn är den ynkligaste statsminister landet haft. Stridshingsten var ett ärkesvin som satte landet i en hopplös situation, men han var åtminstone handlingskraftig och verbal i sina quislingsdåd; svetsarn är en patetisk ynkedom som ingen bryr sig om. Först yrade han om att "vi" varit naiva och nu skall han alltså vara "ärlig" och erkänna det alla normala människor redan insett? Imponerande.
Vi vet ju redan att landet är i kaos. Det jag är nyfiken på är varför han säger detta nu. Vad har förändrats som föranleder statsministern att säga att det inte ser ljust ut, vilken information har han just fått? Är läget värre än vi befarar?
Citat:
Ursprungligen postat av
RadioDDR1
Sossar, moderater, vänsterpartister, centerpartister = Vänsterliberaler.
Det är ett och samma parti: Det Vänsterliberala Partiet Internationalisterna (DVLPI).
DN, SvD, AB, Expressen, Sydsvenskan, TV4, SVT = Vänsterliberala medier
Konturerna är fortfarande lite suddiga om man tittar slarvigt men bilden är tydlig för alla som vill och vågar. Det krävs mod att erkänna för sig själv att vi lever i en de facto diktatur.
Kalla dem därför inte för sossar, moderater, liberaler, vänsterpartister eller centerpartister utan nämn dem korrekt, annars blir det svårare att bli av med dem. De enda av dessa grupper som trivs med att bli kallade för vänsterliberaler är folkpartister och kanske vissa sossar. Vi måste ta ifrån dem deras fejkade identitet och gruppkänsla. Gör vi det rasar korthuset.
Bra! Extrem.vänster.internationella.liberalerna-radikal (evil-r)