2016-09-18, 17:48
Medlem
motvalls avatar
Då var det dax för den matchen jag mest sett fram emot denna helg, Hertha mot Schalke. Två klubbar jag av någon anledning gillar utan att vara ens ett uns blåvit. Normalt neutral i sådana lägen, men idag behöver S04 segern mest.

Efter en kvart så syns att lagens självförtroende före dagen skiljer sig, berlinarna verkar tryggare.
Citera
2016-09-18, 17:50
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borjeboy
vilken match hannover96 arminia biefeld blev.. 3-3..

Vi får hoppas att Germanofil ger en kommentar i den "riktiga" tråden, antagligen satt han på en kneipe och besåg allt.
Citera
2016-09-18, 18:01
Medlem
Grus-Kalles avatar
Håller med, Hertha ser vassare ut i inledningen. Fast i motsats till dig så har jag likartade, lätt negativa känslor för båda lagen, men det är en av speldagens höjdpunkter.

Edit: Och Sechzig börjar närma sig sin vanliga plats, nu på nionde plats i tabellen...dock bara tre pinnar från uppflyttningsplats hörs det från Giesing...
Senast redigerad av Grus-Kalle 2016-09-18 kl. 18:04.
Citera
2016-09-18, 18:21
Bannlyst
Schalke var bättre sista 10 minuterna.. Men 5 halvlekar utan mål nu i ligan in med Konoplyanka och Meyer i andra nu..
Citera
2016-09-18, 19:21
Medlem
motvalls avatar
Ja ni, de lovorden om årets Schalke jag läst (inte sett en match) verkar lätt överdrivna. Ser sämre ut än på länge och hur är det tänkt att målen ska komma med ett så omständigt anfallsspel??
Citera
2016-09-21, 18:29
Medlem
motvalls avatar
Då var det dax för dag två i den engelska veckan och den börjar med två positiva halvtidsresultat. H96 leder mot Karlsruhe och K`lautern detsamma gentemot Dresden. Att det inte är ett mål till för laget från staden som har H på sina bilar (HH betyder alltså inte Happy Hour utan Hansastad Hamburg och ett är för Hannover) är otroligt map läget som norrbaggen Fossum sumpade.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in