Citat:
Ursprungligen postat av
BoulevardAlruna
Fan vad FÖRBANNAD jag blir när jag läser ditt inlägg. Tyvärr är det ju så att man liksom inte kan gå ensam längre. Det handlar inte ens om kön längre, är du VIT och går ensam så riskerar du helt enkelt att bli attackerad, förföljd, våldtagen. Det är så jävla horribelt. Skönt att du skrek och påkallade uppmärksamhet, bra gjort. Den jäveln ska fan spärras in. I ett annat land.
Btw Det cyklar svarta fram å tillbaks mellan st knut-folkets park- möllan. Det är ytterst suspekt. Har själv blivit förföljd och då cyklade jag (en svart kille som cyklade bredvid mig och babblade aggressivt på sitt eget språk)
Kan ju vara knarkförsäljare med, de är man ju rätt van vid den sträckan, men detta var annorlunda. Han var riktigt creepy, och jag är inte så lättskrämd.
Brukar redan undvika att gå ut själv på natten, men ibland måste man hem, och taxi känns precis lika osäkert som att gå för min del, samt var min cykel trasig. jag jobbar sena kvällar och ibland jobbar över och måste ta mig hem också, hade gärna haft bil i de lägena.