2016-09-07, 17:02
Medlem
njaexss avatar
Vilket parti tycker om svenska vita heterosexuella män? Vad ska man rösta på om man är i den kategorin? För man är inte så omtyckt i de flesta partier verkar det som, till och med de konservativa partierna går i pridetåg och så vidare. Så?
Citera
2016-09-07, 17:05
Medlem
Finns inga konservativa partier (i riksdagen) i Sverige. Alla delar marxistisk värdegrund bara i olika grad och är olika öppna med det.

Så inget riksdagsparti allafall.
Citera
2016-09-07, 17:06
Bannlyst
Nordiska Motståndsrörelsen
Citera
2016-09-07, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukkosjumala

Verkar vara det enda, dessvärre.
Citera
2016-09-07, 17:28
Medlem
Jag är moderat. Mest för att jag tror på stort eget ansvar, marknadsekonomi och låga skatter. Invandrare, poliser osv skiter jag i.
Citera
2016-09-07, 17:39
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saknimeli
Finns inga konservativa partier (i riksdagen) i Sverige. Alla delar marxistisk värdegrund bara i olika grad och är olika öppna med det.

Så inget riksdagsparti allafall.

Det ligger något i det du säger.

Citat:
Ursprungligen postat av ukkosjumala

Jo, dom verkar gilla vita män.

Citat:
Ursprungligen postat av Expired
Jag är moderat. Mest för att jag tror på stort eget ansvar, marknadsekonomi och låga skatter. Invandrare, poliser osv skiter jag i.

Jaha, ja moderaterna känns som ett vit man parti, dock tror jag inte riktigt på fri marknad i och med att det blir lätt för intressen som vill inkräkta att aggressivt köpa upp saker. Hänger du med mig? Jag är nog mer för ett auktoritärt samhälle än vad moderaterna förespråkar. Men bra förslag!
Citera
2016-09-08, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saknimeli
Verkar vara det enda, dessvärre.

Vadan detta "dessvärre"? Det är väl bra att åtminstone ett parti står upp för vita heterosexuella män?
Citera
2016-09-08, 00:13
Medlem
FI såklart!! Gå med där och gör tanterna glada nu!
Citera
2016-09-08, 01:07
Medlem
8711s avatar
Ja, Sverigedemokraterna har väl en viss överrepresentation gällande svenska män inom partiet som värnar om sig själva och sin historia. Så välkommen!

I 7-klövern ägnar man sig ju mest åt självhat och svenskhat. Man premierar allt annat före det egna och det svenska.

Att man värderar sitt eget högt innebär dock inte att man måste ogilla allt annat. Man kan vara en bra person med andra egenskaper också såklart som alla fattar själva!
Citera
2016-09-08, 09:34
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Den lågutbildade vita heterosexuella mannen röstar på Sverigedemokraterna, den enkla vägen ut.
Den högutbildade vita heterosexuella mannen sprider ut sin röst bland de övriga partierna, då beroende på ideologisk bakrund.
Citera
2016-09-08, 22:29
Medlem
Alla riksdagspartier har så vitt jag vet partiledare som är heterosexuella, vita är de
också. Så de faller väl på sin orimlighet att de inte skulle gilla vita hetero män
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in