2022-07-09, 10:16
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Jag tror att de flesta feminister mycket väl vet att kvinnor förtrycks inom Islam. Men för det första vågar de inte säga det (kvinnor är inte riskbenägna), och för det andra bryr de sig inte om det, då feminism främst handlar om hat mot vita män.

Om jag ska analysera detta ur ett psykologiskt perspektiv, tror jag att feminister och kvinnor i övrigt vill bli dominerade. Feminister och kvinnor är ökända för att både vilja ha kakan och äta den, och för att inte riktigt veta vad de vill, då de styrs av sina känslor.

Jag har hört många feminister säga "jag vill ha en riktig man" eller "en riktig karl". Hur går detta ihop med att maskulinitet är giftigt? Många västerländska män har tyvärr trott på att kvinnor faktiskt vet vad de vill, och gått på deras trams. Därför har vi idag en massa soja-boys som inte förstår varför alla kvinnor vill ha sex med kriminella narkomaner.

Kvinnor attraheras helt enkelt inte av män som "respekterar" kvinnor och "bryr sig om deras känslor". Det är bara att titta på vilka typer av män de väljer att ha sex med. Totalt själviska kriminella män som är otrogna mot dem. Jag tror att det är därför många kvinnor vill ha hit en massa män från MENA, då de helt enkelt är trötta på att bli behandlade bra, och vill bli dominerade. Jag läste en studie som sa att 10% av alla kvinnor tittar på våldtäktsporr, dvs de blir kåta av tanken av att bli våldtagna. Detta är riktigt sjukt. Men det är också ett bevis på att det är helt omöjligt att göra kvinnor nöjda. Framförallt feminister.

Lyssna inte på vad kvinnor säger. Titta på vad de gör.
Citera
2022-07-09, 11:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
Jag tror att de flesta feminister mycket väl vet att kvinnor förtrycks inom Islam. Men för det första vågar de inte säga det (kvinnor är inte riskbenägna), och för det andra bryr de sig inte om det, då feminism främst handlar om hat mot vita män.

Om jag ska analysera detta ur ett psykologiskt perspektiv, tror jag att feminister och kvinnor i övrigt vill bli dominerade. Feminister och kvinnor är ökända för att både vilja ha kakan och äta den, och för att inte riktigt veta vad de vill, då de styrs av sina känslor.

Jag har hört många feminister säga "jag vill ha en riktig man" eller "en riktig karl". Hur går detta ihop med att maskulinitet är giftigt? Många västerländska män har tyvärr trott på att kvinnor faktiskt vet vad de vill, och gått på deras trams. Därför har vi idag en massa soja-boys som inte förstår varför alla kvinnor vill ha sex med kriminella narkomaner.

Kvinnor attraheras helt enkelt inte av män som "respekterar" kvinnor och "bryr sig om deras känslor". Det är bara att titta på vilka typer av män de väljer att ha sex med. Totalt själviska kriminella män som är otrogna mot dem. Jag tror att det är därför många kvinnor vill ha hit en massa män från MENA, då de helt enkelt är trötta på att bli behandlade bra, och vill bli dominerade. Jag läste en studie som sa att 10% av alla kvinnor tittar på våldtäktsporr, dvs de blir kåta av tanken av att bli våldtagna. Detta är riktigt sjukt. Men det är också ett bevis på att det är helt omöjligt att göra kvinnor nöjda. Framförallt feminister.

Håller med till fullo.

På samma mynt; prata inte som kvinnor gör. Måla upp en bild istället. Jag har upprepande gånger här målat upp ganska groteska visuella 'ledtrådar' till vad jag skulle göra om jag vart oförättad av kvinnor. Falskanmälningar om våldtäkt, våld/försvar o.s.v.

Det finns en orsak till att 50 shades of grey är storsäljare... Det går rätt in i hjärnbarken, utan att passera gå.
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2022-07-09 kl. 11:45.
Citera
2022-07-09, 11:59
Bannlyst
Feministerna värnar om muslimerna.

Muslimerna vill slakta alla kvinnor som tror sig ha makt över mannen.

Hur de frontalkrockar inom kort kommer bli ett rejält spektakel...
Citera
2022-07-09, 12:07
Avslutad
Citat:

Kriminella narkomaner är definitivt inget högvilt på sexmarknaden och du är nog ensam om att betrakta kriminella narkomaner som ”riktiga karlar”.

Kvinnor som vill bli dominerade behöver inte importera MENA-män, det går bra att gå till en BDSM-klubb eller annonsera efter en dominant man.
Citera
2022-07-09, 12:11
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Kriminella narkomaner är definitivt inget högvilt på sexmarknaden och du är nog ensam om att betrakta kriminella narkomaner som ”riktiga karlar”.

Kvinnor som vill bli dominerade behöver inte importera MENA-män, det går bra att gå till en BDSM-klubb eller annonsera efter en dominant man.
Jag betraktar inte kriminella narkomaner som riktiga karlar. Vad jag menar är att många män i väst har blivit så pass feminiserade, att kriminella narkomaner i vissa fall framstår som mer manliga.
Citera
2022-07-09, 12:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Feministerna värnar om muslimerna.

Muslimerna vill slakta alla kvinnor som tror sig ha makt över mannen.

Hur de frontalkrockar inom kort kommer bli ett rejält spektakel...

Inte alls.
De kommer att gladeligen lägga sig med fittan eller arslet i vädret för att bli rejält överkörda av de dominanta männen från öknen.

Nu slipper de springa på klubbar eller hänga på Darkside, BC och Hemligg för att få sina (ofta rejält dallriga) rumpor randade blåsvarta.
Citera
2022-07-09, 12:30
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Citat:
Ja om nu du nu anser att det är manligt att vara avmagrad, stirrig och spattig.
Eller om du anser att det är kvinnligt att vara otrogen mot sin man, stalka män, och att stjäla cyklar
Citera
2022-07-09, 12:32
Avslutad
Citat:
Eller om du anser att det är kvinnligt att vara otrogen mot sin man, stalka män, och att stjäla cyklar
Vad är det med kriminella narkomaner du tycker framstår som manligt då?
Citera
2022-07-09, 12:38
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Citat:
Vad är det med kriminella narkomaner du tycker framstår som manligt då?
Inget. Men många kvinnor tycker uppenbarligen det.
Citera
2022-07-09, 12:41
Avslutad
Citat:
Inget. Men många kvinnor tycker uppenbarligen det.
Ja jag vet då ingen som tänder på såna.

De brukar få hållas med andra avmagrade och tandlösa.
Citera
2022-07-09, 13:17
Avslutad
Citat:
Vad bra att du erkänner att du är en kvinnoförtryckare. Det är nog det som gör att kvinnorna i Sverige försöker förmå din fru att lämna dig.

..som sagt; i ord.

..får dig att gå igång..
Citera
2022-07-09, 13:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
..som sagt; i ord.

..får dig att gå igång..
Du höll ju med conspiracyeyes om att ni muslimer är kvinnoförtryckare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in