Citat:
Ursprungligen postat av
Giggsy
Haha

Fixar du bilden på Samuels nerkladdade plyte och skickar till mig så lovar jag att tänka på saken. Annars trivs jag rätt bra med hjälten Uffe Söderström som avatar.
Fixar du bilden på Uffe Söderströms nerkladdade plyte så lovar jag tänka på honom som en hjälte, nej jag blev tvungen att ställa in på adult kontent här
http://www.imagebam.com/image/4ac79d577773423..för för jag kan alls inte minnas att det rör sig om mellangrädde, utan glasyr ifrån blåbärsrabararber-paj, ser ut som en skäckisfilm
Förövrigt är det någon som ofta tänker på hur otro-vinjetten ter sig vid säsongsavslutningar och hur mycket bättre det blir?.
Dom borde slutat spela den efter säsong 6 dock, fast jag tänker inte vara så låg & maintream att jag skyller på Reines frånvaro, få tycks tänka på att 3/5 av Lindgrens flyttar till Rottne-dam samtidigt. Kajs av-kristna poppighet kontra Pillas snygghet kontra Hugos våldsfetish samtidigt som Birgitta slutar gå i kyrkan och cementerar sin tantfrisyr som avviker från säsong 1s ungdomliga medelåldersfrissa.
Och detta mina ovänner..är det som sammantaget med Roine snarare blir spiken i likkistan för serien, frånfallet av originalkaraktärer har därförinnan eskalerat efter säsong 4, sedan hade dom ju fräckheten att dumpa ännu fler veteraner under säsong 7 och kom undan med det.
"Vi borde prata om sex, utbyta lite tankar och funderingar" - Kaj Lindgren på mobilen