2017-06-05, 17:43
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123ddd
Ni som tittat en massa ggr på Tre kronor, är det någon som vet vad för substans Victoria bärnsten missbrukar? Är bara tabletter och pulver, men får man någonsin veta exakt vad det är?
Nej, jag blir inte riktigt klok på vad det skulle vara faktiskt. Förmodligen bara "knark" i största allmänhet. Min gissning är dock kokain eftersom dom är en diplomatfamilj.
Citera
2017-06-21, 23:19
Medlem
Ni som sett serien några ggr, jag skulle vilja ha hjälp! I avsnitt 80, på Victorias begravning läser kaj en dikt som jojje valt. Jag söker den dikten, någon som vet vilken det är?
Citera
2017-06-27, 18:33
Medlem
Boggymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123ddd
Ni som tittat en massa ggr på Tre kronor, är det någon som vet vad för substans Victoria bärnsten missbrukar? Är bara tabletter och pulver, men får man någonsin veta exakt vad det är?
Ladd vill jag minnas att det var, och pillret hon ger Tanja på en fest var väl ecstasy.
Citera
2017-06-27, 18:44
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boggyman
Ladd vill jag minnas att det var, och pillret hon ger Tanja på en fest var väl ecstasy.
Världens konstigaste ecstasy i så fall. Men å andra sidan så kan man inte förvänta sig att författarna vet något om verkligheten.
Citera
2017-08-06, 22:31
Medlem
Enmansdemos avatar
Någon som minns vilken säsong och kanske avsnitt? som Clark får käka tårta under framgångskyrkans möte
Citera
2017-08-06, 22:55
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Någon som minns vilken säsong och kanske avsnitt? som Clark får käka tårta under framgångskyrkans möte

Det är Samuel som straffas. Förmodligen sista säsongen.
Citera
2017-08-07, 01:14
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Det är Samuel som straffas. Förmodligen sista säsongen.
Tack, där fick jag både belöning och bestraffning för min ouppmärksamhet, det var ju så jävla äckligt det där...när det droppade lightgrädde från Samuels snyte så man vill nästan att du väljer den som avatar
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-08-07 kl. 01:16.
Citera
2017-08-07, 01:35
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Tack, där fick jag både belöning och bestraffning för min ouppmärksamhet, det var ju så jävla äckligt det där...när det droppade lightgrädde från Samuels snyte så man vill nästan att du väljer den som avatar

Haha Fixar du bilden på Samuels nerkladdade plyte och skickar till mig så lovar jag att tänka på saken. Annars trivs jag rätt bra med hjälten Uffe Söderström som avatar.
Citera
2017-08-12, 03:43
Avslutad
Tre Kronor och Rederiet kompletterande varandra rätt så bra, även om de båda var helt omedvetna om det.

Svenska serier så in i norden. Trots att de inte förstod det medan det begav sig.
Citera
2017-08-14, 10:48
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Haha Fixar du bilden på Samuels nerkladdade plyte och skickar till mig så lovar jag att tänka på saken. Annars trivs jag rätt bra med hjälten Uffe Söderström som avatar.
Fixar du bilden på Uffe Söderströms nerkladdade plyte så lovar jag tänka på honom som en hjälte, nej jag blev tvungen att ställa in på adult kontent här http://www.imagebam.com/image/4ac79d577773423..för för jag kan alls inte minnas att det rör sig om mellangrädde, utan glasyr ifrån blåbärsrabararber-paj, ser ut som en skäckisfilm

Förövrigt är det någon som ofta tänker på hur otro-vinjetten ter sig vid säsongsavslutningar och hur mycket bättre det blir?.
Dom borde slutat spela den efter säsong 6 dock, fast jag tänker inte vara så låg & maintream att jag skyller på Reines frånvaro, få tycks tänka på att 3/5 av Lindgrens flyttar till Rottne-dam samtidigt. Kajs av-kristna poppighet kontra Pillas snygghet kontra Hugos våldsfetish samtidigt som Birgitta slutar gå i kyrkan och cementerar sin tantfrisyr som avviker från säsong 1s ungdomliga medelåldersfrissa.

Och detta mina ovänner..är det som sammantaget med Roine snarare blir spiken i likkistan för serien, frånfallet av originalkaraktärer har därförinnan eskalerat efter säsong 4, sedan hade dom ju fräckheten att dumpa ännu fler veteraner under säsong 7 och kom undan med det.

"Vi borde prata om sex, utbyta lite tankar och funderingar" - Kaj Lindgren på mobilen
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-08-14 kl. 11:27.
Citera
2018-10-18, 17:43
Medlem
Någon som minns Leifs sviniga kollega Torsten Andersson som var med i några avsnitt i den första säsongen?? Han som vid upprepade tillfällen misshandlade Kenta, som pressade Reine att dem skulle dela på pengarna som Reine tjänade på flyktingförläggningen med mera. Man hade velat se mer av honom i serien.

Första säsongen var den bästa och anledningen är enkel, Ulf Brunnberg var med och var helt underbar i rollen som Hans Wästberg!
Citera
2018-11-03, 11:58
Medlem
Är det någon som vet vilken adress husen på mälarstigen ligger på i verkligheten? Har bara hittat att serien spelas in i Farsta och Sätra men hittar inget om vart husen ligger... Hade varit kul att åka dit och kolla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in