2005-12-08, 00:38
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven/Hell
Tycker det står ganska klart & tydligt att han jobbade bakom kameran i Drömkåken, & inte hade en skådespelarroll?

Menade att han var med på filmen, då det ses som en större film.
Citera
2005-12-10, 15:28
Medlem
EvilEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Modernt att gilla bögar? Talar du ur röven nu eller är det din homofobi (homosexualitet) som talar nu? Lägg ner ditt skitsnack och inse det, de skämtar. Håll snattran och get with the program.

Det är varken töntigt, coolt eller vafan du nu säger, det är helt enkelt trångsynt och barnsligt. Bögar finns, har alltid funnits, kommer alltid att finnas och en dag kanske du finner dig själv.
Tycker det är jävligt barnsligt att säga att jag är bög för att jag tycker bögars kärleksliv är äckligt. Och ja, det är utan tvekan en trend att tycka att bögar är härliga och frigjorda, och tycker man inte det är man tydligen gay.
Jag har funnit mig själv, och jag både respekterar och accepterar att folk är bögar, men jag tycker fortfarande det är äckligt.

Även jag gillar Musse och Andreas bättre än vad jag gillar machosnubbar som Roberto, men jag stör mig på att de måste hävda sin sexuella säkerhet genom att hålla på och vara bögiga. Är man säker i sin sexualitet behöver man inte göra nåt alls.
Citera
2005-12-10, 16:29
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilEye
Tycker det är jävligt barnsligt att säga att jag är bög för att jag tycker bögars kärleksliv är äckligt. Och ja, det är utan tvekan en trend att tycka att bögar är härliga och frigjorda, och tycker man inte det är man tydligen gay.
Jag har funnit mig själv, och jag både respekterar och accepterar att folk är bögar, men jag tycker fortfarande det är äckligt.

Även jag gillar Musse och Andreas bättre än vad jag gillar machosnubbar som Roberto, men jag stör mig på att de måste hävda sin sexuella säkerhet genom att hålla på och vara bögiga. Är man säker i sin sexualitet behöver man inte göra nåt alls.

Det där lät väldigt homofobiskt. De kan väl göra vad de vill? De vill ha den vinkeln på sitt program, inte precis att dom hånglar på skoj var 20:e sekund.
Bögar är inte "härliga och frigjorda", heterosexuella män som kan skoja till det är "härliga och frigjorda".
Citera
2005-12-10, 18:23
Medlem
EvilEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Det där lät väldigt homofobiskt. De kan väl göra vad de vill? De vill ha den vinkeln på sitt program, inte precis att dom hånglar på skoj var 20:e sekund.
Bögar är inte "härliga och frigjorda", heterosexuella män som kan skoja till det är "härliga och frigjorda".
Självklart, men jag stör mig fortfarande på det av nämnda anledningar. Jag behöver varken vara bög eller homofob för det.

Jag tycker inte att heterosexuella män som kan skoja om det är härliga och frigjorda, jag tycker de är trendtorskar som hänger på en bögälskartrend som kommit ur nån sorts äcklig politisk korrekthet. Jag har inget emot bögar som individer bara för att de är bögar, och inte heller bögar som grupp av samma anledning, tycker de ska behandlas som alla andra, dvs. inte få någon "positiv särbehandling".
Citera
2005-12-10, 18:44
Medlem
canibuss avatar
dom känns bara som några filip och fredrik kopior.
Citera
2005-12-10, 19:00
Medlem
EvilEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canibus
dom känns bara som några filip och fredrik kopior.
Ja, bögiga ointellektuella kopior.
Citera
2005-12-11, 05:24
Bannlyst
Det är homo-lobbyn som sexualiserat den manliga idrotten.

Ser man något sexuellt i kampsporter så har man homofila tendenser.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in