2017-12-29, 03:34
Medlem
Nygardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacksforsnacks
Har följt TRON ett par veckor nu och köpte in mig på ett parti för ca200sat för en tid sedan. Vill nu komma med vad jag anser som bra köpläge innan "tåget kan ha gått".

Deras open-source släpps om 2 timmar och sägs vara välskriven av de som tagit sig tid att läsa koden som hittills legat ute och konsensus råder om att detta kommer ta TRON upp ett par snäpp.

Övrigt kuriosa:
Man har redan landat ett samarbete med bland annat "Peiwo" (mångmiljon-användare) och oBike ("hyr-cykel-här-och-lämna-tillbaka-där företag" som har ett par miljoner användare) som skall använda deras nätverk. Tisslas och tasslas om samarbete med Alibaba och att det även kan komma att registreras på ett stort antal exchanges nu under Q1-2018.

Namnet utåt för TRON är Justin Sun som är listad på Forbes 30 under 30 (så ingen nobody i den meningen).

Jag vet att det är ett av de mest tradeade på Binance, men jag tror att det kan finnas ett värde i att lägga en peng nu innan 03:00 om man är intresserad av att vara med på "resan" som alla så vackert pratar om på alla forum.

I skrivande stund ligger den på 0,00005700 om man tradear /ETH och har en spikrak kurva uppåt de senaste timmarna.

Bara min rekommendation, all investering sker såklart på egen risk, men jag har gått in tungt på denna för några veckor sedan och är in it for the long run.

Lycka till!

Köpte cirka 200 coins på Binance, verkar vara ett intressant coin.

Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Jag är ny, jag behöver en steg för steg förklaring :-)

Köp ETH på coinbase sen för över till Binance där du växlar ETH mot TRON. Enklaste vägen för en ny.
Citera
2017-12-29, 03:49
Medlem
Luckyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacksforsnacks
Har följt TRON ett par veckor nu och köpte in mig på ett parti för ca200sat för en tid sedan. Vill nu komma med vad jag anser som bra köpläge innan "tåget kan ha gått".

Deras open-source släpps om 2 timmar och sägs vara välskriven av de som tagit sig tid att läsa koden som hittills legat ute och konsensus råder om att detta kommer ta TRON upp ett par snäpp.

Övrigt kuriosa:
Man har redan landat ett samarbete med bland annat "Peiwo" (mångmiljon-användare) och oBike ("hyr-cykel-här-och-lämna-tillbaka-där företag" som har ett par miljoner användare) som skall använda deras nätverk. Tisslas och tasslas om samarbete med Alibaba och att det även kan komma att registreras på ett stort antal exchanges nu under Q1-2018.

Namnet utåt för TRON är Justin Sun som är listad på Forbes 30 under 30 (så ingen nobody i den meningen).

Jag vet att det är ett av de mest tradeade på Binance, men jag tror att det kan finnas ett värde i att lägga en peng nu innan 03:00 om man är intresserad av att vara med på "resan" som alla så vackert pratar om på alla forum.

I skrivande stund ligger den på 0,00005700 om man tradear /ETH och har en spikrak kurva uppåt de senaste timmarna.

Bara min rekommendation, all investering sker såklart på egen risk, men jag har gått in tungt på denna för några veckor sedan och är in it for the long run.

Lycka till!

köpte på mig runt 10k för några dagar sen på binance och håller verkligen med, tror trx kan va rätt sjuk long term
Citera
2017-12-29, 05:07
Medlem
phobics avatar
Om det blir några fler race så ligger Ripple och Tron troligen inte dumt till. Grejen är ju att de ligger så lågt än att en investering på säg 1000 dollar kan bli miljoner med ett coinvärde under 100-dollarsstrecket per coin vilket inte är omöjligt.

Men var köper man TRX?
Citera
2017-12-29, 05:17
Medlem
Luckyhorses avatar
binance.com med eth
Citera
2017-12-29, 06:53
Medlem
Sikkans avatar
Herregud, jag hoppas att ni som jag håller ZER och Hush. Kaboom under natten!

😂😂😂👍
Citera
2017-12-29, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
Herregud, jag hoppas att ni som jag håller ZER och Hush. Kaboom under natten!

😂😂😂👍

Nope, men jag håller ZOI.

Vem är det som fått upp ögonen för Zero-protokollet igen? Har det gjorts några framsteg det senaste som visar att det är bättre än något annat?
https://coinmarketcap.com/currencies/zoin/

EDIT: Intressant att alla nästan bara finns på Cryptopia. Undrar om det kommer bli ett slagsmål om vilka som ska ta över / hålla tronen?
Citera
2017-12-29, 07:40
Medlem
Citat:
Mina raiblocks har ökat med 8000% i värde sen jag köpte dom 😂😂.

Damn... och jag ynka 700% =/ köpte på 2$.
Senast redigerad av GillarKebabtallrik 2017-12-29 kl. 07:43.
Citera
2017-12-29, 09:31
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Damn... och jag ynka 700% =/ köpte på 2$.

över 10K% nu, ligger dock i lä mot en annan coin jag har. 34600% plus
Citera
2017-12-29, 09:54
Medlem
Citat:
över 10K% nu, ligger dock i lä mot en annan coin jag har. 34600% plus

Antar du prickade in dem på en väldigt låg mcap?=)
Citera
2017-12-29, 10:17
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Antar du prickade in dem på en väldigt låg mcap?=)

Köpte dom i somras mest på random...sedan dess har de legat och chillat så att säga tror jag betalade strax över kronan per coin. synd man inte köpte en fuckload
Citera
2017-12-29, 11:06
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nygards
Köpte cirka 200 coins på Binance, verkar vara ett intressant coin.

Köp ETH på coinbase sen för över till Binance där du växlar ETH mot TRON. Enklaste vägen för en ny.

"Authorize your transaction
To complete a purchase using, you must first authorize the buy with your card issuer."

Hur gör man det?
Citera
2017-12-29, 11:09
Medlem
Dharmas avatar
Jag klickar på "confirm". Inget händer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem