2017-12-10, 21:23
Medlem
Hej,

Vart köper ni er onecoin?

/Simon
Citera
2017-12-10, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simon-S10
Hej,

/Simon
Scamcoin*
Citera
2017-12-10, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simon-S10
Hej,

/Simon

Som sagt så är detta en scamcoin och jag ber dig därför att skicka dina manetas till min plånbok istället där de iallafall gör nån nytta
Citera
2017-12-10, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PapiChulo7
Som sagt så är detta en scamcoin och jag ber dig därför att skicka dina manetas till min plånbok istället där de iallafall gör nån nytta

Hehe Aa hade varit något👍, har så mycket pengar att jag bara vill slösa bort dom på scamcoins
Citera
2017-12-10, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonT
Hallå!

Har precis börjat intressera mig för kryptovalutor och hoppas ni experter kan hjälpa mig.
Tyvärr för min del känns det som tåget har gått gällande bitcoin, anledningen är att jag inte har pengarna som krävs för att investera.

Min plan är att chansa och investera 5k i 4 olika valutor och sen låta dem ligga i några år.
Vad säger ni experter, är det en bra ide och är jag rätt ute med valutorna?
Dem jag tänkte är dem här:

https://coinmarketcap.com/currencies/cardano/

https://coinmarketcap.com/currencies/iota/

https://coinmarketcap.com/currencies/litecoin/

https://coinmarketcap.com/currencies/zcoin/

Är supertacksam om någon skulle kunna hjälpa mig och har ni andra alternativ tar jag mer än gärna emot förslag.

Tack på förhand.

Tycker att detta verkar vara en utomordentlig idé. När jag investerar i valutor så tittar jag såklart på den potentiella procentuella ökningen som kan finnas i företaget. Låt oss säga att bitcoin hade ett fint jämnt pris på 10000 USD just nu. Att den skulle flyga upp till långt över 100000 USD innan nästa år är slut anser jag inte som särskilt troligt. Alltså en ökning med gånger 10 på ett år.

Ethereum ökade från 8 dollar för ett år sen till 480 dollar för några dagar sedan = 60ggr pengarna
Dash ökade från 9 dollar för ett år sen till 796 dollar för några dagar sen = 88ggr pengarna
Ripple ökade från 0.0068 dollar för ett år sen till 0.2897 dollar för ett par dagar sen = 43ggr pengarna
NEO ökade från 0.125 dollar för ett år sen till 40 dollar för ett par dagar sen = 320ggr pengarna!!!!!
Monero ökade från 7.73 dollar för ett år sen till 240 dollar idag = 31 ggr pengarna

Osv, osv, osv....

Chansen att bitcoin "endast" kommer att öka 30 gånger dagens pris det nästa året betyder att en bitcoin isåfall kommer att ligga runt 450000 dollar nästa december. Det tror iallafall inte jag kommer att hända, så ja du har missat tåget. Dock kommer altcoinsen till undsättning.
Som detta året alltså har visat är det möjligt att göra mycket mer pengar på dessa.

Coinsen som jag sitter med just nu är;
Populous
Veritaseum
OMG
NEO
Giga Watt Token
Humaniq
Adx
Kickcoin
Pillar
Dimcoin

Skall även köpa en stack med litecoin, EOS, SALT och Rivetz i mellandagarna.
Citera
2017-12-11, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PapiChulo7
Tycker att detta verkar vara en utomordentlig idé. När jag investerar i valutor så tittar jag såklart på den potentiella procentuella ökningen som kan finnas i företaget. Låt oss säga att bitcoin hade ett fint jämnt pris på 10000 USD just nu. Att den skulle flyga upp till långt över 100000 USD innan nästa år är slut anser jag inte som särskilt troligt. Alltså en ökning med gånger 10 på ett år.

Ethereum ökade från 8 dollar för ett år sen till 480 dollar för några dagar sedan = 60ggr pengarna
Dash ökade från 9 dollar för ett år sen till 796 dollar för några dagar sen = 88ggr pengarna
Ripple ökade från 0.0068 dollar för ett år sen till 0.2897 dollar för ett par dagar sen = 43ggr pengarna
NEO ökade från 0.125 dollar för ett år sen till 40 dollar för ett par dagar sen = 320ggr pengarna!!!!!
Monero ökade från 7.73 dollar för ett år sen till 240 dollar idag = 31 ggr pengarna

Osv, osv, osv....

Chansen att bitcoin "endast" kommer att öka 30 gånger dagens pris det nästa året betyder att en bitcoin isåfall kommer att ligga runt 450000 dollar nästa december. Det tror iallafall inte jag kommer att hända, så ja du har missat tåget. Dock kommer altcoinsen till undsättning.
Som detta året alltså har visat är det möjligt att göra mycket mer pengar på dessa.

Coinsen som jag sitter med just nu är;
Populous
Veritaseum
OMG
NEO
Giga Watt Token
Humaniq
Adx
Kickcoin
Pillar
Dimcoin

Skall även köpa en stack med litecoin, EOS, SALT och Rivetz i mellandagarna.

Vart handlar du crypto?
Citera
2017-12-11, 08:02
Medlem
Skorpan91s avatar
Jag är lite nyfiken på var ni hanterar alla valutor? Ja menar, för bitcoins/eth så finns ju t.ex coinbase? Men för andra små valutor vart har ni dem?
Citera
2017-12-11, 09:52
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Jag är lite nyfiken på var ni hanterar alla valutor? Ja menar, för bitcoins/eth så finns ju t.ex coinbase? Men för andra små valutor vart har ni dem?

Cryptopia, bittrex, poloniex och livecoin är väl de större aktörerna.
Citera
2017-12-11, 19:27
Medlem
Meaniis avatar
Litecoin snart upp till 200$, 25% idag! Vad tror ni om framtiden för litecoins?
Citera
2017-12-11, 19:35
Medlem
Hur gör ni som har flera valutor, kör ni flera plånböcker eller har ni på handelsplatsen?
Citera
2017-12-11, 20:18
Medlem
Tänkt investera 20k i några altcoins.

Har för närvarande 80% BTC, 10% ETH, 10% Litecoin.

Finns det några som ni tror kommer sticka iväg under 2018?
Cardano? IOTA?
Citera
2017-12-12, 06:25
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoyLife2000
Hur gör ni som har flera valutor, kör ni flera plånböcker eller har ni på handelsplatsen?

Dedikerad kryptodator som är miner/Wallet/masternode

Så, ja ett gäng wallets på min lokala dator. Skulle inte kännas bekvämt att nån annan har hand om ens tillgångar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in