2016-08-16, 20:45
Medlem
Studsbolls avatar
Det är därför vi har Lundsbergs och Sigtuna. Detta är dock en Gudi Behaglig nyhet som kommer få många skotträdda landsförrädare att lämna LåtsasModeraterna.
Citera
2016-08-16, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Det hoppas jag verkligen INTE någon idiot får för sig att göra.

Det skulle få precis motsatt verkan!

Tror expo,soss,sr, samt alla andra globalister inser att
detta kommrer backfire nåt jävulskt. Är ju faan
inga dumskallar dom har att göra med i bromma.

Snarast i den gruppen det finns eld risk.

Räcker väl att eliten där ringer dom rätta nr i kväll, så
är detta modul hus borta imorgon, offentliga
historien kommer att vara logistik problem för muslimerna
Senast redigerad av speedskater 2016-08-16 kl. 21:00.
Citera
2016-08-16, 21:02
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Detta är bra. 130 Afghaner på en så pass liten skola, nu kommer Hazarerna dessutom våga ta för sig när de nu känner sig starka.

Nu får hycklarna smaka på sin egen politik, det är alltid bra, sen de som tror att SVaMP-FI kommer skicka de bästa blattarna de kan hitta kan ju fetglömma det, SVaMP-FI hatar "borgarsvinen" i Bromma, så det skickar snarare de värsta de kan hitta. De mesta problematiska.

Nu har de chansen att piska "borgarsvinen" via proxy, hela den här fördelningen av blattarna är för att kunna piska "borgarsvinen".

De må vara Sjuk-klövern men de hatar fortfarande varandra även om de alla vill förinta Sverige. På vägen ner i avgrunden så kommer de givetvis att kniva varandra så gott de kan.

Hoppas många av packen som bor i Bromma och drabbas av detta är de som tjänar pengar på massinvandringen.
Citera
2016-08-16, 21:06
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Det hoppas jag verkligen INTE någon idiot får för sig att göra.

Det skulle få precis motsatt verkan!

Ja då blir det så att folket gråter för de muslimska tjuvarna och våldtäktsmännen, kontraproduktivt.
Låt Afghanerna härja fritt. Om några rikemans döttrar far illa så är det ett pris vi får betala.

Dock finns väl risken att någon av fäderna till döttrarna i denna skola bränner ner skiten.
Citera
2016-08-16, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Det här är folk som är vana att få som de vill.

ja det krävs nog att "the shit hits the fan" innan det blir någon förändring
Citera
2016-08-16, 21:28
Medlem
mikaelss avatar
Som gammal elev i skolan tycker jag det ska bli väldigt kul, och intressant, hur se hur de som idag på i Äppelviken/Ålsten ska ta detta.
Jag tycker det är grym karma att Helin och co som köper kåkar för 10-15 millar och pratar om hur vi andra inte är tillräckligt integrerade nu själva kommer att bli det

Själv flyttade jag på 80-talet, och har aldrig längtat tillbaka, och då ska man minnas att på den tiden var det ändå OK, inte ett PK-ghetto som idag.
Citera
2016-08-16, 21:31
Bannlyst
detta e bra. behöver få lite blandning i genpolerna i vårt avlånga land.
Citera
2016-08-16, 21:38
Medlem
Der är inte så att Jan Helin har döttrar som går på skolan?
Citera
2016-08-16, 21:47
Medlem
Måste medge att det är bisarrt hur en del i tråden verkar önska att dessa flyktingar förgriper sig på barnen i skolan med motivering att deras föräldrar röstat för mångfalden - Det är ju uppenbarligen inte barnen som har röstat på dessa partier. Skämmes!
Citera
2016-08-16, 21:54
Medlem
FreeThinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Ger mig fan på att man dammsuger efter de "bästa" (läs riktiga) flyktingarna att sätta där. Majoritet tjejer, bara riktiga barn osv. På så sätt kan man använda en lyckad integrering som argument till hundratusentals icke lyckade.

Topparna i området kommer att få läsa om hur bra allt funkar och anledningen till dålig integration är rasism. Business as usual.

Detta var det som direkt slog mig. Bara de allra bästa kommer placeras på dessa skolorna.
Citera
2016-08-16, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrisprakarFogl
Måste medge att det är bisarrt hur en del i tråden verkar önska att dessa flyktingar förgriper sig på barnen i skolan med motivering att deras föräldrar röstat för mångfalden - Det är ju uppenbarligen inte barnen som har röstat på dessa partier. Skämmes!

Om du hade läst tråden hade du förstått att eleverna på skolan är MER politiskt korrekta än sina föräldrar och ser fram emot detta. De har skrivit i skoltidningen att föräldrarna inte bör oroa sig, och att det är fel av dem att varna sina barn och därmed riskera att göra dem rädda. Se till exempel:

http://www.stockholmdirekt.se/nyheter/elever-i-appelviksskolan-foraldrar-sprider-rykten-om-nyanlanda/aRKpfi!8lTy6BtnaF0wULT1ZRPqnQ/
Citera
2016-08-16, 22:04
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det är därför vi har Lundsbergs och Sigtuna. Detta är dock en Gudi Behaglig nyhet som kommer få många skotträdda landsförrädare att lämna LåtsasModeraterna.

Sigtuna vek väl ner sig och tog in flyktingar, eller hur var det?

Dessutom finns det vettiga flyktingar likt den vältalige, sansade afghanen som intervjuades i Uppdrag Granskning, Kalla Fakta eller liknande Alla är inte testosteronstinna, lättkränkta, våldsbenägna parasiter. Ibland kommer det familjer som begriper att uppföra sig.

Jag kan lätt föreställa mig att till Äppelviken är det hårdgranskat vilka som kommer. Det underbara vore om det dök upp 112 galningar och våldtäkter, rån och misshandel rakade i höjden. Det skulle kunna bli en game changer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in