2005-12-06, 23:48
insomnias avatar
Vilken snubbe alltså. Min idol börjar han bli. Han lever rocklivet, vilket resten av rock-communityn verkar ha glömt.

Creds till Doherty. Punda vidare min vän!
Citera
2005-12-07, 00:07
Medlem
Clownens~Tårars avatar
Inte för att jag vet vem killen är men jäklar som han måste ha knarkat, människan ligger ju för fan på golvet! Jag är i CHOCKTILLSTÅND!

Citat:
Ursprungligen postat av jimjim
Anledningen till att han ser "ung" ut är väl att hans kropp stannat i utvecklingen p.g.a. alla droger...

Rekomenderar du nån viss drog? Nikki Sixx i Mötley Crue påstår ju att han fortfarande ser ung ut eftersom han använt heroin. Men så långt vill jag inte gå för att lyckas stanna i utvecklingen.
Citera
2005-12-07, 00:10
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeztroo
Vem är tattaren egentligen?

Han är visst med i nåt band som heter Babyshambles eller nåt i den stilen. Har en vag uppfattning om att han varit med i nåt annat band innan, men inte nåt jättestort band som gör det ok för skvallermedia att skriva spaltmeter om honom. Överhuvudtaget har det aldrig varit så myket b-gestalter i kvälls-/skvallerpressen som det varit sedan E von Sydow tog över Expressens Fredagsbilaga. Brukar kika i den på jobb och flertalet av de som förekommer på papparazzibilder där är folk jag aldrig nånsin sett i nåt annat sammanhang än att de bär fula kläder på nåt kändisjippo eller dylikt.
Citera
2005-12-07, 00:12
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clownens~Tårar
Inte för att jag vet vem killen är men jäklar som han måste ha knarkat, människan ligger ju för fan på golvet! Jag är i CHOCKTILLSTÅND!

Rekomenderar du nån viss drog? Nikki Sixx i Mötley Crue påstår ju att han fortfarande ser ung ut eftersom han använt heroin. Men så långt vill jag inte gå för att lyckas stanna i utvecklingen.

De heroinister jag träffat har tvärtom varit betydligt mer åldrade än vad de borde. Skulle säga att han pratar skit vad gäller det.
Citera
2005-12-07, 01:11
Medlem
Clownens~Tårars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
De heroinister jag träffat har tvärtom varit betydligt mer åldrade än vad de borde. Skulle säga att han pratar skit vad gäller det.

Jo men de heroinister man träffar på i vanliga fall har ju gått ner sig i drogen och lever ett väldigt hårt liv. Nikki levde ju ett rock n´roll liv med brudar pengar och var upphöjd till gudarna av sina fans och utan att behöva tänka på hur han skulle få tag i pengar till nästa sil, nån enstaka överdos men annars ett glamoröst liv. Så det går nog inte riktigt att gemföra honom med en svensson heroinist. Men i allafall inte vet jag heller om det kan sitta nåt i hans påstående men det är väl igentligen en annan tråd.
Citera
2005-12-07, 01:13
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clownens~Tårar
Jo men de heroinister man träffar på i vanliga fall har ju gått ner sig i drogen och lever ett väldigt hårt liv. Nikki levde ju ett rock n´roll liv med brudar pengar och var upphöjd till gudarna av sina fans och utan att behöva tänka på hur han skulle få tag i pengar till nästa sil, nån enstaka överdos men annars ett glamoröst liv. Så det går nog inte riktigt att gemföra honom med en svensson heroinist. Men i allafall inte vet jag heller om det kan sitta nåt i hans påstående men det är väl igentligen en annan tråd.

Fast å andra sidan uppgav du att det var råd för egen vinnings skulle du ville ha och du lever knappast ett glamoröst rockliv, eller?
Citera
2005-12-07, 01:20
Medlem
Clownens~Tårars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Fast å andra sidan uppgav du att det var råd för egen vinnings skulle du ville ha och du lever knappast ett glamoröst rockliv, eller?

Haha, nej men som han Pete Doherty som denna tråd handlar om, han är väl rockstjärna och liksom han ligger också jag ofta utslagen på golvet på fester så kanske jag har nåt pågång!
Citera
2005-12-07, 01:58
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Tycker faktiskt att P.D har presterat mer än majoriteten av de personer som figuerar i skvaller-blaskor och som diskuteras i detta forum.
Han har spelat på två enligt mitt tycke två bra skivor (med Libertines).
Det är mer än vad alla jävla dokusåpa människor, miljonärsdöttrar, talangjaktsdeltagare, barn"stjärnor" och såpa-"skådespelare" gjort.
Sen är ju killen tveklöst ett "pundararsle" men killen hann iaf få "skava på" Kejtan Moss och leva lite rock´n´roll. Om någon nu minns hur det funkade i dessa Idol och The Ark/Coldplay-tider.
Rock On Kids!
Citera
2005-12-07, 08:18
Medlem
Jag tycker att det mest såg ut som när man överaskar en tonårsfest, där de delat på en 70:is.

Fjantigt.

Varför tråden? Han är helt okänd för alla över 14 år eller de som försöker hänga kvar.
Citera
2005-12-07, 09:15
Medlem
BlackAdolfs avatar
Folk med mycket pengar, t ex. Iggy Pop, har råd att köpa rent och bra heroin. Därför lever dom fortfarande och slipper få i sig så mycket annan skit som man blandat ut smacket med.

Annat är det för "dom vanliga" knarkarna på Plattan som inte har en aning om vad deras heroin är uppblandat med.
Citera
2005-12-07, 09:16
Medlem
felpost . sorry
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem