Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps3.5
Vad i mitt inlägg, som ts uppskattade, var det som fick dig att gå bananas?
Det är kanske mig du ska konfrontera, om du tycker att det jag skrev var fel?
Jag svarar gärna på dina invändningar eller kritik mot mitt påstående, så att vi kan ha en vettig, vidare diskussion om ämnet som tråden handlar om.
Har lite olika uppgifter, men ur minnet så är var 10:de människa deprimerad och endast 20% blir hjälpta av psykofarmaka. Om det stämmer så finns det ju underlag för båda sidor att föra fram sina åsikter, utan att någon sida för den delen behöver ha fel.
Det hjälper säkert en del, men inte alla, för allt.
Gör inte den här tråden till en ts-hattråd. Käfta, kan ni göra via PM!
Ts, behöver inte hugga på alla krokar heller!

jag blir bananas på den jävla disinformation vi får från bägge patienter och läkare och läkemedelsbolag
VADÅ ANTIDEPRESSIVA FÅR DIG ATT MÅ PISS DRIVER DU MED MEJ ELLER HELVETE VILKEN JÄVLA LÖGNARE
blir mer arg på dom än dig och TS såna där människor vill jag bara grinda i stålhjulet. Dom sprider propaganda och en läsare kan inte urskilja vad som är sant eller falskt.
detta är dom riktiga bovarna som sprider lögner especiellt inom så viktiga områden som läkemedel detta är fan ingen lek du kan inte gå runt och säga ta de här ämnet pga av fill in the blanks eller ta inte denna pga av fill in the blanks, som det vanligtvis bryter sig ut i
till exempel oo fan jag tog 20 microgram LSD nu kan jag tänka bättre BULLLLLSHIIIIIIIIIIIIIT
detta kan man se i r/nootropics i reddit
eller jag tog antideprissiva och nu kan jag inte tänka längre eller va fan de dom skyller på.
Förstår ni vad jag menar?
Det är bara påståenden som inte alls hänger med den erfarenheten man får från ett ämne.
jag tog stattera nu kan jag sitta och göra matte i 15 timmar. Asså sånt får mej att gå bananas hur folk antingen ljuger om deras erfarenheter vid olika ämnen eller att dom bara spottar ut lögner om dom substanser som de aldrig har testat. Detta sedan vilseleder läsaren han vet inte vad han ska förstå.