2017-01-24, 20:58
Medlem
MIBRs avatar
Någon som har filmen på den där alexandra?
Citera
2017-01-25, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MIBR
Någon som har filmen på den där alexandra?
A1 - Alexandra - 27år från Enköping (606 MB)
A2 - Alexandra - Knullmaskin (370 MB)
A3 - Alexandra - Knullad av en stor kuk (496 MB)
Citera
2017-02-12, 01:11
Medlem
VolvoSonetts avatar
Jag måste säga att jag är förvånad över hur lite det skvallras i trådarna om Vilde.

Nu är ju Vilde själv ganska ointressant för en hetrokille, jag tänker mera på brudarna som ställer upp...

Vilka är dom, vad finns det för snask att förtälja 😁

Sist nu "Ida från Örebro", vi har "Amber från Enköping", "Missy från Malmö", "Caroline från Stockholm", "Jessica från Gävle" mfl.
Citera
2017-02-13, 12:00
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoSonett
Jag måste säga att jag är förvånad över hur lite det skvallras i trådarna om Vilde.

Nu är ju Vilde själv ganska ointressant för en hetrokille, jag tänker mera på brudarna som ställer upp...

Vilka är dom, vad finns det för snask att förtälja 😁

Sist nu "Ida från Örebro", vi har "Amber från Enköping", "Missy från Malmö", "Caroline från Stockholm", "Jessica från Gävle" mfl.

Jo på den punkten har du fullständigt rätt, hällre vill man höra skvaller om brudarna än vilde själv

Tyvärr bara varit en hel del vidriga brudar den senaste tiden, vilde får ta & hosta upp sig snart med sin vinballe.
Citera
2017-02-13, 19:13
Medlem
VolvoSonetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Jo på den punkten har du fullständigt rätt, hällre vill man höra skvaller om brudarna än vilde själv

Tyvärr bara varit en hel del vidriga brudar den senaste tiden, vilde får ta & hosta upp sig snart med sin vinballe.

Fast jag misstänker att de brudar du kallar vidriga, är mina favoriter. Magdalena, Cayenne, Filippa, Amber, Missy...
Citera
2017-02-13, 21:48
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoSonett
Fast jag misstänker att de brudar du kallar vidriga, är mina favoriter. Magdalena, Cayenne, Filippa, Amber, Missy...

Vad vore världen om vi tyckte lika.
Citera
2017-02-14, 16:19
Medlem
Hitmans avatar
Vad får flickorna i ersättning egentligen? har hört att han under sina "auditions"/provknull
pratar om summor i 15-20k-klassen men det måste ju vara en lock-grej? även hört just (citat)
att han "är jäkligt bra på att snacka"

F.ö. skulle jag aldrig betala för klippen. Amatör-prägel i all ära Vildes verk bara osar sunk.
Citera
2017-02-14, 17:49
Medlem
downbelows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitman
Vad får flickorna i ersättning egentligen? har hört att han under sina "auditions"/provknull
pratar om summor i 15-20k-klassen men det måste ju vara en lock-grej? även hört just (citat)

F.ö. skulle jag aldrig betala för klippen. Amatör-prägel i all ära Vildes verk bara osar sunk.

Av säkra källor så allt mellan 500 kr till 6000 kr.
Han drar av för skatt också :P
Citera
2017-02-15, 15:09
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitman

Okej men du slipper. Finns många som charmas över sann amatör porr anda & gladerligen betalar, Betala så får man ju se alla klipp en vecka eller hur det nu funkade. finns nått för alla bland alla klipp.
Citera
2017-02-24, 13:31
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Har Vilde blivit desperat eller nått?

Ser att han försöker ragga youtube-kändisar till sin sajt, erbjuder 20'000 för två timmar: https://twitter.com/linnahlborg/status/831553038745735169
Citera
2017-03-02, 01:40
Medlem
Vickilems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymkristenidiot
A1 - Alexandra - 27år från Enköping (606 MB)
A2 - Alexandra - Knullmaskin (370 MB)
A3 - Alexandra - Knullad av en stor kuk (496 MB)
Har du lust o ladda upp dom igen ?
mvh
Citera
2017-03-05, 02:24
Medlem
Neej, europrofile albumet med 10 sidor är borta!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in