2016-08-12, 18:41
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokodiilsvans
Ja alltså jag är den som älskar araber (nu är dess afghaner). Men visst de finns rötägg bland alla etniciteter

Och skillnaden mellan araber och afghaner är? Du älskar alltså araber? Ja, de kommer säkert att älska dig tillbaka. Åtminstone en gång, i flock.
Citera
2016-08-12, 18:46
Medlem
Citat:
Ja alltså jag är den som älskar araber (nu är dess afghaner). Men visst de finns rötägg bland alla etniciteter
Och bland vissa finns det många fler än hos andra, du leker med elden.
Citera
2016-08-12, 18:56
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske Ali
Utan att jag känner till fallet så verkar det som att tjejerna i hög grad försatt sig själva i en för dem förödande situation. Det kan inte vara roligt att se sig i spegeln varje dag och fundera på hur jag kunde vara så in i helvete dum och naiv att jag festade loss med djävulen för att sen bli våldtagen. Hur mycket rätt man än tycker att man har som människa att vara klädd/full/utmanande etc på vilket sätt som helst, var som helst och när som helst så hjälper ju inte det när någon annan starkare tycker annorlunda. Priset för att hävda sin rättighet synes ju något högt. Ett gott omdöme innebär att man överväger priset mot förtjänsten INNAN handlingen företas. Även om det är grön gubbe för mig så kliver jag inte ut i gatan om jag ser att en bil närmar sig hastigt, jag blir ju inte lyckligare av att i efterhand kunna konstatera att jag hade RÄTT, om priset blev en totalförlamning. Stackars naiva tjejer, de fick lära sig den hårda vägen. Självklart hoppas jag att gärningsmännen blir hårdast möjligt bestraffade, men skadan är ju redan skedd för tjejerna. Det hade varit bättre att tänka efter före.

De har nog inte lärt sig ett skit, "det vara bara just de killarna som betedde sig illa...", de hittar snabbt andra eller fortsätter t o m att hänga med dessa fåraherdar.
Citera
2016-08-12, 19:37
Medlem
Citat:

Är du på riktigt ? Araber är det värsta folket som finns. Står säkert för 90% av bl a alla våldtäkter och bilbränder i landet. Idiot, det är din mentalitet som har fått detta land att gå åt helvete.
Citera
2016-08-12, 20:17
Medlem
"– Vi har fått signaler om att det inte är så lugnt och gott som man skulle önska att det var i centrum,

...oroligt, med mycket folk som stimmar och rör sig och till och med ett och annat brott.

Sedan är här ett gäng nyanlända och de har inte så mycket annat att göra.

– Att vi har ungdomar från hela världen i lilla Hörby är ju en förändring som heter duga. De har ju en helt annan uppfattning om demokratifrågor till exempel.

ta ett starkare grepp om de utmaningar som väntar med samhällsförändringarna,

så att det inte blir grupp mot grupp. Vi måste börja förbereda oss.

vikten av att ungdomar som präglats av ett helt annat slags samhälle, när det gäller till exempel demokrati och kvinnosyn, får en kunskap om vad som gäller i Sverige.

man ska kunna röra sig på stan utan att det ska hända saker."

http://www.skd.se/2016/08/12/ungdomsgangen-gor-horby-osakert/
Citera
2016-08-12, 20:17
Medlem
Krokodiilsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Och skillnaden mellan araber och afghaner är? Du älskar alltså araber? Ja, de kommer säkert att älska dig tillbaka. Åtminstone en gång, i flock.
Jag som umgås med dom ser klara skillnader
Citera
2016-08-12, 20:18
Medlem
Knegares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tycker
Eller fått veta att man kan se saker på olika sätt i olika delar av världen och bara för att vi i Sverige, eller för den delen Europa, anser att en kvinna har rätt att säga nej så är det inte det samma som att manöver hela världen tycker på samma sätt. Dessa killar/män har på samma sätt som vi fått löra sig vad som är rätt och riktigt - enligt deras sätt att se saken. De har fått lära sig att flickor som går på fest, eller på annat sätt umgås, utan föräldrars sällskap med män kan behandlas på detta sätt.

ALLA pojkar/män som anländer till Sverige ska dag 2 ha en intruduktion om våra sociala normer, lagar och oskrivna regler!!!!

De vet mycket väl att det inte är ok att våldta i Sverige, saftiga straff är vad som behövs i kombination med livstids utvisning, givetvis livstids fängelse (riktig livstid) om de någonsin försöker passera Sveriges gräns igen.
Citera
2016-08-12, 20:19
Medlem
Krokodiilsvanss avatar
Citat:
Du får de ju oxå att låta som att alla är nån typ av monster. De finns faktiskt helt "normala" bland dom oxå.
Citera
2016-08-12, 21:41
Avslutad
Citat:
Du får de ju oxå att låta som att alla är nån typ av monster. De finns faktiskt helt "normala" bland dom oxå.

Får jag gissa?! Du har unge/ungar med en arab och nu är du ensam mamma som måste uppfostra ungen/ungarna själva för araben är kass och har dragit?!

Sånna som du brukar nämnligen sakna logiskt och rationellt tänkande, har grava problem att nå sina mål (ni blir förhindrade av andras impulser) och är lättlurade.
Citera
2016-08-12, 21:56
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:

Du lär få en helt egen tråd här snart. Tyvärr, inget jag önskar dig.
Citera
2016-08-12, 22:06
Medlem
internet2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Eftersom Lucas Gottzén helt uppenbart uttalar sig i strid mot eget bättre vetande så kan jag inte se hans agerande som annat än ren och skär ondska.

Sen kan ju undras vem som för sin agenda nyttjar vem, riksmedia vs docent Lucas Gottzén. Alternativt handlar det om en symbios.

Ja, så är det. Hans famlande och fumlande som svar på frågorna tyder på att det inte är han som sätter agendan, utan han förefaller mer försöka komma undan och utan att landa på fel sida av PK träsket.
Citera
2016-08-13, 00:07
Medlem
iamnotsures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OttoVon
Aryan Arya är alltså ifrån Mazar-I-Sharif, samma region som svenska soldater dog för att försvara emot talibanerna.
FB: https://www.facebook.com/bacha.naaz?fref=ufi

Fel Aryan Arya tror Jag , eller om det är samma , han har flera fb-profiler kanske ,
denna Aryan Arya : https://www.facebook.com/profile.php?id=100010079504382
har tjejer i Hörby som vänner , en del gemensamma med Milad Merpur ,
t.ex Emma fritidsledare Hörby , hon ser f.ö. väldigt trevlig o bra ut.

Förra profilbilden han hade var ett maskingevär och en pistol :
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=239681386377843&set=ecnf.1000100795 04382&type=3&theater
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in