Tjejer älskar män som är en kombination av kaxig/direkt/rak på sak/kaxig/sarkastisk. Detta har "Bad Boys" ofta med i bagaget. De säger saker som inte är menade att vara humoristiska, men upplevs ändå som roligt på ett provokativt sätt
Bad Boys är såna män som tjejer HATAR att ÄLSKA. De vill inte, eftersom de har lärt sig att hålla sig undan men det blir ändå så att de älskar dessa män innerst inne. De tjejer som oftare faller "offer" är såna som inte kan kontrollera känslor. De mer kloka tjejerna brukar ofta ha självdisciplin nog att tacka nej. Men som jag brukar säga: med rätt man kommer ALLA tjejer att få ut sina mest vilda/slampiga/nastysidor
Tjejer eller kvinnor (du kanske gillar tjejer, flickor i dont know) är olika. Om jag upplever att jag bor mitt i Stockholm och får till 90% frågan om jag kan slå eller strypa en tjej när jag har sex gör inte tråden klokare (kanske ser jag bara jävligt bra ut och de vill ta ut sin fantasi?).
Det är helt och hållet så att tjejer inte vågar erkänna sina fantasier i din småstad för att då är det allmänt känt. Men jo 80-90% av mina ex, ex ragg, ligg osv. De ser mig som den där "bad boy" och låter dig stanna hemma och fundera på om hon var med en annan när hon kom hem sent? Är jag på krogen vill jag bara knulla.
Om jag dejtar någon så vet hon om det och försöker bete sig som en människa som alla andra som dejtar någon, om hon visar någon tendens till förnedring så knullar jag henne och ser till att hon kommer hem med minnet i behåll, så hon kan känna sin skam morgonen efter.
Som tur är för dig är jag inte singel sen flera år tillbaka, så oroa dig inte, men det gör inte tråden orätt, många, väldigt många tjejer har en fantasi om att "bli förnedrade" på något sätt. Även om du vägrar tro på det för ditt eget sinnes skull eller om något tokfeminist talar emot mig så är det så, Ni båda vet om det, ju snabbare ni inser det ju snabbare kan ni hantera era egna besvär.
Senast redigerad av SocialClay 2018-03-02 kl. 02:20.
Exakt, det är helt klart en skev verklighetsbild. Jag ser också typ bara exempel i verkligheten som inte matchar med den här beskrivningen. Men det är som om folk väljer att stirra sig blinda på vissa saker och inte kan se nåt annat utanför sin perspektivram.
Här samlas såklart folk som är av sådana tolkningar och det ger dem ofta desto mer förenklade och stängda perspektiv. Ungefär som när det kryllar av muslimer som beskriver hur världen funkar.
Beror nog på åldern också. Jag ska inte stå här och leka expert på tjejer, men det känns verkligen som att kvinnor 35+ värderar inre egenskaper betydligt mer och inte alls pallar med "bad boys". Tror bad boys fenomenet är betydligt vanligare bland tjejer 18-28 kanske.
Beror nog på åldern också. Jag ska inte stå här och leka expert på tjejer, men det känns verkligen som att kvinnor 35+ värderar inre egenskaper betydligt mer och inte alls pallar med "bad boys". Tror bad boys fenomenet är betydligt vanligare bland tjejer 18-28 kanske.
Skulle säga att det bara är tonårstjejer som dras till bad boys nuförtiden. Tjejer som är 20+ vill ha snälla och lugna killar.
Nja, det är inte många som påstår det du säger TS. Såhär är det. Bad boys får knulla tjejer i ung ålder medans den hyggliga skötsamma killen får ta hand om dessa när de blir äldre. Det kan av många upplevas som orättvist. Och det är det ju med. Därmed byggs frustration upp. En del cucks är ju tydligen ok med denna orättvisa. (Kul du har ett så lyckat liv cool story bro som man säger).
Badboys och badboys, men den grava majoriteten kvinnor vill ha en kille med bra självförtroende som inte dränker henne i bekräftelse, gör man det så hamnar man i en friendzone illa kvickt, kvinnor måste få jaga lite efter bekräftelsen för att det ska hålla i längden.
Badboys och badboys, men den grava majoriteten kvinnor vill ha en kille med bra självförtroende som inte dränker henne i bekräftelse, gör man det så hamnar man i en friendzone illa kvickt, kvinnor måste få jaga lite efter bekräftelsen för att det ska hålla i längden.
Ja det där med hönan och ägget kan vara lite knepigt för vissa.
Ts är ett klockrent exempel på en blue-pillad betahane. Att använda resonemangsförhållanden, där mannen är en provider, som bevis på att kvinnor inte vill ha bad boys är skrattretande.
Visst, en och annan snubbe i ts bekantskapskrets är förmodligen tillräckligt snygg för att komma undan med att vara snäll - och kan därmed ha ett riktigt förhållande trots att han saknar bad boy-egenskaper. Dom andra småfula-medelmåttiga-halvsnygga killarna har mer eller mindre renodlade resonemangsförhållanden, med noll till enbart lite sex. Sen slutar frun att göra sig fin och ta hand om sin kropp för hon är inte attraherad av sin man, eller så knullar hon heta, unga bad boys vid sidan av.
Kvinnor attraheras av två saker; snygga utseenden(precis som män) men också ondska. Detta beror på en själslig störning som möjliggjort att dem kunnat inkarnerats i en kropp som är programmerad att attraheras av det fulare könet - dvs gå emot universums lagar för skönhet. Kvinnans dragning till bad boys och hennes perversa, undergivna preferenser i sängen är alltså bara en logisk påföljd till hennes grundläggande, perversa natur.
Frågan är hur ofta de i din vänskapskrets har samlag i sina förhållanden. Kan det vara 1-2 ggr i månaden?
I min vänskapskrets är det vanliga 1-2 gånger i veckan. Jag har varit gift med min man i 30 år och de sista 10 har det väl varit ca så, undantaget graviditet då det var mer 2-3 ggr om dan och efter då det blev mer, ge fan i mina bröst och kanske om bebisen sover, ett tag. Skall sägas att efter 30 år har jag inte tid eller ork för romantiska middagar eller hålla handen i timmar, så det hela får gärna vara avklarat på en kvart så sover båda gott och nöjt efteråt.
Tjejer älskar män som är en kombination av kaxig/direkt/rak på sak/kaxig/sarkastisk. Detta har "Bad Boys" ofta med i bagaget. De säger saker som inte är menade att vara humoristiska, men upplevs ändå som roligt på ett provokativt sätt
Bad Boys är såna män som tjejer HATAR att ÄLSKA. De vill inte, eftersom de har lärt sig att hålla sig undan men det blir ändå så att de älskar dessa män innerst inne. De tjejer som oftare faller "offer" är såna som inte kan kontrollera känslor. De mer kloka tjejerna brukar ofta ha självdisciplin nog att tacka nej. Men som jag brukar säga: med rätt man kommer ALLA tjejer att få ut sina mest vilda/slampiga/nastysidor
Äh, korkade tjejer ja. Jag har alltid gillat trevliga charmiga killar, även när jag var ung. Skulle jag hitta en nu hade jag bara varit intresserad av hans förmåga att laga mat. Frodos kompis Sam är en drömkille, hänger med hela vägen in i Mordor och lagar mat.