2018-02-26, 23:10
Medlem
Ska bli spännande att se vad HR anser om indicierna ang Aki mordet/olyckan. Är rädd att de har en annan åsikt än TR. Hoppas innerligt att jag har fel. 15 timmar kvar till utfallet kommer..
Citera
2018-02-26, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Alla i hennes familj har ju svikit henne, så därför fastställer HR livstidsdomen.

Så kommer nästa strid. "Svikarna" kommer få veta att hon ska minsann visa som bestämmer - även fast hon är inlåst.

Tack och lov, kommer hon snart få annat att pyssla med. I hennes nya Verklighet. Som är full av likasinnade VSB:are (Vi Som Bestämmer). Som kan miljön och har en plats i den interna hierarkin att försvara.

Nytt liv och annan verklighet!
Citera
2018-02-26, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Ska bli spännande att se vad HR anser om indicierna ang Aki mordet/olyckan. Är rädd att de har en annan åsikt än TR. Hoppas innerligt att jag har fel. 15 timmar kvar till utfallet kommer..

Ja, det är Aki-fallet som är intressant. Håller också tummar och tår för att man i alla fall inte stänger fallet.
Citera
2018-02-26, 23:41
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ja, det är Aki-fallet som är intressant. Håller också tummar och tår för att man i alla fall inte stänger fallet.
Jag håller tummar och tår för att JM fälls för anstiftan.
Citera
2018-02-27, 00:08
Medlem
jag tycker det skulle vara underligt om hon skulle gå fri flea döda hon ja anstiftat och fått verkställt med sina killar . naturligtvis får hon stunder av ågren och nerverna har väl varit ansträngda under all tid det pågått förhandlingar .man kan omöjligt säga killarna utan hennes order skulle gjort detta då hon fick ju pengar försäkringar . de tillsammans ju helt klart jobbat fram denna dom nu . sen kan hon inte överklaga mer eller ska hon högre om hon döms tingsdomen fastställs ,jag tror hon tänker så eftersom hon bett om nya vittnesmål i brev .frågan är väl om hon håller att driva sin oskyld madam JM.
GE HENNE MITT NUMMER OCH SÄG ATT JAG GER HENNE ALIBI VI VA PÅ SYJUNTA TJEJMIDDAG HEMLIG SÅN ! PÅ EN ORT DÄR ,MEN FÖRST VILL JAG HA HUNDRATUSEN SEN VITTNAR JAG INTE PÅ ED .TAGET ?
Citera
2018-02-27, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Jag håller tummar och tår för att JM fälls för anstiftan.

JA. Bästa utfallet, Ever. Hoppas ...
Citera
2018-02-27, 00:41
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
JA. Bästa utfallet, Ever. Hoppas ...

Vi överväger bedja eller i alla fall åkalla högre makter här om att få samma utfall.
Citera
2018-02-27, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Vi överväger bedja eller i alla fall åkalla högre makter här om att få samma utfall.
Bedjan till högre makt om fastställande av straffen i de båda delarna.
Hoppas Karma, biter henne i stjärten.
Nedräkning mot domen idag.
Citera
2018-02-27, 06:13
Medlem
Citat:

Hur menar du?
Om Ak*i fastställs mördad, så kommer den utredningen inte stängas förrän en eller flera GM (läs: mördare) fällts för ansvar i det ärendet. Mord preskiberas ej.

Så om Julia Blomsterlund har något att berätta, så vore det bra om hon gör det.
Tack på förhand.
Citera
2018-02-27, 08:28
Medlem
MeMajks avatar
Citat:

Även om anstiftan hade suttit fint så lär hon få minst stämpling i Aki fallet eftersom det finns vittnesmål om att hon bett folk om att vara delaktig i ett mord på honom.
Citera
2018-02-27, 09:13
Medlem
Trum, trum, trum, trum.....

Fem timmar kvar.
Citera
2018-02-27, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Även om anstiftan hade suttit fint så lär hon få minst stämpling i Aki fallet eftersom det finns vittnesmål om att hon bett folk om att vara delaktig i ett mord på honom.
Helt rätt!
Johanna Möller bör defnitivt inte kunna komma undan 'stämpling', för som du skriver har det [del]brottet styrkts.
Jag kan temporärt nöja mig att hon idag döms för stämpling. När alla inblandade senare idag får beskedet om att den lilla rara mamsingen/ svärmodern (för JJ) /kompanjonen (läs: Lotta Isberg) för decennier -ja, DECENNIER! kommer att sitta inkapaciterad på Hinseberg, så kanske det då kommer att kännas tryggare att börja lägga korten på bordet och börja sjunga rent?
Kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in