2017-10-14, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Nu har jag läst om hennes brev till VLT och det är ju sanslöst, egentligen.
"Ni har skrivit elaka saker om mig och nu har jag bestämt att ni ska skriva det jag vill, annars..."

Jag tror inte det är en bra strategi som fungerar. Man skall inte ge sig på en journalist (misshandel och bilbrand) för att sedan hota samme journalist att skriva positiva saker.
Amanda Hikes får sig ju också en känga för att hon inte brydde sig om inspelningen.
Vi har en primadonna som inte förstår varför inte alla gör som hon säger till dom att göra och sedan att ingen vill tro på henne - ja det är ju rent ut sagt obegripligt för henne.

Hujedamig! Må hon stanna inlåst resten av livet!
Har det kommit brev till VLT också?
Det lär bli inlåst ett bra tag framöver tyvärr blir det nog inte hela hennes liv.
Citera
2017-10-14, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Eftersom filen ligger på minfil så kommer den ligga där i åratal
Tack så mycket, men hur öppnar man ljudfilerna? Det står att man ska välja program... Sorry, men inte så teknisk.
Citera
2017-10-14, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Är det inte lite underligt att AB ogillar PG och AP. Har träffat den sistnämnda, han är ganska lågmäld, snäll och hyvens. Dock var det väl typ typ 5 år sedan. (Är bekant med hans dotter) PG verkar ju också korrekt och bra. Läser nu att AB och AP bråka rätt mycket, känns ganska konstigt då han av flera (baserar på fup) och min uppfattning var en tillbakadragen person. Och att hon inte heller kom överens med PG. Visst folk klickar olika. Men allting känns inte helt rätt med AB.
Menar du inte drogberoende JB, hon som är ihop med JJ?
AB verkar normal.
Citera
2017-10-14, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmaemmalarsson
Tack så mycket, men hur öppnar man ljudfilerna? Det står att man ska välja program... Sorry, men inte så teknisk.

* Högerklicka och markera länken du vill åt med kommandot "kopiera länk" som kommer upp.
*Öppna en ny sida.
*Högerklicka på länken längst upp på översta raden, plus Enter (då går du ur flashback men har den ursprungliga flashsidan kvar)
*Klicka längst ner på flashbackrutan med elaka katten, att du går ur Flashback och länken kommer upp.
*Titta längst ner till vänster. Rektangulär ruta visar sig. Klicka på den och filen kommer upp.
Citera
2017-10-14, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Menar du inte drogberoende JB, hon som är ihop med JJ?
AB verkar normal.

Nope
Citera
2017-10-14, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Är det inte lite underligt att AB ogillar PG och AP. Har träffat den sistnämnda, han är ganska lågmäld, snäll och hyvens. Dock var det väl typ typ 5 år sedan. (Är bekant med hans dotter) PG verkar ju också korrekt och bra. Läser nu att AB och AP bråka rätt mycket, känns ganska konstigt då han av flera (baserar på fup) och min uppfattning var en tillbakadragen person. Och att hon inte heller kom överens med PG. Visst folk klickar olika. Men allting känns inte helt rätt med AB.

ALLA tog avstånd från Aki pga av alla påhittade lögner JM ständigt spred om honom typ narkoman, kvinnomisshandlare, barnmisshandlare mm. Kompletta lögner. I själva verket slet han som en galärslav för att försörja hennes narkotikamissbrukande barn, JM och hennes exklusiva vanor som tack bestal hon honom rejält på hans kapital och drogade honom i smyg samt smutskastade honom genomgående. Till allt och alla, tom hans arbetsgivare.

Fy för den lede!
Senast redigerad av Remark 2017-10-14 kl. 19:14.
Citera
2017-10-14, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
ALLA tog avstånd från Aki pga av alla påhittade lögner JM ständigt spred om honom typ narkoman, kvinnomisshandlare, barnmisshandlare mm. Kompletta lögner. I sjjälva verket slet han som en galärslav för att försörja hennes narkotikamissbrukande barn, JM och hennes vanor samt bestal hon honom rejält på hans kapital och drogade honom i smyg samt smutskastade hon genomgående. Till allt och alla, tom hans arbetsgivare.

Fy för den lede!

Precis så gör psykopater. Allt de anklagar andra för är precis deras eget beteende.
Citera
2017-10-14, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Precis så gör psykopater. Allt de anklagar andra för är precis deras eget beteende.

Exakt. Så t.ex. har hon anklagat alla sin män för att vara psykopater samtidigt som dom varit oskyldiga offer som psykopaten JM noga utvalt.
Citera
2017-10-14, 21:59
Medlem
Citat:
Exakt. Så t.ex. har hon anklagat alla sin män för att vara psykopater samtidigt som dom varit oskyldiga offer som psykopaten JM noga utvalt.

En narcissist och/eller en antisocial personlighetsstörd personlighetstyp ,som båda har ytterst lite eller noll empati och därför även är psykopater, blir kraftigt upphetsade av att kunna driva saker och situationer till sin spets (ofta för pengar, men ibland bara av jävelskap) om ingen stoppar dem. Detta ger dem en känsla av Allmakt och en makalös egoberusning.

Det är ju just det de strävar efter, även om planering och koll inte är deras starkaste sida. Men förr eller senare torskar de ju pga just detta. Det är Allmakten de tror sig ha i sin hand som driver dem allt längre och längre - och som hela deras existens går ut på. Deras livsluft. De är Gud och alla andra är bara sorgliga statister i psykopatens egodrama.

De vet exakt vad de gör men anser att det är deras rättighet eftersom andra inte tar för sig och alltså är idioter!

Så det förvånar mig inte ett dugg att JM har gjort allt detta. Hon skulle säkert ha kunnat stoppats redan innan sexfilmen. Kanske även innan mordet på Aki Paasala. För ingen människa i världen kan inbilla mig att det enbart var dessa dåd som startade hennes illgärningar. Börjar man rota i hennes förflutna så är jag övertygad om att man hittar många fler mycket obehagliga "sammanträffanden" där personer både dött och skadats allvarligt. Blivit lurade. Hotas, skrämts till tystnad osv.

Det är alltså så här mina tankar går gällande JMoch såna som hon. Jag har inte varit med här på FB så länge, men har följt tråden, samt ALLT som skrivits om brotten.
Läs här:
www.psykopati.se/narcissism och övrigt som finns på den sidan, som är mycket läsvärd.
Citera
2017-10-14, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Det verkar långsökt att den äldre mannen som blev ihjälslagen skulle vara ett av hondjävulen Johannas offer. Där handlar det nog snarare om att ett gäng ungdomar uppdragits "skrämma och misshandla" den gamle mannen för att han "snodde" kunder av ett visst klientel chaufförer som bedriver svart taxiverksamhet. Det var nog inte menat att gubben skulle dö för några 5-hundringar. I det fallet så lär ingen öppna munnen för att erkänna heller. De kanske är 4-5 st som vet sanningen och de håller hellre tyst än att riskera hamna i onåd hos uppdragsgivaren/na.

Nu är det ju så att precis ALLT med JM är långsökt från början till slut (om det nu finns ngt slut)..

Så ingenting är omöjligt med henne.
Citera
2017-10-14, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
En narcissist och/eller en antisocial personlighetsstörd personlighetstyp ,som båda har ytterst lite eller noll empati och därför även är psykopater, blir kraftigt upphetsade av att kunna driva saker och situationer till sin spets (ofta för pengar, men ibland bara av jävelskap) om ingen stoppar dem. Detta ger dem en känsla av Allmakt och en makalös egoberusning.

Det är ju just det de strävar efter, även om planering och koll inte är deras starkaste sida. Men förr eller senare torskar de ju pga just detta. Det är Allmakten de tror sig ha i sin hand som driver dem allt längre och längre - och som hela deras existens går ut på. Deras livsluft. De är Gud och alla andra är bara sorgliga statister i psykopatens egodrama.

De vet exakt vad de gör men anser att det är deras rättighet eftersom andra inte tar för sig och alltså är idioter!

Så det förvånar mig inte ett dugg att JM har gjort allt detta. Hon skulle säkert ha kunnat stoppats redan innan sexfilmen. Kanske även innan mordet på Aki Paasala. För ingen människa i världen kan inbilla mig att det enbart var dessa dåd som startade hennes illgärningar. Börjar man rota i hennes förflutna så är jag övertygad om att man hittar många fler mycket obehagliga "sammanträffanden" där personer både dött och skadats allvarligt. Blivit lurade. Hotas, skrämts till tystnad osv.

Det är alltså så här mina tankar går gällande JMoch såna som hon. Jag har inte varit med här på FB så länge, men har följt tråden, samt ALLT som skrivits om brotten.
Läs här:
www.psykopati.se/narcissism och övrigt som finns på den sidan, som är mycket läsvärd.

Välkommen!
Citera
2017-10-14, 22:56
Medlem
Citat:
Välkommen!

Så här ser sidan ut som jag ville visa. Blev fel länk i min förra kommentar.

http://www.psykopati.se/

Men kolla även här:

http://www.narcissism.se/lognens-folk

Onda människor skapar ett sjukt samhälle i miniatyr bland dem i den närmaste omgivningen som de härskar över.

Läser man lite här så kan man förstå varför JM är som hon är - och hur man ska akta sig noga för sån personer. Finns bara ett enda sätt att bemöta en psykopat : SPRINGA DÄRIFRÅN DIREKT!
Senast redigerad av zilvereko 2017-10-14 kl. 23:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in