2022-02-08, 12:18
Avslutad
Nu har hon lagt upp en sån där bild som hennes stora väninna brukar lägga upp, när man rör lite lätt i en gryta, så att att ska förstå att hon lagar mat..
Citera
2022-02-08, 12:20
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Ordet Kvacksalvare kommer till mig när jag jag tänker på My.
Jag ger inte mycket för hennes träningstips heller. Hon tror sig kunna bota alla besvär. Bättre att gå till en fysioterapeut. För träningstips vänder man sig till ett välrenommerat gym, inte till Mys amatörstudio.
När det gäller kost och träning är det konstigt att hon inte lyckats bättre med sin kompis Anna Book. Den dag hon omvänt Anna kanske jag börjar tro på henne. Men det är långt kvar tills dess, att hon opererat sig tight när det går lika bra med träning ligger henne i fatet. 🌵
Citera
2022-02-08, 12:39
Medlem
TPLs avatar
Jösses.
Det hjälper ju inte med den där appen. När hon ätit sin omelett visade det sig att hon fått i sig för lite av det ena och för mycket av nåt annat. Borde hon inte kunna det där vid det här laget? Hon äter ju samma saker hela tiden
Citera
2022-02-08, 12:46
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Citat från mysans senaste blogginlägg:

” Jag som coach har en större och bredare förståelse än vad en frisk person som saknar erfarenhet har.”
(Hon skriver om psykisk ohälsa)

Hon tar ju priset i alla kategorier av idioti… vad är hon för en jävla fåntratt som kan sitta o skriva på sin blogg att hon som coach har en större o bredare förståelse än en frisk person??? Är hon helt IQ- befriad? Har hon storhetsvansinne??
Vad är det hon eg påstår? Att en hel medicinkår (dom friska ;-) ) har mindre kapacitet att förstå om dom inte har personlig erfarenhet? Någon borde ta ner flickan på jorden!

Hon har helt missat själva grejjen med att vara coach. Det handlar inte om dig. Som coach har du en tilltro till att personen du coachar har egen kunskap i hur den bäst ska kunna hjälpa sig själv. Det är ditt jobb som coach att ställa riktade frågor till personen för att få ut personen det. Detta faktum verkar de flesta coacher ha missat, exempel vis kick ass coach på tv, och även My.

Coaching om det görs rätt, är inte terapi, men kan fungera terapeutiskt och läkande och hjälpa dig att få verktyg i ditt liv.

En bra coach gör så att personen inte behöver dig längre.

Jag vänder mig också till människor som har livserfarenhet, med den stora skillnaden att jag vill att de ska ha självinsikt och ha lärt sig något också. Annars kan det vara.

Om det nu är så att hon är bipolär är hon knappast en bild utåt på en person som fått verktyg och lärt sig hantera dem.
Citera
2022-02-08, 13:24
Medlem
Vad har hänt med hennes hals?
Citera
2022-02-08, 13:46
Avslutad
På instasyory säger vår allas PT eller coach som hon nu kallar sig, att det inte finns något som att man äter för lite ändå blir jag tjock...

Någon kommer bli arg
Citera
2022-02-08, 14:14
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
På instasyory säger vår allas PT eller coach som hon nu kallar sig, att det inte finns något som att man äter för lite ändå blir jag tjock...

Någon kommer bli arg

Haha jag tänkte samma… Tooken som påstår att hon är tjock för att hon äter för lite 😂
Citera
2022-02-08, 14:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Haha jag tänkte samma… Tooken som påstår att hon är tjock för att hon äter för lite 😂
Mmm, var tvungen att lyssna en gång till.. det är flera pikar, även om att det är svårt att uppskatta hur mycket man äter osv..
La du märke till priserna?
Dels lifesumappen som kostade typ ingenting men träningspriserna?!

Hon ser sig som pt och kostrådgivare, hela konceptet 🤯

Det stod fysisk pt
1 gg/veckan 2000:- mån/kampanj
ord. 4 * 3196:-/mån

Sen säger hon att jämfört med hennes onlinecoachning coach som ligger på mellan 799:- till 899:- per timme, fast hon har nyöppningserbjudande för 499:-/timme
Citera
2022-02-08, 15:13
Medlem
TPLs avatar
Hjälp vilken snurrig information! Om det är så enkelt med hjälp av den där appen - varför gick hon upp 30 kilo som hon nu har extremt svårt att bli av med?
Priserna är också helt snurriga.

1 g/v = 2000:-/mån kampanjpris
4 x 3196:-/mån ord. pris

Vem betalar 3196 kronor per vecka för att träna?

Är man hyfsat frisk och äter varierat behöver man inte alla dom där pillren hon petar i sig. Ät riktig mat och rör på fläsket. Gratis tips från mig.
Citera
2022-02-08, 18:23
Medlem
Nu är hon nog slagit alla tidigare viktrekord!? Ser nästan ut som att hon ska explodera när som helst. Jisses, vad gör hon för att öka i vikt dag för dag? Just ja, det är ju medicinerna och den dödliga sjukdomsbilden.
En anledning till att hon inte vill berätta vad det är, är såklart för att då kan hon inte skylla på sjukdom/medicin eftersom de INTE är grunden för den enorma viktökningen.
Ska vi sätta en slant på att hon snart kommer att måste bege sig till Mikes gym igen. Uppenbarligen det enda sättet för henne att tappa några kilo. Isolerad utan möjlighet till annat.
Citera
2022-02-08, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Nu är hon nog slagit alla tidigare viktrekord!? Ser nästan ut som att hon ska explodera när som helst. Jisses, vad gör hon för att öka i vikt dag för dag? Just ja, det är ju medicinerna och den dödliga sjukdomsbilden.
En anledning till att hon inte vill berätta vad det är, är såklart för att då kan hon inte skylla på sjukdom/medicin eftersom de INTE är grunden för den enorma viktökningen.
Ska vi sätta en slant på att hon snart kommer att måste bege sig till Mikes gym igen. Uppenbarligen det enda sättet för henne att tappa några kilo. Isolerad utan möjlighet till annat.
Så går det när man umgås med TookAnna som gillar att frossa och gofika runt om i stugorna Betala nästan 500kr i timmen för att bli coachad av denna oseriösa människa.
Citera
2022-02-09, 11:53
Avslutad
Mytomanen är en självgod och bitsk person. Tål och tolererar ingen annan åsikt än sina egna. Hon vet och kan bäst tycker hon. Därför mår jag illa när jag läser hennes svar på kommentarerna på bloggen. Så falskt vänliga. Men det lyser så mycket igenom hur hon anstränger sig för att inte bli sig själv och be dom rotera på kaktusen igen. Det blir ansträngt sliskigt då hon ska var vänlig. Usch 🌵
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in