Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-04-19, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Varför utsätter hon sig själv för det här?
Hon ser ju lika vilsen och bortkommen ut, som om någon hade bett henne visa hur man knyter en bukett

OMG! Denna My(toman) parasit till utsugare!! 🤡
Citera
2024-04-19, 22:08
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Jag undrar om Cecilie har en aning om vilken utnyttjande blodigel MM är? Tycker faktiskt litet synd om henne.
Det här är litet oroande
https://postimg.cc/F7K81LXn

Dessutom har hon fortfarande samma trasiga byxor
https://postimg.cc/4mrDMxjL
Är trasiga byxor någon slags trend som jag har missat? Annars är det här fullständigt obegripligt. Hon läser ju härinne och vi har redan uppmärksammat denna pinsamhet. Uppenbarligen bryr hon sig inte det minsta. Som en sann narcissist så tar hon inte till sig vad omgivningen tycker, utan det är hon och ingen annan som avgör vad som är rätt och riktigt, sant och viktigt.

Men om jag säger så här; ingen influencer med anständig inkomst går runt i tights med slithål i grenen! Är du verkligen så fattig så att du inte har råd att köpa nya byxor när de gamla har nötts ut? Då är det verkligen illa! Sämre än jag trodde.
Citera
2024-04-20, 11:18
Medlem
HappySnowmans avatar
Pinsamheterna fortsätter. Varför lägger man ens ut något sånt här? Det är ju liksom ingenting. Undrar om mäklarföretaget är nöjda med sitt "abonnemang"? Och vad får de betala? För två outslagna liljor och lite gräs. Antar att det ligger en budavgift ovanpå alltihop också.

Någon annan som ser "magin" och kan förklara den för mig?

https://postimg.cc/jCHNyMrQ
Citera
2024-04-20, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Är det klippet från i morse där hon struttar omkring som en lägerkommendant? Där visar hon ju inget, instruerar inte heller. Bara går omkring och ser allmänt dum ut.

Hon la ett klipp på stories och ett klipp i flödet. I flödet ser man hur hon visar och instruerar.

Jag kan tyvärr ej länka.
Citera
2024-04-20, 12:47
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Hon la ett klipp på stories och ett klipp i flödet. I flödet ser man hur hon visar och instruerar.

Jag kan tyvärr ej länka.
Det dök upp till slut bland inläggen på Instanavigation så jag har sett nu. Stories brukar gå att se med en liten fördröjning. Inläggen tar längre tid, konstigt nog.

Synd att hon lagt till musik i stället för sitt kommandoskrikande.

Hon får det att låta som hon har bidragit massor till succén med bootcamp. Hon har ju försökt i flera år att få till det, ingen vill ha med henne att göra. Nu när Cecilie lyckats dra dit folk till gymnastiksalen sprätter My omkring där bland deltagarna och myser.
Hon påminner om Caligula i filmen Hets. Fattas bara pekpinne eller piska. 😤
Citera
2024-04-20, 14:11
Medlem
…dock har sekvensen där pt wannabe fetknopp My(toman) gör squats i trasiga tightsen plockats bort.
Eller åtminstone kunde jag inte hitta den igen 🧐

För bövelen att My(toman) inte tränar istället för att leka som om att hon vore nån Pt
Skäms på dig! 🤢🤮
Citera
2024-04-20, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Pinsamheterna fortsätter. Varför lägger man ens ut något sånt här? Det är ju liksom ingenting. Undrar om mäklarföretaget är nöjda med sitt "abonnemang"? Och vad får de betala? För två outslagna liljor och lite gräs. Antar att det ligger en budavgift ovanpå alltihop också.

Någon annan som ser "magin" och kan förklara den för mig?

https://postimg.cc/jCHNyMrQ

Mäklarfirman hon nämner har väl inte en susning om vad det är för figur dom har att göra med?

Bedräglig
Det är liiite för mycket av precis allt när det kommer till denna My(toman)
Provocerande!
Citera
2024-04-20, 14:55
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bringout
Mäklarfirman hon nämner har väl inte en susning om vad det är för figur dom har att göra med?

Bedräglig
Det är liiite för mycket av precis allt när det kommer till denna My(toman)
Provocerande!
Jodå. Hon sålde etagevåningen genom den firman. My var så kompis med mäklaren att hon kallade henne Ullis och denna Ulrika var intresserad av att köpa CBD-olja som My gjorde reklam för.
Citera
2024-04-20, 15:14
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bringout
…dock har sekvensen där pt wannabe fetknopp My(toman) gör squats i trasiga tightsen plockats bort.
Eller åtminstone kunde jag inte hitta den igen 🧐

För bövelen att My(toman) inte tränar istället för att leka som om att hon vore nån Pt
Skäms på dig! 🤢🤮
Den är kvar (bland inläggen på Instanavigation), nyss sett den.
Citera
2024-04-20, 16:30
Medlem
Citat:
Jodå. Hon sålde etagevåningen genom den firman. My var så kompis med mäklaren att hon kallade henne Ullis och denna Ulrika var intresserad av att köpa CBD-olja som My gjorde reklam för.

Bra du är insatt! 👍🏼
Jag är helt i linje med att denna My(toman) är inget att stryka medhårs!
Det gynnar ingen!
Det gynnar inte ens My(tomanen) själva i långa loppet...
My(toman) förgör och förstör!
Citera
2024-04-20, 16:48
Medlem
Citat:
Den är kvar (bland inläggen på Instanavigation), nyss sett den.

Toppen att du ändå lyckas få upp den!
Jag kan nämligen inte se den längre… 🧐
Hmm…mycket märkligt 🤔
Citera
2024-04-20, 18:06
Medlem
Nu var det ett tag sen My(tomanen) hade en spik i foten, hål i trumhinnan eller liknande.
Hehe
(Hålet i hövvet finns men inget Mytoman söker för)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in