2016-08-03, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Lol jag tror att du är en ful kvinna som är butthurt över att ingen man vill betala för att du ska sära på benen.

2) Alla män vill ha snygga kvinnor (aka lyxluder) ingen bryr sig om kvinnans "hjärna". Sen är jag mer intelligent än vad du någonsin kommer att bli vilket gör det ännu mer lol.

1. Jag tycker inte utseendet är viktigast hos en kvinna.

2. Jag tycker insidan är viktigare hos en kvinna.
Citera
2016-08-03, 13:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
1. Jag tycker inte utseendet är viktigast hos en kvinna.

2. Jag tycker insidan är viktigare hos en kvinna.

1) Du rationaliserar bara för att du inte kan få en snygg kvinna.

2) Kvinnor har ingen insida. Det är upp till mannen att programmera kvinnan så som han vill ha det.
Citera
2016-08-03, 13:34
Medlem
Citat:
1) Men det är ingen big deal för kvinnor att bli inlåsta i en källare så det blir ganska mesigt med män som vägrar att göra det.

2) Det är antingen eller det finns inget "in between".

Jag syftar på männen. Alltså det är en big deal om kvinnan vill göra vissa saker. De skrev "Do whatever he wants sexually. Period. Learn to enjoy all of it. Yes that means you have to lick his ass, drink his piss, suck on his feet, lick his toilet clean, let him beat you with a belt until you are black and blue".

De flesta män blir äcklade av det jag fetat. Det handlar ytterst om att kvinnorna bakom den bloggen vill bli behandlade så, sedan projicerar dem de och låtsas att det är det sådant män gillar. Även om mannen alltid är den dominante så finns det en gräns för hur mycket en kvinna kan nedvärdera sig själv innan man blir äcklad av det och föraktar kvinnan. Fast det kanske är en del av det hela att man ska just förakta henne?
Citera
2016-08-03, 13:41
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontfigur
Jag syftar på männen. Alltså det är en big deal om kvinnan vill göra vissa saker. De skrev "Do whatever he wants sexually. Period. Learn to enjoy all of it. Yes that means you have to lick his ass, drink his piss, suck on his feet, lick his toilet clean, let him beat you with a belt until you are black and blue".

De flesta män blir äcklade av det jag fetat. Det handlar ytterst om att kvinnorna bakom den bloggen vill bli behandlade så, sedan projicerar dem de och låtsas att det är det sådant män gillar. Även om mannen alltid är den dominante så finns det en gräns för hur mycket en kvinna kan nedvärdera sig själv innan man blir äcklad av det och föraktar kvinnan. Fast det kanske är en del av det hela att man ska just förakta henne?
Mannen är nästan aldrig den dominante, men visst förekommer det. Det är avsevärt mycket oftare tvärtom, mannen som förnedras.
Citera
2016-08-03, 13:57
Medlem
Citat:
1) Du rationaliserar bara för att du inte kan få en snygg kvinna.

2) Kvinnor har ingen insida. Det är upp till mannen att programmera kvinnan så som han vill ha det.

1. Jag kan inte få en ful kvinna heller.

2. Tvärtom.
Citera
2016-08-03, 14:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontfigur

1) De exemplen är bara där för att visa män att kvinnor kan hantera allt som de vill ha.

2) Vem bryr sig? Det viktiga är att kvinnan blir nertryckt.

Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Mannen är nästan aldrig den dominante, men visst förekommer det. Det är avsevärt mycket oftare tvärtom, mannen som förnedras.

Legit. I princip alla män blir förnedrade i sina relationer det är bara mer subtilt typ kvinnan kräver att mannen gör saker, hon vägrar att ställa upp på sex, mobbar mannen genom att vara fittig, såna saker.
Citera
2016-08-03, 17:45
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
1) De exemplen är bara där för att visa män att kvinnor kan hantera allt som de vill ha.

2) Vem bryr sig? Det viktiga är att kvinnan blir nertryckt.

Legit. I princip alla män blir förnedrade i sina relationer det är bara mer subtilt typ kvinnan kräver att mannen gör saker, hon vägrar att ställa upp på sex, mobbar mannen genom att vara fittig, såna saker.
Även när de kliver ur den sk vaniljen.
Citera
2016-08-03, 17:51
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BEHZADIRAD
Jag väljer inte lyxluder som dina idoler gör för att jag föredrar att göra mitt urval genom min stora hjärna och jag har valt en kvinna som genom sin intellektuella kapacitet skapat sig en förmögenhet i kontrast till dina idolers kvinnor som särar på benen för pengar.

Jag behöver inte knulla luder för att jag har fått tag på vad alla män med hjärna eftersträvar och det nämnde jag innan. Du kanske ska läsa långsammare så att din hjärna hänger med. Bara för att din familj tagit sig till Sverige innebär det inte att du automatiskt är slug, smart och listig.

Så man ska alltså låta hjärnan välja vem man går till sängs med? Varför inte som heterosexuell man då ignorera ens egna sexualitet helt och hållet och gå till sängs med män? Mer jämställd och ingen risk för ofrivillig graviditet, du hyllas av världen, mindre risk för anmälan av våldtäkt etc
Citera
2016-08-03, 18:16
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Så man ska alltså låta hjärnan välja vem man går till sängs med? Varför inte som heterosexuell man då ignorera ens egna sexualitet helt och hållet och gå till sängs med män? Mer jämställd och ingen risk för ofrivillig graviditet, du hyllas av världen, mindre risk för anmälan av våldtäkt etc
Det är många män i Sverige som gett upp kvinnor och nu går med män i stället. De har parader för ämnet och "alla ska med"... Den ironin!
Citera
2016-08-03, 23:20
Medlem
sparvsylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Då är du nog mer feminist och hjärntvättad än vad du vill erkänna, och dessutom med största sannolikhet en självförnekare om vad du egentligen vill.

Det ska dock sägas att det är dessa tjejer som har all makt egentligen i dagens samhälle, hon kan närsomhelst säga stopp och framställa sig själv som ett oskyldig litet offer och få alla att hata han.
Då får hon väl framställa sig själv som ett jävla offer, kamma till pungkulorna och uppför dig som en karl istället. Det låter enbart som om ni har dåliga relationer med era morsor. Vad jag föredrar i ett förhållande är inte någon jävla hjärntvätt, det är mina preferenser. Jag hoppas att du träffar kvinnan som du vill göra uppoffringar för och lämnar ungkarlslivet bakom dig.
Citera
2016-08-03, 23:32
Medlem
Lelianas avatar
Alla exempel som fanns på länken... Det är ju normalt? Har själv gjort kojor hemma, köpt presenter, etc. Det är ju inget konstigt när man älskar den andra personen att man vill göra dem glada! Så länge de mår bra, får i sig mat och sköter träning och jobb. Har man det tråkigt i förhållandet är problemet att du själv är tråkig. Så enkelt är det! Det handlar mindre om att servera mannen utan mer att man vågar lita på sina instinkter, öppna sitt hjärta och att man gör den andra glad. Svårare än så bör det inte vara.
Citera
2016-08-03, 23:37
Medlem
sparvsylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leliana
Alla exempel som fanns på länken... Det är ju normalt? Har själv gjort kojor hemma, köpt presenter, etc. Det är ju inget konstigt när man älskar den andra personen att man vill göra dem glada! Så länge de mår bra, får i sig mat och sköter träning och jobb. Har man det tråkigt i förhållandet är problemet att du själv är tråkig. Så enkelt är det! Det handlar mindre om att servera mannen utan mer att man vågar lita på sina instinkter, öppna sitt hjärta och att man gör den andra glad. Svårare än så bör det inte vara.
TS har precis blivit dumpad av sin första flickvän eller så trollas det, mitt tips är att aldrig återvända till denna tråd då du inte får vettiga svar från Dum och Dumdum. Trevlig kväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in