2020-11-01, 19:57
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Som sagt att bedöma en snubbes schlong är enklare för en tjej med tanke på var den ska in (i tvåan)
Resten struntar hon i när hon sluter ögonen och tänker på en Hollywood kändis.

Som kille vill man ha en holistisk bild, dvs man vill ha en BMI uppfattning, man vill ha ett ansikte till fittan, man vill få en uppfattning om dom naturliga bröstens storlek & gravitation

Har du sett något av programmen? Även ansiktena visas naturligtvis.
Citera
2020-11-01, 20:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Har du sett något av programmen? Även ansiktena visas naturligtvis.
Nej det behöver jag inte heller, men selekteringen som man sedan får drass med
görs ju via utvärdering av könsorganen, det är ju det enda väsentliga eftersom målet är sex.
Dejtingen är ju bara förspelet
Citera
2020-11-02, 06:05
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nej det behöver jag inte heller, men selekteringen som man sedan får drass med
görs ju via utvärdering av könsorganen, det är ju det enda väsentliga eftersom målet är sex.
Dejtingen är ju bara förspelet

Vadå, "det behöver jag inte heller"?!!! Självklart bör du se ett tv-program innan du diskuterar det! Men det fattar du tydligen inte.

Jag har ingen lust att diskutera detta tv-program med någon som inte ens har sett det! Men jag vill i alla fall säga en sak: Du har missförstått det mest grundläggande: Detta är i första hand en tv-show, och det är deltagarna medvetna om och med på. I andra hand är det dejting, och det är upp till var och en att tycka till om seriösitetsnivån, men har man inte ens sett programmet, så ska man naturligtvis börja med att se det.
Citera
2021-01-06, 13:47
Medlem
Kurt1s avatar
Nu finns det även en finsk version av Naked Attraction:

https://xhamster.com/videos/naked-attraction-suomi-s01-e03-xhxi1Be
https://www.discoveryplus.fi/ohjelmat/naked-attraction-suomi

Är det inte en större skandal att det fortfarande inte finns någon svensk version?
Men nu ska i alla fall Dplay.se (Discovery+) börja visa originalversionen (den engelska):
https://www.discoveryplus.se/program/naked-attraction
Senast redigerad av Kurt1 2021-01-06 kl. 13:52.
Citera
2021-01-06, 23:32
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Tur att det inte (än så länge) finns en svensk version av detta degenererade skräpprogram.

I det finska klippet såg jag en tjockis och en korthåriga feminazi-lesbian. Inget ögongodis alltså.
Citera
2021-01-07, 09:20
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Tur att det inte (än så länge) finns en svensk version av detta degenererade skräpprogram.

Om du inte vill se detta tv-program, så behöver du ju inte titta på det.

Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
I det finska klippet såg jag en tjockis och en korthåriga feminazi-lesbian. Inget ögongodis alltså.

Jag kan absolut hålla med om att damerna i detta avsnitt gärna hade fått vara snyggare. Men det finns naturligtvis även vackra damer som deltar i Naked Attraction-program.
Senast redigerad av Kurt1 2021-01-07 kl. 09:44.
Citera
2021-01-08, 23:34
Medlem
Rodjas avatar
Tittar på den engelska versionen nu....mycket piercingar och tatueringar....och rakade/vaxade underliv...på kvinnor ser det verkligen löjligt och prepubertalt ut...inte snyggt...

Annars gillar jag det snabba i produktionen, men som en kille valde i slutet, så kickade han men den han valde bort näst sist...

Kul om några hittar varandra...

Men könsorganen säger väl minst...😂
Citera
2021-01-10, 13:53
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodja
Tittar på den engelska versionen nu....mycket piercingar och tatueringar....och rakade/vaxade underliv...på kvinnor ser det verkligen löjligt och prepubertalt ut...inte snyggt...

Det där är ju en smakfråga, och det har ju varit inne med helrakat i många år nu. Men jag tror att könshår är på väg tillbaka.

Citat:
Annars gillar jag det snabba i produktionen, men som en kille valde i slutet, så kickade han men den han valde bort näst sist...

Kul om några hittar varandra...

Absolut kul om några blir par på riktigt. Men det är ju först och främst tv-show som det handlar om. Och detta tv-program är ju betydligt intressantare att se än t.ex. SVTs dejtingprogram.

Citat:
Men könsorganen säger väl minst...😂

Rakade könsorgan säger ju i alla fall mer än om man bara ser en buske.
Senast redigerad av Kurt1 2021-01-10 kl. 14:35.
Citera
2021-02-06, 13:40
Medlem
Kurt1s avatar
Nu har Discovery+ kommit igång med Naked Attraction Italien.

Discovery+ Sverige har nu även lagt upp säsong 3 av den brittiska Naked Attraction-versionen.

Nu kan det väl bara vara en tidsfråga innan de börjar med den svenska versionen av detta mycket populära program?
Citera
2021-11-27, 18:16
Bannlyst
Jag har sett det programmet i TV-tablån flera gånger, på Kanal 11.

Men aldrig orkat kolla förens igår. Haha var ju rätt roligt program.

Trodde det bara var titeln först och inte så bokstavligt talat. (eller säger man bildligt?)

De var helt nakna jag gillar ju nudism bara som företeelse att vara naken är skönt.

Ska nog kolla några gånger mer på det här programmet.
Citera
2021-11-27, 18:37
Medlem
Såg det här programmet när han gubben valde en konstig typ. Hon dissade han direkt på dejten så förmodligen handlar allt om utseende. Jag fick dåliga vibbar från henne direkt när man såg hennes ansikte att hon inte var någon skön typ alls. Hon med tatuering hade varit bättre men han hade passat bättre men hon 68 åringen.

Modigt att ställa upp naken inför miljoner.

Vet inte om jag är så förtjust att se det här programmet, att bara se någon naken funkar inte för mig. Jag blir mer attraherad till ansiktet.
Citera
2021-12-02, 11:58
Medlem
Mycket tramzbögeri här. En man introducerade sin tramzbögdate för sina föräldrar
samt berättade i programmet att han Tömt sin Påze in-ut-i Tramzbögens konstgjorda vagina
o ville ha stadigt men tramzbögen hade hittat någon annan.

Det finns ett program som heter Naked and Afraid men där censurerar man - varför eller'
censurerar man bara på vissa marknader - syftar på jämförelsen med detta. Annars hade
de ju lika gärna kunna kört programmet med badbrallor o bikini.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in