Varför var det alltid KÄRRTORPs tunnelbanestation? Även "Eisenhover, vad fan gör du här" utspelade sig där.
Självklart fattar jag att båda sketcherna spelades in samtidigt, men fanns det någon tanke med att det var just Kärrtorp av alla jävla ställen.
Varför det? Han åkte tunnelbana på måfå verkade det som. Först trodde han att han var i bagarmossen, men sen såg han att det var kärrtorp (mina hemtrakter btw)
Inget ont om Micke, han gjorde mycket roliga saker. Jag tycker dock att han hade en mycket låg lägstanivå. En del grejer var ju pinsamt dåliga. Sen var han ju inte lika rolig de senaste åren som han var på 80-talet, tiden hade liksom hunnit ikapp honom. Kommer ihåg att han var med i Sen kväll med Luuk t.ex. där han var bedrövligt dålig och inte ett dugg rolig.
Inget ont om Micke, han gjorde mycket roliga saker. Jag tycker dock att han hade en mycket låg lägstanivå. En del grejer var ju pinsamt dåliga. Sen var han ju inte lika rolig de senaste åren som han var på 80-talet, tiden hade liksom hunnit ikapp honom. Kommer ihåg att han var med i Sen kväll med Luuk t.ex. där han var bedrövligt dålig och inte ett dugg rolig.
Nån som minns när han var med i fyrans "På Rymmen"?, då var han b.la i min hemmstad och då låg han i sin bil och skrek att han var en turkisk växellåda,
Någon som kommer ihåg det?
Inslaget me fiaten!
"Fruktansvärt, hör'ru maskineriet! Den spinner som en katt!" Samtidigt börjar svullo pumpgasa och svinar vidare me bilen tills den slutar funka och säger "Fruktansvärt!! Italiensk kvalitet!! El TORO!!" Humor!!
Hahaha... Den är bäst. Jag har för mig att det till och med är "LA EL TORO" (vilket gör det hela ännu roligare).
Så jävla dumt, och samtidigt så jävla roligt. Ingen svår komik som Micke pysslade med direkt, men ändå är det inte många som kan härma honom. Hans minspel och kroppsspråk är så in i H-E roligt.