2005-12-05, 19:15
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Jag ser att ni har CPhjälm.
Citera
2005-12-05, 19:18
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Björn Ulvaeus! Björn Ulvaeus!

Kärrtorps tunnelbanestation mitt i natten, Micke är ensam. Så otroligt roligt.
Vila i frid mannen

Varför var det alltid KÄRRTORPs tunnelbanestation? Även "Eisenhover, vad fan gör du här" utspelade sig där.

Självklart fattar jag att båda sketcherna spelades in samtidigt, men fanns det någon tanke med att det var just Kärrtorp av alla jävla ställen.
Citera
2005-12-05, 19:21
Medlem
"Snygga tänder kan man få dom vita också?"

"Jaha dom släpper in dvärgar idag" Svullo till en ganska kort kille i en butik.

"Snygg hatt har du varit på lampavdelningen?"

Vila i frid Micke. En av Sveriges roligaste komiker.
Citera
2005-12-05, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siden-Carlsson
Varför var det alltid KÄRRTORPs tunnelbanestation? Även "Eisenhover, vad fan gör du här" utspelade sig där.

Självklart fattar jag att båda sketcherna spelades in samtidigt, men fanns det någon tanke med att det var just Kärrtorp av alla jävla ställen.

Varför det? Han åkte tunnelbana på måfå verkade det som. Först trodde han att han var i bagarmossen, men sen såg han att det var kärrtorp (mina hemtrakter btw)
Citera
2005-12-05, 21:55
Medlem
http://img7.imageshack.us/img7/7656/pv1943834507ae9dacdb8c9c71172d.jpg

Ett litet minne.
Citera
2005-12-05, 22:01
Medlem
Inget ont om Micke, han gjorde mycket roliga saker. Jag tycker dock att han hade en mycket låg lägstanivå. En del grejer var ju pinsamt dåliga. Sen var han ju inte lika rolig de senaste åren som han var på 80-talet, tiden hade liksom hunnit ikapp honom. Kommer ihåg att han var med i Sen kväll med Luuk t.ex. där han var bedrövligt dålig och inte ett dugg rolig.
Citera
2005-12-05, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Inget ont om Micke, han gjorde mycket roliga saker. Jag tycker dock att han hade en mycket låg lägstanivå. En del grejer var ju pinsamt dåliga. Sen var han ju inte lika rolig de senaste åren som han var på 80-talet, tiden hade liksom hunnit ikapp honom. Kommer ihåg att han var med i Sen kväll med Luuk t.ex. där han var bedrövligt dålig och inte ett dugg rolig.

Det är rätt. Han var ojämn som få.
Citera
2005-12-05, 22:27
Medlem
Nån som minns när han var med i fyrans "På Rymmen"?, då var han b.la i min hemmstad och då låg han i sin bil och skrek att han var en turkisk växellåda,
Någon som kommer ihåg det?
Citera
2005-12-05, 23:18
Bannlyst
Hur är en turkisk växellåda? Lite tjock och skrikande?
Citera
2005-12-06, 11:14
Medlem
Barness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cps
Inslaget me fiaten!
"Fruktansvärt, hör'ru maskineriet! Den spinner som en katt!" Samtidigt börjar svullo pumpgasa och svinar vidare me bilen tills den slutar funka och säger "Fruktansvärt!! Italiensk kvalitet!! El TORO!!" Humor!!

Hahaha... Den är bäst. Jag har för mig att det till och med är "LA EL TORO" (vilket gör det hela ännu roligare).
Citera
2005-12-06, 17:57
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnes
Hahaha... Den är bäst. Jag har för mig att det till och med är "LA EL TORO" (vilket gör det hela ännu roligare).

Låt oss undersöka vad han säger: http://kanelbulle.mine.nu/temp/Nordin/Trafikmagasinet%20-%20Svullo%20Testk%94r%20Fiat%20%5bMPEG%5d.mpg

Samt en annan bilklassiker som bonus:
http://home.sol.se/tommy.f/biltest.WMV
Citera
2005-12-06, 19:58
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra

Samt en annan bilklassiker som bonus:
http://home.sol.se/tommy.f/biltest.WMV

Så jävla dumt, och samtidigt så jävla roligt. Ingen svår komik som Micke pysslade med direkt, men ändå är det inte många som kan härma honom. Hans minspel och kroppsspråk är så in i H-E roligt.

Fan vad synd att han gjorde så här.

Vila i frid mannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in