2020-12-12, 09:32
Medlem
Gadolskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag funderar också på det där. Män som är grova våldsbrottslingar brukar ju alltid få ett gäng beundrarinnor när dom sitter inne. Hur funkar det andra vägen?

Att styckerskan Jonna Henningsson får beundrarbrev är jag helt övertygad om.
Hon har det där oskyldiga utseendet och en del män kan nog tycka att hon är lite söt.
Men tanken på att någon Nisse ligger hemma och runkar och kollar på bilder på Benita känns ju rätt absurd.

Kan jag hålla med om! Men sötnöten Ann*li L* skulle man väl kunna ta i något av hålen. Är det någon som vet var hon håller till nu för tiden?
Citera
2020-12-12, 09:34
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gadolski
Kan jag hålla med om! Men sötnöten Ann*li L* skulle man väl kunna ta i något av hålen. Är det någon som vet var hon håller till nu för tiden?

Vem är hon?
Citera
2020-12-12, 09:46
Medlem
Gadolskis avatar
Citat:
Vem är hon?

Hon kallades 21-åringen. Hon fick 2 månader + ST för medhjälp till mord. Förmodligen i någon parrelation med Br*l'ng som fick 16 år om jag minns rätt.
Citera
2020-12-12, 09:49
Medlem
Hunnerkungens avatar
Citat:
Numera 4-barns morsa i Mora.
Citera
2020-12-12, 09:52
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Hon kallades 21-åringen. Hon fick 2 månader + ST för medhjälp till mord. Förmodligen i någon parrelation med Br*l'ng som fick 16 år om jag minns rätt.

Ann*li L*

Asterisken borde vara e och i då?
Citera
2020-12-12, 10:03
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Har du sett bilden på hennes trosor i FUP? Borde få de flesta att backa
Citera
2020-12-12, 10:09
Medlem
Gadolskis avatar
Citat:
Ann*li L*

Ja det stämmer. Jag räknade med att de flesta som följt tråden sedan början kände till namnet. Jag är inte så snabb på tangenterna så därför slarvar jag i bland. Hoppas på förlåtelse för detta.
Citera
2020-12-12, 10:17
Medlem
Gadolskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Har du sett bilden på hennes trosor i FUP? Borde få de flesta att backa

Jag minns inte om jag läst hela FUP, men jag läste ju om Mats som blev Madde och tyckte det var en förfärlig historia. Nu när jag sett filmen "Min pappa Marianne" så blev jag intresserad av den här tråden igen.
Vad beträffar sötnöten så skulle man ju kunna sköta förspelet i duschen. Har Du någon bild på henne idag?
Finns hon i något av de sociala medierna?
Bra att tråden hålls vid liv för snart börjar väl de obevakade permissionerna för de dömda.
Citera
2020-12-12, 13:42
Medlem
Hunnerkungens avatar
Citat:
Ann*li L*

Hon heter K**rr! i efternamn. *=a !=e
Citera
2020-12-21, 14:30
Medlem
Gadolskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunnerkungen
Hon heter K**rr! i efternamn. *=a !=e

Tack för tipset!
Jag kollade hennes facebook. Sötnöten vill ha lite bekräftelse nu:

- Om du hatar mig: Så ta bort mig! 😐
- Om du tycker jag är söt: tryck "gilla"
- Om du tycker jag är en god vän:
Skriv " 100 %" I kommentaren.
- Om du nånsin har varit kär i mig:
skriv kanske😍
- Om du är kär i mig: Sätt ett ❤
- Om du är modig: Så sätt den här i din status.

Jag tänkte jag skall plöja genom FUP innan jag kanske gör ett inlägg och riskerar att "outa" mig själv. Jag minns att jag lade den här tråden åt sidan innan några domar föll. Jag kände mig som en cancerpatient som är rädd för doktorns svar.
Citera
2020-12-22, 14:13
Medlem
Gadolskis avatar
Sötnöten har gjort ett nytt inlägg på Facebook idag:

Brödmöte. Ni som känner mig vet att jag nästan bara har människor jag känner på Facebook. Jag känner ALLA fb-vänner på någon nivå, du är inte bara ett nummer. Är du min fb-vän är det för att vi har en koppling. Jag skulle vilja se om vi fortfarande har fler än bara likes.
Jag bestämde mig för att delta i en upplevelse som heter "Brödmöte". Syftet är att se vem som läser inlägget utan bild. Teknologin konsumerar oss så mycket att vi glömmer det viktigaste: god vänskap. Om ingen läser detta meddelande blir det ett kort socialt experiment. Men om du gör detta till slutet, vill jag att du kommenterar med ett ord om oss. Exempelvis en plats, ett objekt, en person, eller en tid som påminner oss.
Kopiera sedan detta inlägg och posta det på din egen sida (dela inte). Jag kommer att gå till din sida och lämna ett ord som påminner mig om dig.
Snälla kommentera inte om du inte har tid att kopiera texten, detta kommer att förstöra provet. Låt oss se vem som tog sin tid att läsa och svara enligt en gemensam berättelse utanför Facebook.
(Eget tillägg: Jag delar i regel inte kedjestatusar men den här kändes fan vettig!)

Hon är för söt. Jag ska försöka skynda på FUP-inläsningen, men jag jobbar ungefär som en känd advokat i Sundsvall.
God Jul alla! Hoppas jag inte blir raderad och refuserad.
Citera
2020-12-30, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VeOchFasa
Mm Hovrättens dom föll 2017-05-31

Hessling fick 17 år = 11,5 år dvs ute 2028
Benita fick 12 år = 8 år dvs ute 2025
Broling fick 16 år = 11 år dvs ute 2028
Daniel W fick 16 år = 11 dvs ute 2028
PO fick 10 år = 6,5 dvs ute 2024
Mats H fick 10 år = 6,5 dvs ute 2024
Annelie fick skyddstillsyn
Dan fick skyddstillsyn
Marie blev frikänd
L-M fick skyddstillsyn
Missade du inte Er*ca? Typ skyddstillsyn och behandling va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in