Citat:
Ursprungligen postat av
Dozer2011
viktig information
Efter som många undrar så tänker jag berätta en del av vad som hände. Jag tänker inte gå ut med namn på det inblandade, eller skriva för mycket information som kan skada, jag vill ge en San och rättvis bild.
En 20 årig man stal en bil påverkar av alkohol
20 åringen träffar två 14 åriga killar på en fest alla tre har kännedom om varandra sen tidigare. Av okänd anledning följer 14 åringarna med i bilen
Bilen kör i 150km och passerar en polispatrull, polisen tar upp jakten på bilen, jag tänker inte gå in på anledningen hur bilen frontalkrockade det tänker jag gå ut med senare. Barnen och föraren var obältade
Föraren dog på plats, ett av barnen har livshotande skador men läget är stabilt nu och det andra barnet är skadad.
och till alla som hyllar föraren på Facebook
Hur kan man hylla en rattfull man som nästan tagit livet av två barn? Föraren har förstört två andra familjer för livet. Så jävla vidrigt hur folk sprider falska rykten när dom inte vet ett skit! Skulle du hylla någon som nästan kört ihjäl två barn rattfull i en stulen bil vi kommer gå ut med namn på föraren senare
Vicket jävla troll
1 dom var på samma fest på Södran (badplats) och skulle dra vidare på en efterfest utåt Munsö.
2 150 km/h är totalt omöjligt att köra mellan Ok och Statoil, två rendeller m.m.
3 föraren dog inte på plats, respiratorn kopplades ur senare på fredag e.m.
4 han hade inte snott någon bil, ena 14-åringen sa att "dom kunde låna hans mammas bil"
5 bältade? hur fan vet du det? hade iof inte spelat någon roll, fronta in i ett träd så hjälper inte det.
var på olycksplatsen i går, 100-tals smådelar ligger kvar, ett dörrhandtag med lås, strålkastare, en bit gjutjärn från motorblocket!, m.m. m.m.
Tre st. träd är avskrapade, två på höger sida och ett rakt fram där det tog stopp, ca 20 m. bromsspår i gräset innan, ganska skarp kurva som man inte tar i farter över 100 km/h, men INGEN vet hur fort det gick, folk här spekulerar och nämner 100, 130 och du 150 km/h. hur fan vet du det?