2016-06-17, 21:09
Medlem
BuddyBuildas avatar
EA tar ett väldigt stort steg framåt i år med Frostbite och en storyline.
Citera
2016-06-18, 19:38
Medlem
Pappersnesduks avatar
Gameplay. Beta.

https://www.youtube.com/watch?v=5fjDe57DMOI
Citera
2016-06-18, 20:33
Medlem
Ser ut att kunna bli bra. Kändes lite slarvigt, men ör ju bara juni..
Citera
2016-06-19, 00:31
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersnesduk
Gameplay. Beta.

Ser jäkligt bra ut men det märks att det inte är klart ännu. Finns stor potential här!
Citera
2016-06-19, 05:43
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av il-duce
FIFA blir ju bara mer och mer fittdåligt. Brukade vinna div1-titeln ganska ofta både ensam och i proklubbar. Men nu klarar jag knappt att komma ur 3an. Deras gameplay är lika värdelöst som en zoomalie på arbetsmarknaden. Känns som om EA straffar bra spelare. Kanske bara är jag som blivit dålig, men EA kan suga min bittra kuk om dom inte gör några förändringar som faktiskt spelar roll. Mer arenor, ligor och smuts på tröjan spelar ingen roll men attraherar nya spelare att köpa. Någon som läst något om gameplay förbättringar?

Förlorade precis en match mot en pissdålig spelare så ursäkta språket.

/ Glenn

Att de straffar bra spelare med handicap är så uppenbart det kan bli... och det gör mig så arg att jag spricker. Skiten har dränerat tålamodet och nerverna så mycket att det inte är kul längre. Bankade sönder en handkontroll till små smulor tack vare skiten.

Och förutom handicap så stör jag mig som fan att man inte kan säga åt målvakten att GE FAN i att stå 1km från målet. Att spelare som typ Mertesacker, Boateng, Chiellini mfl hänger med exempelvis CR7 och Neymar i djupledslöpningar är så sinnesjukt att man vill gå till EAs kontor och strypa nån. AIn är efterbliven och löper i helt fel riktning osv osv.

Trots att jag har lovat mig själv att aldrig köpa FIFA igen sen FIFA15 så köpte jag FIFA16 vid release och nu, så dum som jag är, så har jag redan förbokat FIFA17 deluxe edition jaja man kan väl alltid hoppas att åtmknstone något blir bättre.
Citera
2016-06-19, 09:18
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Gameplay. Beta.

Ser ju ganska kul ut, bättre första touch men samma låga agility sm förra året är mina intryck från klippet.

Likt PES va? (inte lirat det men sett ngt klipp)
Citera
2016-06-19, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Ser ju ganska kul ut, bättre första touch men samma låga agility sm förra året är mina intryck från klippet.

Likt PES va? (inte lirat det men sett ngt klipp)

Tycker inte det är likt PES alls. Hoppas dom fixar mycket, tycker inte det ser speciellt lovande ut
Citera
2016-06-19, 14:01
Medlem
När kommer demot ut?
Lär kanske dröja till augusti eller något?
Citera
2016-06-19, 17:55
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Gameplay. Beta.

Ytterligare en indikering på att spelarmarkören blir bättre. Full färg till slutminut. Riktigt bra.

Redan nu finns det ju småsaker man undrar över. Suggested Subs kommer man få spel på. Hela tiden behöva bläddra ifrån det. Om det nu inte går att stänga av.

Sen pricken vid hörnor.... Vad fan?
Citera
2016-06-22, 16:02
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Något EA måste fixa till årets spel är längdskillnader i cutscenes. Kanske inte världens värsta grej, men det stör mig att Messi och Piqué har samma längd så fort det blir en cutscene.
Snälla säg att jag inte är ensam om detta.
Citera
2016-06-22, 21:07
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Något EA måste fixa till årets spel är längdskillnader i cutscenes. Kanske inte världens värsta grej, men det stör mig att Messi och Piqué har samma längd så fort det blir en cutscene.
Snälla säg att jag inte är ensam om detta.
Har faktiskt aldrig någonsin tänkt på detta och då har jag spelat FIFA sedan 2001
Citera
2016-06-28, 17:45
Medlem
Gregory.Houses avatar
Har de lagt in nya länder eller ligor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in