2016-06-06, 23:20
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Hoppas på att man får fler erbjudanden att träna andra klubbar mer regelbundet när man spelar med sin klubb på topp. Färre landslagserbjudanden, vem fan vill träna Indien parallellt när man är inne i en säsong om topplatserna i Premier League? Helst vill jag inte ha några landslagserbjudanden alls i mejlkorgen ifall jag inte begär det själv.
Citera
2016-06-06, 23:36
Medlem
eshkoshkas avatar
Hoppas dom lägger girigheten åt sidan och faktiskt levererar ett ordentligt spel. Där du som är bra är bra och inte förlorar en matchjävel för att något jävla momentum kommer in och ska bestämma vart varannan boll landar, eller boostar någon målvakt till 50000 stats.

Där en spelare med 97 i speed ALLTID ska ha 97 i speed. Man ska inte gå in i en match och helt plötsligt springer han i 65. Eller där en stor och stark Zlatan inte ska flyga fyra meter när Ji-Sung Park trycker till från stillastående.

Sen hoppas jag innerligt att vi får se ett 'smooth' spel. Inget jävla varannan-match-är-mjuk-och-härlig-spel. För att sedan övergå till någon jävla mambo-jambo så fort man passar bollen till en annan spelare och den studsar som en flipperkula.

e; Egentligen är jag nog bara nöjd om all randomness försvinner som finns i dagens FIFA.
Senast redigerad av eshkoshka 2016-06-06 kl. 23:41.
Citera
2016-06-06, 23:43
Bannlyst
Fler landslag för helvete. In med Slovakien, Kroatien, Serbien, Bosnien, Island, Ukraina osv.
Citera
2016-06-07, 00:15
Medlem
Bert-Ljungs avatar
För första gången på många år känns det som att verkligen kommer bli STORA skillnader/många nyheter! nu börjar jag sukta efter gameplayvideos
Citera
2016-06-07, 16:14
Medlem
KungKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Vad kan man dra för slutsatser från teasern då?

- Frostbite engine
- Mycket troligt att riktiga tränare är med nu i spelet
- Cutscenes från omklädningsrum
- Story Mode?

Låter jävligt spännande med Story Mode faktiskt!
Citera
2016-06-07, 16:39
Medlem
KungKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundeeunited
Fler landslag för helvete. In med Slovakien, Kroatien, Serbien, Bosnien, Island, Ukraina osv.

Håller med. Förra året så la de till Kina och Kanada? Varför ens? Fler landslag och fler licencerade landslag!
Citera
2016-06-07, 16:41
Medlem
KungKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galelos
Frostbite är den spelmotor som bland annat battlefield använder

Spelar inte så mkt Battlefield. Vad kommer Frostbite bidra till i FIFA?
Citera
2016-06-07, 16:41
Avslutad
Lär väll inte vara allt för annorlunda än FIFA 16 antar jag. Tycker man kan köpa ett nytt FIFA spel vart tredje år. 2019 ser jag fram emot
Citera
2016-06-07, 17:01
Bannlyst
e de lönt att uppgradera från 16 till 17 ens
Citera
2016-06-07, 17:06
Medlem
iVanillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungKebab
Spelar inte så mkt Battlefield. Vad kommer Frostbite bidra till i FIFA?

Är inte särskilt insatt i spelmotorer men det jag vet att frostbite kommer bidra med till fifa är bättre grafik. Skulle nog säga att grafiken kommer få en betydlig förbättring med tanke på vad den spelmotorn är kapabel till. Men vad vet jag, kanske inte blir en sån märkbar skillnad som jag tror
Citera
2016-06-07, 17:42
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iVanillaGorilla
Är inte särskilt insatt i spelmotorer men det jag vet att frostbite kommer bidra med till fifa är bättre grafik. Skulle nog säga att grafiken kommer få en betydlig förbättring med tanke på vad den spelmotorn är kapabel till. Men vad vet jag, kanske inte blir en sån märkbar skillnad som jag tror
Huvudsakligen tycker jag att det är bra att de gör en stor förändring. Om det så inte syns visuellt är en annan sak men då ser man att det händer något i utvecklingen och de inte bara byter siffror på omslaget.
Citera
2016-06-07, 17:47
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robiin111
e de lönt att uppgradera från 16 till 17 ens

Hur ska någon kunna veta det än? Men antagligen inte om man ser till de senaste spelen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in