2016-06-06, 21:30
Medlem
Sperssons avatar
.
Snälla, kan vi inte få uppleva en enda nationaldag utan att få höra ordet integration så fort vi tittar på TV??

Allvarligt jag kräks snart rakt ut.

Kan vi inte få en enda dag utan flyktingar, zigenare, och ensamkommande barn?
2016-06-06, 21:35
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGrimComedian
Vad är problemet? Ingen svensk bryr sig väl i grund och botten om den här skitdagen? Överhuvudtaget, right? Vi har midsommarafton. Det är vår dag.

Nä och så har det ju alltid varit. Inte många firar nationaldagen. Vad är det att fira liksom? N, midsommarafton är grejer och här i Uppsala så rockar ju sista april också betydligt mer än nationaldagen.
2016-06-06, 21:36
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Snälla, kan vi inte få uppleva en enda nationaldag utan att få höra ordet integration så fort vi tittar på TV??

Allvarligt jag kräks snart rakt ut.

Kan vi inte få en enda dag utan flyktingar, zigenare, och ensamkommande barn?

Vi kan väl börja med att slippa höra det på flashback
2016-06-06, 21:41
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGrimComedian
Vilket jag är fullt medveten om - men vilken dag i året är det svenska folket som gladast och firar mest? Midsommarafton.
För mig är nationaldagen (eller om jag ska vara petig, svenska flaggans dag, som f.ö. firar hundra år i år) långt mycket viktigare än midsommarafton. Midsommarafton är bara fylla och elände. Nationaldagen är tid att reflektera över den svenska nationens framväxt och framtid.
2016-06-06, 21:47
Medlem
Begntts avatar
Bränn regnbågsflaggan!

Bränn skiten!

Brinnande flaggor.
regnbågsflagga

svenska flaggan

sovjetiska flaggan

Naziflaggan

USA flaggan

We dont need any water burn motherfucker burn

Senast redigerad av Begntt 2016-06-06 kl. 21:59.
2016-06-06, 21:58
Medlem
Mattelols avatar
På Vrångö fladdrade den svenska flaggan på flera ställen, likaså på Bränno. På Styrsö var en prideflagga hissad.
2016-06-06, 22:17
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirates
Alltså va fan. Inte ens på nationaldagen kan man se svenska flaggor?? Jag bor i gbg, och sedan iallafall en vecka tillbaka har hela staden haft regnbågsflaggor överallt. Inte ens nu på nationaldagen visar man svenska flaggan, Va fan e detta?

Stefan Löfven (S) har ju bytt Sveriges nationella flagga.
2016-06-06, 22:28
Moderator
Tinuviels avatar
Nej, TS är svag och tråden som från början var en rapporttråd om och var man sett den svenska flaggan har nu börjat spreta åt alla håll.

Om någon vill diskutera nationaldagen så får denne starta en ny tråd med ett mer genomarbetat diskussionsunderlag.

Lås på.

// mod
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in