Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Hon bodde i åtta år i andra hand, aldrig barn, långtidssjukskriven 2003-2008 samt sjukskriven sedan hösten 2015. Hennes ex Per är tidigare dömd för rattfylla o urkundsförfalskning, totalt fyra domar.
Hon hade ett förhållande med Magnus i 8 år - utan att någonsin presenteras för anhöriga eller flytta ihop. Per visste inte ens om att hon var med Magnus - i 8 år(?!) - han väntade på att Lotta skulle få vara själv ett tag.
Man får faktiskt leva så här. Det står alla - även Lotta fritt att leva sitt liv så.
Hennes liv - hennes val.
Men nu diskuterade vi inte om det var dåligt eller bra - vi diskuterade om det var ett liv för "en vanlig tjej" eller ett "som många andra". Det är det inte. Det är ett ovanligt liv för en 41-årig kvinna.
Lotta o Martins första träff skedde 11 februari. Allt annat ovan höll Lotta på med före Martin.
Enligt dig. Jag däremot tycker inte att hon levde ett utmärkande annorlunda liv.
Jag bor i en utpräglad studentstad i Norrland, dessutom verksam med daglig kontakt med dessa. Kanske präglar det mitt synsätt
Dessutom med mycket stort antal distansstudenter i "mogen" ålder. Så för mig är Lottas liv inget märkligt alls. Bortsett då från Martin.
Jag är övertygad att det är Martin som medvetet väljer ut sina "offer"'. Sedan släpper han inte taget.
Han upprepar, som jag ser det, samma mönster. Hela tiden när han släpps ut.
Med tanke på hans långa erfarenhet av våld, anabola/droger och kvinnofridskränkning så har han, enligt mig, ett på förhand gigantiskt övertag.
Som han utnyttjar maximalt.
Skulle du själv undkomma. Om du var den han valde ut?