Ja, i patetiska Sverige är det väl så. Ojsan du döda människan men även om du drog ut på själva döden så var hon medvetslös efter 30minuter så resterande x timmarna du lekte isis spelar ingen roll för hon kände nog inget ändå. Seså drick sockerdrickan nu så ordnar vi husrum, käk och lite sjysst medicin/knark under vistelsen.
Martin låter för fan som en jävla unge som bortförklarar på set genomskinliga sätt och inte ens kan hålla reda på sina lögner.
"Martin Jonssons pressas senare om sina kontakter med "snälla", att han i dessa kontakter pratar om just Lotta – något han förnekar.
Fl: – Du har sms-konversation med "snälla" där du skriver "hon driver mig till vansinne."
Fl: – Är det Lotta du skriver om?
M: – Jag, det var jobbigt med Lotta i början. Det kommer komma mer sen, det åt två håll.
Fl: Senare på kvällen samma dag skriver du till "snälla": "Jo skulle vilja slå ihjäl skiten billig." "Trycka in hennes spannloben och sparka in bröstkorgen."
Martin Jonsson skrev "Hon driver mig till vansine" i ett sms.
M: ja, kanske. Det är ju inte planerat så det spelar ingen roll.
Fl: du skriver ju där om att trycka in hennes pannlob
M: – Ja men jag skrev ju inte att det handlade om Lotta. Det finns ju killar som jag inte gillar, säger Martin Jonsson avslutningsvis".