2004-10-29, 14:09
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Min erfarenhet är att de flesta tjejer tycker att deras dosa inte luktar eller smakar så mycket. Min erfarenhet är att alla dosar luktar och smakar. Jag gillar den doften och smaken. Den gör mig kåt.

Förutsättningen är såklart att det handlar om en tjej som sköter hygienen, men det gör ju de allra flesta.
Citera
2004-10-29, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Siden-Carlsson
Min erfarenhet är att de flesta tjejer tycker att deras dosa inte luktar eller smakar så mycket. Min erfarenhet är att alla dosar luktar och smakar. Jag gillar den doften och smaken. Den gör mig kåt.

Ja, det är väl så det är tänkt att funka också, det är vad den är till för.

EDIT: Ojs, det var en gammal tråd man fick fatt i ser jag nu, över ett år gammal, den var länkad från "bilder av edert könsorgan", jaha, shit happens.
Citera
2004-10-30, 07:14
Medlem
PuzzelGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jag avskyr cuningilus... Det är synnerligen ohygieniskt att i munnen stoppa den del av kroppen som hanterar slaggvattnet...

// Roger P.

Efter forskningar som gjorts är det flera tusen gånger mer ohygieniskt att kyssa någon än att suga av en frisk människa - bara ett tillägg....
Citera
2004-10-30, 07:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PuzzelGirl
Efter forskningar som gjorts är det flera tusen gånger mer ohygieniskt att kyssa någon än att suga av en frisk människa - bara ett tillägg....
Måste jag komma med ännu ett inlägg om färgen på Dina könsvårtor?

// Roger P.
Citera
2004-10-30, 07:16
Bannlyst
Citat:
Exakt! Människans munbakterier är ganska otrevliga, det är därför man alltid får stelkrampsspruta om man blivit biten av en annan människa. Det känns skönt att det är så, för vem skulle vilja gå miste om att slicka fitta, denna samlagets underbaraste del? Och en avsugning är ju inte helt fel heller
Citera
2004-10-30, 07:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
vem skulle vilja gå miste om att slicka fitta, denna samlagets underbaraste del?

Nja, där har vi delade åsikter. Det är väl ingen direkt höjdpunkt att anstränga sig för att någon annan ska få ha trevligt. Stel i käken blir man också...

// Roger P.
Citera
2004-10-30, 07:20
Medlem
PuzzelGirls avatar
Citat:
// Roger P.

Jag kan förstå att du inte kan så mycket om ämnet eftersom du tror att prickar efter en rakning är vårtor... Undrar om du överhuvudatget SETT en fitta på väldigt, väldigt länge...
Citera
2004-10-30, 07:27
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Roger Persson:

Citat:
Jag avskyr cuningilus... Det är synnerligen ohygieniskt att i munnen stoppa den del av kroppen som hanterar slaggvattnet...

Och innan Ni töser här på forumet hojtar om att jag är en mansgris så kan jag meddela att jag inte kräver att min tant stoppar samma sak i munnen som jag stoppar i arslet på henne.

Håller fullständigt med! Muffslickning är något jag helst undviker. Även det omvända är något som bara känns pinsamt. Känner mig som en idiot helt enkelt. Alldeles för personligt.

I min ungdom så slickade jag en gång en tjej med gonorré. Ni kan ju bara tänka er vad det stank!
Naturligtvis var jag helt ovetande om att hon var sjuk i lilla muffen, det blev jag varse någon vecka senare när jag drabbades av svår sveda och snorballe. Då blev det till att uppsöka doktorn, få tops uppkörd i kuken och Vibramycin i två veckor.
Det är sådant man önskar sina ovänner.
Citera
2004-10-30, 13:05
Medlem
Svalbards avatar
Citat:
Citat:

Vem har sagt att Roger och hans fru är friska människor?
Citera
2004-10-30, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Håller fullständigt med! Muffslickning är något jag helst undviker. Även det omvända är något som bara känns pinsamt. Känner mig som en idiot helt enkelt. Alldeles för personligt.

I min ungdom så slickade jag en gång en tjej med gonorré. Ni kan ju bara tänka er vad det stank!
Naturligtvis var jag helt ovetande om att hon var sjuk i lilla muffen, det blev jag varse någon vecka senare när jag drabbades av svår sveda och snorballe. Då blev det till att uppsöka doktorn, få tops uppkörd i kuken och Vibramycin i två veckor.
Det är sådant man önskar sina ovänner.
haha fyy faan, då kan man förstå att du vart avskräckd! själv så har ja bara positiva minnen utav att slicka fitta, älskar den känslan att se hon njuta enormt utav de som ja gör med min tunga!
Citera
2004-10-30, 14:12
Medlem
PuzzelGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svalbard
Vem har sagt att Roger och hans fru är friska människor?

*ASG* Där sa du något...
Citera
2014-08-21, 05:20
Bannlyst
Enda fittan jag kännt luktade inget alls. Smakade gjorde den inte heller så låg där ett bra jävla tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in