2016-07-19, 09:40
Medlem
mmas avatar
http://www.bjpenn.com/mma-news/videos/video-cageside-video-michael-pages-crushing-knee-evangelista-santos/

När man vet resultatet blir detta ljud ganska obehagligt.
Citera
2016-07-20, 01:54
Medlem
Observerads avatar
Fy fan för det där ben-mot-ben-ljudet. Det där knäet var inte att leka med, vilken timing, kraft och precision. Trodde dock inte att skadan var så pass illa. Ser speciellt äckligt ut runt höger sida, nästan som att delarna från pannan skär mot ögat. Usch!
Citera
2016-07-20, 09:42
Medlem
Syljens avatar
Fin fint han ska vara glad att han inte dog,Aldrig kollat på Bellator ni som vet mer än jag hur skulle han göra ifrån sig i Ufc?
Citera
2016-07-20, 10:02
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syljen
Fin fint han ska vara glad att han inte dog,Aldrig kollat på Bellator ni som vet mer än jag hur skulle han göra ifrån sig i Ufc?

Svårt att säga, antar att hans nästa motståndare kommer vara rejält högre rankad, det blir hans första "riktiga" test, efter det är det nog lättare att säga.
Citera
2016-07-20, 14:47
Bannlyst
Gällande matchningen är det en helt åt helvete matchning och Bellator gör bort sig igen. Det är totalt oförsvarligt och vårdslöst att man väljer att sätta upp en journeyman och sopa som Santos mot en tämligen överlägsen mmafighter som Michael Page är. Var det någon som trodde på något annat än kross före eller efter matchen var slut?

Bellator visar ännu en gång prov på sin omdömeslösa sida och det här är inte första gången vi ser dessa typer av matchningar.
Den här matchen hade inte blivit godkänd av en seriös kommission. I Sverige hade aldrig matchen gått av stapeln.
Citera
2016-07-20, 15:25
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottfrieds
Gällande matchningen är det en helt åt helvete matchning och Bellator gör bort sig igen. Det är totalt oförsvarligt och vårdslöst att man väljer att sätta upp en journeyman och sopa som Santos mot en tämligen överlägsen mmafighter som Michael Page är. Var det någon som trodde på något annat än kross före eller efter matchen var slut?

Bellator visar ännu en gång prov på sin omdömeslösa sida och det här är inte första gången vi ser dessa typer av matchningar.
Den här matchen hade inte blivit godkänd av en seriös kommission. I Sverige hade aldrig matchen gått av stapeln.

Nu överdriver du, den hade nog passerat även "seriösa kommissioner". MVP har inte mött speciellt rutinerade fighters innan, och ärligt talat ej några namn, så egentligen vet vi inte jättemycket även om hans highlight reel är imponerande. Cyborg har mycket mer rutin och en del bra segrar i bagaget, det är väl inte så att fighten lyfter fram MVP speciellt mycket, men du överdriver kraftigt i det du skriver.

Nu lär det dock bli annat motstånd i framtiden för MVP.

Cyborg var helt enkelt bara en rätt marginellt sämre fighter än den MVP egentligen skulle mött.
Senast redigerad av mma 2016-07-20 kl. 15:27.
Citera
2016-07-21, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Nu överdriver du, den hade nog passerat även "seriösa kommissioner". MVP har inte mött speciellt rutinerade fighters innan, och ärligt talat ej några namn, så egentligen vet vi inte jättemycket även om hans highlight reel är imponerande. Cyborg har mycket mer rutin och en del bra segrar i bagaget, det är väl inte så att fighten lyfter fram MVP speciellt mycket, men du överdriver kraftigt i det du skriver.

Nu lär det dock bli annat motstånd i framtiden för MVP.

Cyborg var helt enkelt bara en rätt marginellt sämre fighter än den MVP egentligen skulle mött.

Nej jag överdriver inte. Berätta vilka Santos har slagit. Motivera för mig varför en så uttalad journeyman ska få möta en kille av Michael Page våldsamma kapacitet mer än en typisk squash match som Scott Coker alltid vill ha.
Citera
2016-07-22, 22:22
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottfrieds
Nej jag överdriver inte. Berätta vilka Santos har slagit.

En Zaromskis på top,jag säger inte att cyborg har slagit många bra, men att det är en rätt ok fighter som har mycket rutin.

Man kan vända på det, vilka bra fighters har MVP slagit?

Jag kan hålla med om att jag skulle vilja se honom mot bättre motstånd, och det kommer vi garanterat få göra nu. Cyborg funkar ok som gatekeeper på det sättet.

Att säga att det är sån enorm mismatch att inte ens kommisionen skulle släppt igenom den är på riktigt en överdrift.
Citera
2016-07-29, 15:04
Medlem
mmas avatar
Citat:
Check out the photos "Cyborg" Santos sent us after his skull surgery.

http://mmajunkie.com/2016/07/photos-cyborg-santos-shares-post-skull-surgery-photos
Citera
2016-07-29, 20:58
Medlem
Citat:

http://mmajunkie.com/2016/07/photos-cyborg-santos-shares-post-skull-surgery-photos

Fick tankarna till filmen Face/Off. Tänk om det är Jon Jones som tagit chansen i en ny kropp.
Citera
2016-07-29, 21:30
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:

Och han har sagt att han bara behöver tre månader innan han kan vara tillbaka igen. För mycket lirare som är alldeles för tuffa för sitt eget bästa i det här gamet. Även 2016.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in