2016-06-05, 18:14
Medlem
foool13s avatar
Betydligt bättre fart på Belgien idag än senast...

Fast det var ju nästan omöjligt att inte ha dock.
Citera
2016-06-05, 18:16
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Såklart och som serieledare och mesta mästare måste man vara kritisk nog och påstå att de bästa spelarna spelar i Malmö FF.
Nej för fan, Göteborg är mesta mästarna. IN MED ALVBÅGE NU!!!1!
Citera
2016-06-05, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ironi över nätet är svårt ibland eller hur?

Nä inte särskilt dålig men att han skulle va klart bättre än Carlgren men framförallt Olsen är skitsnack.
Enligt Flashbackexpertisen duger ju tydligen ingen som Isakssons ersättare så frågan är ju vem man ska ha istället då?
Citera
2016-06-05, 18:20
Medlem
gato12s avatar
Norges målvakt ser ju brattigare ut än Carlgren...

Föga imponerande norskt försvarsspel när Lukaku slog till
Citera
2016-06-05, 18:20
Medlem
nygards avatar
Någon som kan ge en objektiv syn på Lewickis prestation idag? Jag hann inte se så mycket av hans spel innan han blev utbytt, men av det jag hann se tyckte jag att han gjorde vad han skulle.
Citera
2016-06-05, 18:22
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Någon som kan ge en objektiv syn på Lewickis prestation idag? Jag hann inte se så mycket av hans spel innan han blev utbytt, men av det jag hann se tyckte jag att han gjorde vad han skulle.
Jobbade mycket i det tysta och gick in halvklantigt i ett par dueller, skulle haft gult vid en duell där han stanna upp en Walesisk kontring men i och med att det var en träningsmatch kom han undan. Bra insats men inget exceptionellt. Får helt klart bättre intryck av honom i landslaget än i Malmö.
Citera
2016-06-05, 18:24
Medlem
foool13s avatar
Joshua King gör ett väldigt snyggt mål för Norge.. stolpe in, första maskan vid marken.

1-1
Citera
2016-06-05, 18:25
Medlem
gato12s avatar
hoho, Norge kvitterar, Belgien imponerar föga

Nainggolan borde tillbringa mer tid i träningslokalen och mindre hos frisören och tatueraren
Citera
2016-06-05, 18:27
Medlem
Nimelings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Vem placerad vi brevid Johnny G i anfallet när Zlatan lägger zkorna på hyllan?
Berg suger åsnepung i landslaget, Keso är iskall, Kujo platsar inte riktigt i min mening utan är med för att tillfredsställa alla hipsters.

Du skall se att Kujovic är given startman när hans Party-Janne tar över landslaget.
Citera
2016-06-05, 18:27
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Jag kräver att Zengin spelar istället för Forsberg.

Du har från och med blivit diskvalificerad att kommentera i fotbollsforumet för evigt
Citera
2016-06-05, 18:29
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Jobbade mycket i det tysta och gick in halvklantigt i ett par dueller, skulle haft gult vid en duell där han stanna upp en Walesisk kontring men i och med att det var en träningsmatch kom han undan. Bra insats men inget exceptionellt. Får helt klart bättre intryck av honom i landslaget än i Malmö.

Tack.

Ja, han har väl inte haft någon jättelyckad vår i MFF men heller inte varit så dålig som många vill få det till. Nyttig på sitt sätt.
Citera
2016-06-05, 18:31
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Alltså Belgien har ju duktiga spelare men kan ändå inte prestera.

Vad är problemet? Taktiken? Eller tränaren? Båda?

In med Hiddink så blir det åk av för Belgien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in