Citat:
Ursprungligen postat av
Patrik2108
Alla em-lag har egentligen spelat dåliga träningsmatcher. Är de nertränade?
Ligger något psykisk i det också, spelarna är lite rädda för att bli skadade. Extremt bitter att bli skadad någon vecka innan EM. Skräckscenario för alla spelare.