2016-05-22, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ringuu
Bara idag har jag fått ett 20-tal inlägg jag lagt ner tid på att skriva som raderats i smyg här!! Jag har presenterat källor som är seriösa men om det är regimkritiska inlägg så raderas det! Ser ingen anledning försöka vara seriös och lägga ner tid på källor osv när det raderas! Det finns ingen yttrandefrihet här längre och skriver jag saker som visar det blir jag varnad och får det raderat, troligen kommer jag snart bli avstängd/bannad härifrån också!

Det är en bra sak. Flashback är bara en grej du ska göra som tidsfördriv. Njut av att skriva av dig istället för att knäcka andra i argument.
Citera
2016-05-22, 19:59
Medlem
Ringuus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdandix
Det är en bra sak. Flashback är bara en grej du ska göra som tidsfördriv. Njut av att skriva av dig istället för att knäcka andra i argument.
Och det är därför jag skriver som "jävla skitsnack" så det blir svårt att ta mig seriöst för jag har ingen lust att försöka vara seriös när jag vet det ändå blir raderat och man blir motarbetad av PK-moderatorerna!

Att "knäcka andra i argument" är ingenting jag är ute efter alls men jag kan tillföra fakta som många tycker är mycket stötande och besvärlig! Det är snarare så att PK-idioter här inne är så besatta av att knäcka mig i argument att till och med mina regimkritiska inlägg raderas och försvinner spårlöst!
Senast redigerad av Ringuu 2016-05-22 kl. 20:01.
Citera
2016-05-22, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnom-nom
Frågan borde snarare vara varför flashback perm bannar användare (utöver dem som bara spammar massa skit och uppenbarligen vill bli bannade, i dessa fall är det förståeligt) då det är fullständigt ologiskt. Att banna användare i mer än en vecka är fullständigt ologiskt.
Hmm, jag kanske skulle skapa en helt ny tråd om detta ämne. Fast man tycker ju att det borde vara så uppenbart att någon tänkt på detta tidigare. Kanske är en lite väl känslig punkt för flashback?
Citera
2016-05-29, 02:22
Bannlyst
experthjälp verkar det ju iallafall vara, verkar ju som att hälften av alla användare i tråden är avstängda, fråga dom när dom kommer tbx
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in