2016-05-28, 10:44
Medlem
Att han skulle misshandlat henne är ren och skär bs, han är den mest omtänksamma människan som finns. Brydde sig jätte myket om barnen och tog hand om hennes barn som hon har sen tidigare som om de vore sitt eget. Han drog in alla pengar i familjen och hon lekte med sina. Vet 3st som varit tillsammans med henne och säger att hon är en psykobitch. Hon skulle ha benkoll, alla killar lindad runt lillfingret och detsamma med han som hon var/är med nu. Alla har lämnat henne av samma anledning och dom har inget med varandra att göra så de är inget som pratat ihop eller att de enbart går rykten. Bor i samma by som dom och att de går rykten om att han misshandlat henne och barnen stämmer inte. Han var en familjefar som slutat umgås med vännerna och tagit avstånd från allt och alla för att han inte fått för henne. Kontrollerande och manipulativ är vad hon är. Tråkigt men sant. Vi saknar våran p*r.
Citera
2016-05-28, 11:16
Medlem
Var också tvungen att göra en användare hära. Säger som alla andra att det är BS att han ska ha misshandlat henne. Goaste och gladaste killen jag träffat. Hon är psyko och har varit det sen dag 1 man träffade henne. Har verkligen sina killar runt lillfingret och är inte snäll för fem öre. Hoppas allt blir klart fort så han för vara ifred.
Citera
2016-05-28, 12:08
Medlem
Men om det börjar ett likna ett Bjästa här där mannen är en ängel så finns det verkligen anledningen att börja fundera på vad som har hänt.
Om han nu är så ängellik - varför hänger han ihop med en tjej ni uppenbarligen tycker är tokig? Nä det hänger inte ihop. Han kanske har förgiftat sig själv, lite lagom, för att skylla på tjejen så att hon inte kan anmäla honom för misshandel eller barnmisshandel.
Citera
2016-05-28, 13:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Klart hon kommer köra på detta att hon varit misshandlad säkert både fysisk som psykiskt och att det var självförsvar ungefär som V*nita Bergm*n försökte med. Dock finns det ju en risk där att hon åker dit på några extra månader i finkan för falsk tillvitelse som nu V*nita gjorde. Speciellt om det nu stämmer att han är så snäll och han har en rad karaktärsvittnen osv till hans fördel.
Citera
2016-05-28, 13:06
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oreganium
Men om det börjar ett likna ett Bjästa här där mannen är en ängel så finns det verkligen anledningen att börja fundera på vad som har hänt.
Om han nu är så ängellik - varför hänger han ihop med en tjej ni uppenbarligen tycker är tokig? Nä det hänger inte ihop. Han kanske har förgiftat sig själv, lite lagom, för att skylla på tjejen så att hon inte kan anmäla honom för misshandel eller barnmisshandel.

Jag har levt i över 50 år. Och jag har om och om gen sett att elaka/galna/våldsamma personer av båda könen aldrig saknat en partner och inte alltför sällan haft en väldigt snäll partner som stannar kvar. Så jag finner det inte alls ovanligt och märkligt att han skulle fortsätta att vara tillsammand med henne även om hon inte är stabil. Det vore ju bra om bara de mentalt stabila och snälla fick bli ihop och skaffa barn. Verkligheten är nåt helt annat.
Citera
2016-05-28, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oreganium

Kan ju vara så att han inte fått se samma sidor som hon visat utomstående?! Kan ju vara att han är en sådan person som kämpar för att hålla ihop familjen?! Kan ju vara så att man blundar för saker och ting då man är förälskad?! Kan ju vara så att hans sambo verkligen är ett psykfall och han en ängel?! Kan ju vara så att han faktiskt är en helt ok kille som inte förtjänat det som hänt, kan ju vara så att hon gjort det för att få ut försäkringspengar? ! Låter hemskt, och låter bättre att säga:" jag gjorde det för att han var elak!". Men faktum kvarstår, hört bara gott om killen, inte samma om tjejen, så vad är sanningen tror ni? Kan det vara så att hon faktiskt försökt för egen vinnings skull?? Eller för att bli av med en sambo/barnmisshandlare som ingen märkt, som ingen anmält, som ingen hört talas om? Ja, det låter ju konstigt tycker jag. Så hur hemskt det än är att tänka sig så är det mycket troligt att hon gjorde det för egen vinnings skull...
Citera
2016-05-28, 14:44
Medlem
Dessa inlägg som nu poppar upp i tråden av folk som bor i byn och känner dessa två gör mig inte förvånad.
Tyckte det var jävligt märkligt att han skulle ha misshandlat henne och att det var vida känt i byn.
Och att ingen skulle ha gjort något, det rimmar illa, främst när det är barn inblandade!

Om hennes ex säger att hon är psyko och OM hon nu hittat på en våldtäkt så var det rena turen att denna kille kom undan med livet i behåll!

Ni som känner detta par: vad säger ni om våldäkten? Och om dessa två bränder?
Och hur mår P*r?
Citera
2016-05-28, 15:53
Medlem
Jag hade tänkt hålla mig utanför denna diskussion av alla tomtar och troll som varken känner dem inblandade eller bryr sig om annat än att skynda sig ut på datorn bakom anonyma alias och sprida falska rykten som ni "hört" men nu kan jag inte hålla mig något mer då man ser vilka galna anklagelser ni kastar ur er. Grabben ni snackar om är rakt igenom ur-go, snäll å gullig beskriver han bra. Hur kan ni ha så svårt att tro att någon som är så gravt störd att man kan ens överväga att döda någon (speciellt någon så nära..) kan sprida egna falska rykten? Nä tänk efter lite nu tycker jag. Han har inte på något sätt förtjänat det här.
Citera
2016-05-29, 23:06
Medlem
Har själv varit med henne ett tag för många år sedan, inga goda minnen jag har av de månaderna. Vill inte spekulera i vad som hänt i detta fall men hon var verkligen kontrollerande delux, åtminstone på den tiden, det är sant.
Citera
2016-05-29, 23:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihohahe
(FB) Våldtäkt, Piteå

Det är samma tjej som blev våldtagen vid denna händelse. Man kan ju undra om den där Ziad hade rätt och att det var så att hon ljög om våldtäkten för att få ut försäkringspengar. Hört att hon är riktigt störd från gemensamma vänner till både henne och sambon.

Intressant. Jo om nu sant så borde ju även detta då kollas upp. Man bli inte psyko efter en kväll bara utan hon kan ju säkert varit det hela livet och då satt dit andra oskyldiga.
Citera
2016-05-30, 09:42
Medlem
Ställer frågan igen... Är det INGEN som vet hur killen mår???? Är han hemma? På sjukhus?
Citera
2016-05-30, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajja
Ställer frågan igen... Är det INGEN som vet hur killen mår???? Är han hemma? På sjukhus?
Ja det är märkligt då det uppenbart finns folk i tråden som känner honom.
Och vart är barnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in