Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-01-25, 21:56
Medlem
JoliQuZs avatar
Jag får inte ens AT längre efter 3 dagars race, har mitt allmäntillstånd försämras så jag inte märker någon skillnad? Förut så låg jag i fosterställning efter ett race.
Citera
2012-01-25, 22:31
Medlem
LailaFucks avatar
JoliQuZ

Allt bra med dig i kväll mannen här e det fint....skål..hick....
Citera
2012-01-25, 22:45
Medlem
LailaFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MatorSolus
Hmmm... det är något speciellt med den drogen.
Jag har varit ren ganska länge nu... ett par år... men känner ännu den välbekanta pirrande känslan i magen.... kroppen vet vad som väntar.... pungen drar ihop sig... suget i magen.
Sen tarmanförsta FETA linan... drar in ordentligt... hjärtat svarar direkt.
Slår dubbelt så fort som tack. Pirrar i benen.... vrider upp musiken. Med ett leende på läpparna kan man prata om allt mellan himmel och jord.

Men men... det finns ju en baksida också. Familjen som undrade varför man hade så kort stubin. Sur så lätt. Tjejen som låg otillfredställd för att sexintresset satt i pulvret. Ångest för att man satt hela sin framtid på spel. Åker man dit kan allt vara förlorat.

Händer att man leker med tanken... men håller det på armslängsavstånd.

Otroligt bra beskrivet+att man måste bajsa innan för att det trycker på så inni helvete, antagligen för att dopaminet höjs innan precis som det gör av matlukt innan man ska äta. . Ok jag är kvinna så jag får väl säga pudra näsan innan då.
Citera
2012-01-26, 03:39
Bannlyst
Är det bara jag som känner mig smutsig av tjack? Många andra vet jag känner likadant.

Har aldrig riktigt fastnat för tjack, även om det så klart är skönt att känna sig pigg när man rökt gräs konstant i ett decenium. Har också svårt för s k tjackisar, folk skevar ju ur.

Det skönaste är att bestämma träff med tjackisar. Antingen dyker personen upp flera timmar sen, vet inte riktigt hur sin telefon fungerar (eller bryr sig inte), eller så dyker personen upp och smsar och ringer som en galning tills man är där. Har lite svårt för hetsen.

E ger mig mer... Men alla är vi olika. Gillade dikten, riktigt snygg twist på slutet. Big uppp
Citera
2012-02-12, 23:14
Medlem
killergreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Amfetamin är en mirakeldrog, OM man har någonting att landa på. Om annat så är dalarna betydligt djupare än någon annan bakfylla, abstinens och eftertripp.
True that......
Kan bra tala för mig själv!, men om man har något tungt att landa på(Nozinan i mitt fall 25/100mg)så är det en bra förutsättning.
Jag ser till att lägga mig i hyffsad tid och käka och dricka mycket under ruset. Har man sysslat mycket med det så vet man när det är dags att ge sig.
Sen är ju givet vis kvalle och intagningssätt A och O, IV=kortare,intensivare och det enda sättet för mig.
Håller man på och snortar och bombar så blir landningen mkt tyngre i mitt tycke.

Reserverar mig för stavfel och knepiga ordval. Ni förstår nog varför

Må väl/killer
Citera
2012-02-13, 10:50
Medlem
AndyBoyyes avatar
Största nackdelen med Amfetamin är den stört jobbiga AT'n.. Fy fan.. Personligen känner jag att denna gör hela drogen värdelös! Finns bättre alternativ tycker jag, speciellt för mig personligen. Tycker dessutom inte om speedigheten man upplever på Amfetamin. Visst, kan vara kul att ösa på lite ibland, men då är ju ecstasy fett mycke najsare..
Citera
2012-02-13, 14:03
Medlem
killergreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndyBoyye
Största nackdelen med Amfetamin är den stört jobbiga AT'n.. Fy fan.. Personligen känner jag att denna gör hela drogen värdelös! Finns bättre alternativ tycker jag, speciellt för mig personligen. Tycker dessutom inte om speedigheten man upplever på Amfetamin. Visst, kan vara kul att ösa på lite ibland, men då är ju ecstasy fett mycke najsare..

Jag gissar att du är ngnstans mellan 18år och 25, har jag rätt?
Anledningen till detta är jag käner igen mig. Sysslade mycket med Xtc och dem mesta substanser i den åldern. Tjacket gjorde mig vidrigt avig dem första åren, men tyckte om ruset bättre än tex. koks så jag fortsatte.

Nu har jag tagit det såpass mycket genom åren så jag vet hur det skall skötas. Som sagt kvalle är A och O.
Citera
2012-02-13, 19:40
Medlem
AndyBoyyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killergreen
Jag gissar att du är ngnstans mellan 18år och 25, har jag rätt?
Anledningen till detta är jag käner igen mig. Sysslade mycket med Xtc och dem mesta substanser i den åldern. Tjacket gjorde mig vidrigt avig dem första åren, men tyckte om ruset bättre än tex. koks så jag fortsatte.

Nu har jag tagit det såpass mycket genom åren så jag vet hur det skall skötas. Som sagt kvalle är A och O.

Jajo, ganska bra gissat.. 26 år e jag. Känns bara så jävla smutsigt med amfetamin jämfört med E.. Speciellt när man tänker på AT'n. Sen gillar jag inte riktigt speedet i affen, som sagt..
Citera
2012-02-13, 20:46
Medlem
BigFatCones avatar
Så här i efterhand inser jag att en rad om att det är konstigt att man kan känna sig så het, snygg och sexig för att sedan känna sig smutsig, svettig och vidrig.
Citera
2012-07-18, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Så här i efterhand inser jag att en rad om att det är konstigt att man kan känna sig så het, snygg och sexig för att sedan känna sig smutsig, svettig och vidrig.

Lätt att vara efterklok, dock är det dumt att ändra på något som redan är fruktansvärt bra! Big up!
Citera
2012-07-18, 09:23
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tictacs
Lätt att vara efterklok, dock är det dumt att ändra på något som redan är fruktansvärt bra! Big up!

Mjo, visst är det så. Tack tack.
Citera
2012-07-18, 10:30
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

Inte så konstigt eftersom man har i princip inget dopamin kvar i skallen när det går ur kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in