2016-05-13, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9932abv
Jaha, så då är det bättre att äta konstgjorda kemikalier istället för att äta riktig mat med något mindre innehåll av mineraler än vad de borde ha? Och även de grönsaker du nämner odlas väl på sådana marker också? Du vet att de gödslar åkrarna också va?

Ekologiskt. Liiite bättre.

Vitaminer och mineraler från naturligt ursprung så gott det går. Och det går ganska bra.
Citera
2016-05-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConGOAT
Ekologiskt. Liiite bättre.

Vitaminer och mineraler från naturligt ursprung så gott det går. Och det går ganska bra.

Det förklarar fortfarande inte det jag frågade innan angående att bara äta vissa väldigt specifikt utvalda grönsaker när de är lika "skadliga" enligt din logik som andra? Och du fattar ju själv att du har fel när du måste ta tillskott, då kan det inte vara rätt mat du äter eller? Hur svårt är det att förstå? Hade du ätit samma skit men mycket mer grönsaker osv så ok men så som du äter nu är bara osmart.. Alldeles för lite antioxidanter, vitaminer, fiber och mineraler.
Senast redigerad av 9932abv 2016-05-13 kl. 17:39.
Citera
2016-05-13, 17:38
Medlem
Citat:
Det förklarar fortfarande inte det jag frågade innan angående att bara äta vissa väldigt specifikt utvalda grönsaker när de är lika "skadliga" enligt din logik som andra? Och du fattar ju själv att du har fel när du måste ta tillskott, då kan det inte vara rätt mat du äter eller? Hur svårt är det att förstå? Hade du ätit samma skit men mycket mer grönsaker osv så ok men så som du äter nu är bara osmart.. Alldeles för lite antioxidanter, vitaminer och mineraler.

Urlakade jordar.
Citera
2016-05-13, 17:40
Medlem
Citat:
Urlakade jordar.
Ok, så du är efterbliven också eller? VARFÖR ÄTER DU EN DEL GRÖNSAKER OCH TROR ATT DE ÄR SPECIELLA MEN INTE ANDRA?
Citera
2016-05-13, 17:41
Medlem
Men om det funkar för dig för att gå ner i vikt eftersom du är tjock är det väl bra, nyttigare än att äta skräp antar jag, även om du har lite otur när du tänker
Citera
2016-05-13, 18:51
Medlem
Citat:
Ok, så du är efterbliven också eller? VARFÖR ÄTER DU EN DEL GRÖNSAKER OCH TROR ATT DE ÄR SPECIELLA MEN INTE ANDRA?

Frågar ju
Citera
2016-05-15, 18:44
Medlem
Brocolli borde vara den optimala grönsaken för mig?

Bitch fucks som bara ska klaga får gärna komma med något konkret också? Tack!
Citera
2016-05-15, 19:39
Medlem
Citat:
Brocolli borde vara den optimala grönsaken för mig?

Bitch fucks som bara ska klaga får gärna komma med något konkret också? Tack!
Jag klagade inte, jag ifrågasatte din felaktiga logik och ditt snea tänkande.. Klart broccoli är bra, men även de flesta andra grönsaker du kan komma på är bra, gröna bönor, lök, kål, paprika, morötter osv.. Svårt att tipsa någon som har en nästintill religiös syn på någon slags lchf diet och tror att bönor och spannmål är farligt för en.
Citera
2016-05-15, 19:50
Medlem
Citat:
Jag klagade inte, jag ifrågasatte din felaktiga logik och ditt snea tänkande.. Klart broccoli är bra, men även de flesta andra grönsaker du kan komma på är bra, gröna bönor, lök, kål, paprika, morötter osv.. Svårt att tipsa någon som har en nästintill religiös syn på någon slags lchf diet och tror att bönor och spannmål är farligt för en.

Lol var ej seriös.

http://www.halsasomlivsstil.com/2014/04/hur-gluten-attackerar-din-hjarna/

http://www.halsasomlivsstil.com/2014/04/ingen-manniska-kan-bryta-ner-gluten-del-2/

You go girl. Ät gluten.
Citera
2016-05-15, 22:00
Medlem
Citat:
Lol var ej seriös.

http://www.halsasomlivsstil.com/2014/04/hur-gluten-attackerar-din-hjarna/

http://www.halsasomlivsstil.com/2014/04/ingen-manniska-kan-bryta-ner-gluten-del-2/

You go girl. Ät gluten.

Det där är knappast fakta, men visst kan det var så, själv så äter jag inte gluten, hur kom du fram till att jag gjorde det? Quinoa, bovete, havregryn, och liknande är nog rätt nyttigt kan man tänka sig, men käka du renskav med kokosolja varje dag.. Förstår att du inte är seriös, du vet inte vad seriös är, du tar bara till dig information som verifierar dina redan införstådda åsikter, du är verkligen ignorant.
Citera
2016-05-15, 23:26
Medlem
Nu handlar ju tråden om mig hur jag ska få ut bästa möjliga effekt av ketos för mina psykiska problem. För ketos har visat sig hjälpsamt för psykiskt sjuka och finns en grupp det visat sig bli värre för. Även om gruppen som blir hjälpt är större.
Citera
2016-05-16, 00:31
Medlem
Citat:
Nu handlar ju tråden om mig hur jag ska få ut bästa möjliga effekt av ketos för mina psykiska problem. För ketos har visat sig hjälpsamt för psykiskt sjuka och finns en grupp det visat sig bli värre för. Även om gruppen som blir hjälpt är större.
Känner du att det har blivit bättre för dig då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in