Citat:
Ursprungligen postat av
intePK14
Jag tror det är en felbedömning. Skulle Tyskland och Sverige fortsatt importera MENA i samma takt som 2015, saa hade white-flighten varit garanterad. Nu har ju invandringen minskat väldigt mycket, och det finns inga konkreta indikationer paa att den skulle skjuta i höjden igen. Turkarnas visumfrihet i EU kan komma att bli ett problem, men det aaterstaar att se. Dessutom vinner nationalistiska partier och kampanjer terräng; Österrike kan snart ha en FPÖ-president och även FPÖ-ledd regering. I flera andra västeuropeiska länder gaar motsvarande partier fram. Brexit är mycket möjligt. Gränskontrollerna vid Sveriges, Norges, Danmarks, Tysklands, Österrikes m. fl. gränser kommer att bestaa minst aaret ut.
Jag har själv varit en hel del i Östeuropa, och skulle vara maattligt road av en flyttning dit. Nivaan paa varor, tjänster, och bildning och social kompetens hos folket, är för laag.
Större delen av "Västeuropa" är redan kört. Seriöst, många amerikaner, kanadensare och australiensare tänker om angående att besöka London, Partis, Berlin m.m, de är rädda för terrorattacker och att bli rånade och våldtagna.
Jag har varit i både Prag och London de senaste åren, och största skillnaden var att Prag var nästan helt vitt medan London såg ut som en blandning av Saudiarabien och Afrika.
Diplomaten Topolansky har en poäng. De flesta germanska länder + Frankrike och Italien och Grekland kommer mer och mer se ut som Djungeln i Calais i framtiden. Kvar är arkitekturen, kyrkor och slott, ett monument över gamla tider.
Och för dom som tror att det är arbetarklassen som mest är emot mångkultur så kan jag tala om att första klass är dom som först flyr i livbåtarna från det sjunkande skeppet.
http://www.breitbart.com/london/2016/04/01/10000-millionaires-left-france-last-year-amid-rising-racial-tensions/