2016-04-28, 09:38
Medlem
Truchosthlms avatar
Är du intresserad av någon på ditt jobb?
Citera
2016-04-28, 14:45
Medlem
mrtowlies avatar
Självklart väljer du din brors svensexa framför en sketen jävla personalfest. Det är sommar och julfest varje år och slutar endast i ångest då man var lite för "personlig" i sitt fyllesnack med chefen eller flörtade med någon kollega.
Citera
2016-04-28, 17:34
Medlem
Självklart väljer du svensexan före alla jäkla jobbfester. Jobbfester kommer det fler av och vad får du ut av dem förutom att supa ner eg? Svensexan är din brors stora dag där han ska ha roligt med de personer(vänner och bröder) som står honom närmast i livet.

Att du ens funderar på att skippa hans stora dag är ett jäkla hån. Hade min bror gått på en jobbfester istället för att vara med på min svensexa hade jag fasen dag upp bekantskapen med honom. Även om du inte känner alla/någon och det skiljer i ålder så brukar det vara väldigt trevligt på svensexan just för att man har tid att snacka och lära känna personerna som står din bror närmast. Det blir även roligare på bröllopet då man känner ännu fler av gästerna och i ditt fall inte enbart familjen.

Så skit i jobbfester de kommer ha förståelse.
Citera
2016-04-28, 18:03
Medlem
Får väl även tillägga att detta kan bli just min sista jobbfest med de kollegor som jag jobbar med för tillfället, vilket är sjukt tråkigt för min del med tanke på att jag ändå kommit de flesta jävligt nära. Och visst, den kvällen kommer vara stor för brorsan också, helt klart, men tror ni inte de finns en liiiten chans att han skulle ha förstående? Tror ni inte att han har lite förståelse för att jag hänger med honom under dagen för att sen, båda två, gå varsitt håll med respektive kompisar?

Ja, jag låter säkert som en liten fitta till lillebror och det klandrar jag inte er för! Egentligen spelar det inte någon alls roll hur man än vrider och vänder på det här, han kanske blir besviken för att jag inte hänger med, jag kanske blir besviken för att jag inte är med mina jobbkamrater och har det kul på mitt håll. Jag har pratat med alla jag bara kan prata med. Alla polare, hans polare, släkt och alla har sagt att de förstår mig och ingen trodde att han skulle ta illa upp eller nåt om jag ändå var med under dagen..

Jag vill även tacka er som tagit sin tid och läst och svarat, det är GULD värt! Hur jag gör kan jag dock inte bestämma än då jag inte kan prata med honom om de förrän samma dag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in