Får väl även tillägga att detta kan bli just min sista jobbfest med de kollegor som jag jobbar med för tillfället, vilket är sjukt tråkigt för min del med tanke på att jag ändå kommit de flesta jävligt nära. Och visst, den kvällen kommer vara stor för brorsan också, helt klart, men tror ni inte de finns en liiiten chans att han skulle ha förstående? Tror ni inte att han har lite förståelse för att jag hänger med honom under dagen för att sen, båda två, gå varsitt håll med respektive kompisar?
Ja, jag låter säkert som en liten fitta till lillebror och det klandrar jag inte er för! Egentligen spelar det inte någon alls roll hur man än vrider och vänder på det här, han kanske blir besviken för att jag inte hänger med, jag kanske blir besviken för att jag inte är med mina jobbkamrater och har det kul på mitt håll. Jag har pratat med alla jag bara kan prata med. Alla polare, hans polare, släkt och alla har sagt att de förstår mig och ingen trodde att han skulle ta illa upp eller nåt om jag ändå var med under dagen..
Jag vill även tacka er som tagit sin tid och läst och svarat, det är GULD värt! Hur jag gör kan jag dock inte bestämma än då jag inte kan prata med honom om de förrän samma dag.