2016-04-24, 23:21
Medlem
Ja hur känns det o ha sex som ung? Det är en fråga jag ofta ställer mig då jag förlorade oskulden i vuxen ålder
Citera
2016-04-24, 23:32
Medlem
SkepticalHippos avatar
Jag tänker inte berätta särskilt mycket mer än vad jag berättat här tidigare. Enda anledningen till att jag upprepar mig är att det här känns som en typisk pedofiltråd där det sanna syftet är att uppmuntra en individ att ha sex med ett barn. En "vän" till familjen våldtog mig (ja, med våld och med hot) då jag var 13.

Det gjorde ont, jag hade svår ångest i flera år och jag försökte ta mitt eget liv flera gånger inom det första året utan att mina föräldrar förstod någonting. En så pass "snabb" händelse (1,5-3 timmar) gjorde att hela mitt liv dedikerades till att jag var ett offer och att min familj led av min, ur deras synvinkel, oförklarliga psykiska ohälsa.

Det finns en tid då man börjar känna sig "kåt". Den kommer tidigt. Tiden då man faktiskt kan hantera sexuella förbindelser kommer betydligt senare.
Senast redigerad av SkepticalHippo 2016-04-24 kl. 23:37.
Citera
2016-04-24, 23:36
Medlem
Detta är icke en pedofil tråd och har aldrig viljat veta av vare sig pedofiler eller barn i sexuella sammanhang!!!
Jag beklagar sorgen❤️❤️❤️ PM:a mig om du vill❤️
Citera
2016-04-24, 23:37
Medlem
mbrodins avatar
Jag förlorade oskulden två gånger, och det var spännande båda gångerna. Blodet flödade riktigt och nervositeten var på högsta nivån.

Första oskulden var när jag och en tjejkompis hade sex i samförstånd med varandra, båda var i 10-årsåldern och allt var nytt och vi hade diskuterat sex under skoldagen och när vi var ensama så ledde det ena till det andra. Och ja, både jag och hon var ganska tidigt utvecklade, jag var dock inte helt och hållet men det räckte till iallafall.

Andra oskulden blev till eftersom jag är bi-sexuell och jag testade på samkönat sex med en killkompis som var bicurious, och både han och jag var tolv år gamla. ^^

Det var roliga och sköna stunder som man tyvärr aldrig får uppleva igen, alltså själva känslan av det outforskade. Nu är det mer bara vanor.
Är kille, 30 år.
Senast redigerad av mbrodin 2016-04-24 kl. 23:41.
Citera
2016-04-24, 23:39
Medlem
Alkyonioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philip.lundgreno
Ja hur känns det o ha sex som ung? Det är en fråga jag ofta ställer mig då jag förlorade oskulden i vuxen ålder

Var 13 första gången och det kändes väl inte direkt annorlunda än nu på senare dar, bortsett från att man är lite mer rutinerad nu
Citera
2016-04-25, 00:01
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Ganska värdelöst. Som 15-åring när jag låg med första tjejen var jag "porrimpotent" dvs hade runkat för mycket och hade väldigt svårt att komma med henne. Men annars var det väl helt okej. Ganska dum trådstart.
Citera
2016-04-25, 00:21
Medlem
Sigma:Rs avatar
Det var gick klumpigt och osmidigt till. Men man var ju så jävla kåt på den tiden att det var sjukt skönt ändå. Har inte på många år riktigt upplevt den där höga nivån av upphetsning som man kom upp i som tonåring.
Citera
2016-04-25, 01:11
Medlem
Drumedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philip.lundgreno
Den här då?

Stjärnor

Bortom tid och rum
I mörkret en stjärna falla
På nattetid allt är så svart
Men ändå så ljust
Vinden sipprar förbi i Tallkrogen
Stjärnan är min kompass när jag går över berg, kullar och skogen
Du stjärna så fin
Du faller ner
Jag önskar mig en önskan
Att du vore min

Är den bättre?

Är du bäng? Håll dig till din egen jävla tråd.

OnT: Det kändes som nu, förutom att jag var mer nyfiken som ung. Nu är det mer rutin.
Citera
2016-04-25, 09:08
Medlem
Var rätt jävla värdelöst då jag inte kunde få orgasm. Men det hade knappast med åldern att göra utan brist på erfarenhet. Var 16 när jag blev av med oskulden.
Citera
2016-04-25, 10:58
Avslutad
Topic är vad som står i Ts. Varken mer eller mindre. /Mod
Citera
2022-11-24, 19:59
Medlem
Var mycket bättre som ung.
På den tiden det räckte att sova naken och gnugga kuken mot lakanet för att komma.
Var 12 när jag fick känna en fitta första gången och det var fan himmelriket.

Kuken är inte lika känslig som då och man är mindre upphetsad när man ser en naken brud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in