2016-05-27, 18:26
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Bästa slutet?! Och med det så menar du?
Ja du. Hade du känt till Metroid så hade du förstått vad jag menade med det. Det är dessutom inte relevant för tråden. Vill du diskutera spelet i sig så finns det lämpliga trådar för detta.
Citera
2016-05-28, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ja du. Hade du känt till Metroid så hade du förstått vad jag menade med det. Det är dessutom inte relevant för tråden. Vill du diskutera spelet i sig så finns det lämpliga trådar för detta.

Menar du verkligen Super Metroid till Super Nintendo?! Det finns ju bara ett slut där?! Vad harnjag missat?!
Citera
2016-05-28, 13:41
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Menar du verkligen Super Metroid till Super Nintendo?! Det finns ju bara ett slut där?! Vad harnjag missat?!
Jag vet inte hur du kan ha missat att åtminstone Metroid och Super Metroid har olika slut beroende på hur snabbt man klarar det. Om du inte tar mig på orden så är Google din vän.
Citera
2016-06-02, 18:30
Medlem
I väntan så tänkte jag lira igenom ett "retro spel" för visst är Angry Video Game Nerd inte så gammalt då det kom ut för några år sedan, men det leker med grafiken, känslan och musiken till NES. Så nu tänkte jag varva det. Häng på och kör det så tar vi ett nytt spel sen! =D
Citera
2016-06-03, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag vet inte hur du kan ha missat att åtminstone Metroid och Super Metroid har olika slut beroende på hur snabbt man klarar det. Om du inte tar mig på orden så är Google din vän.

Detta har jag aldrig tänkt på. Jag måste ha klarat Super Metroid 10+ ggr och det har alltid varit samma slut för mig... Vad är det som händer om man klarar det riktigt snabbt?
Citera
2016-06-03, 11:03
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Detta har jag aldrig tänkt på. Jag måste ha klarat Super Metroid 10+ ggr och det har alltid varit samma slut för mig... Vad är det som händer om man klarar det riktigt snabbt?
Du får helt enkelt ta och klara spela snabbare eller googla. Det här är fel tråd för att snacka Metroid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in