2023-07-14, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
"Vanföreställningar". Sök jobb inom psykiatrin, du verkar tillräckligt dum i huvudet och naiv för det.

Gullig och söt du är, varför skulle jag vilja träffa dig i yrket menar du?
Men du hade alltså absolut inga bevis alls? Inte ens ett endaste litet bevis som visar att allt inte sitter i er skalle menar jag...
Citera
2023-07-14, 10:27
Medlem
Citat:
Det handlar om kriminell experimentering, inte egon men du är helt enkelt för trög för att fatta det.

Skriv din okunniga skit i någon annan tråd, du vet inget om världen. Tror du inte att det t.ex. har skett kriminella experiment mot befolkningen tidigare? Lär dig något om historien!

I detta fallet handlar det om experimentering för bl.a. utveckling av AI.

Låt mig gissa, den här utvecklingen av AI är så superhemlig att den är helt okänd för alla utom dig? Och trots att tekniken inte finns beskriven och är hemlig så har du djup kunskap om den. Men du är samtidigt helt oförmögen att förklara något.

Citat:
Det handlar om kriminell experimentering, inte egon ....

Om man tror att man är i centrum för en superhemlig utveckling av AI är man minst sagt lite självcentrerad.
Senast redigerad av WilleGarvin 2023-07-14 kl. 10:35.
Citera
2023-07-15, 23:21
Avstängd
ElIzzards avatar
Citat:
Det handlar om kriminell experimentering, inte egon men du är helt enkelt för trög för att fatta det.

Skriv din okunniga skit i någon annan tråd, du vet inget om världen. Tror du inte att det t.ex. har skett kriminella experiment mot befolkningen tidigare? Lär dig något om historien!

Javisst det har forskats mycket på ofrivilliga och forskas fortfarande utan samtycke och har lagts enorma belopp i EU.
https://digital-strategy.ec.europa.eu/sv/news/final-human-brain-project-summit-achievements-and-future-digital-brain-research

Vipeholmsanstalten - Min farbrors hjärna | del 1 - https://sverigesradio.se/avsnitt/vipeholmsanstalten-min-farbrors-hjarna-del-1

Det påstås naturligtvis vara för att gagna oss, bota sjukdomar osv, men har helt klart som yttersta syfte att kontrollera våra hjärnor https://duckduckgo.com/?q=hj%C3%A4rnforskning+eu&t=brave&ia=web
Citera
2023-07-15, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Javisst det har forskats mycket på ofrivilliga och forskas fortfarande utan samtycke och har lagts enorma belopp i EU.
https://digital-strategy.ec.europa.eu/sv/news/final-human-brain-project-summit-achievements-and-future-digital-brain-research

Vipeholmsanstalten - Min farbrors hjärna | del 1 - https://sverigesradio.se/avsnitt/vipeholmsanstalten-min-farbrors-hjarna-del-1

Det påstås naturligtvis vara för att gagna oss, bota sjukdomar osv, men har helt klart som yttersta syfte att kontrollera våra hjärnor https://duckduckgo.com/?q=hj%C3%A4rnforskning+eu&t=brave&ia=web
Vipeholmsanstalten? Hjärnchip? Anakronistiskt.
Citera
2023-07-15, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard

Tror du den anstalten finns kvar?
Vad har den med hjärnchip att göra?
Citera
2023-07-20, 07:29
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Gullig och söt du är, varför skulle jag vilja träffa dig i yrket menar du?
Men du hade alltså absolut inga bevis alls? Inte ens ett endaste litet bevis som visar att allt inte sitter i er skalle menar jag...

Hoppas förresten att du inte jobbar alls, någonstans. Vill inte träffa sådana som dig. Verkligheten kommer dock att hinna ikapp alla som tror att dessa brott och detta teknik- och maktmissbruk handlar om villfarelser.
Senast redigerad av statsterrorist 2023-07-20 kl. 07:33.
Citera
2023-07-20, 07:36
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Låt mig gissa, den här utvecklingen av AI är så superhemlig att den är helt okänd för alla utom dig? Och trots att tekniken inte finns beskriven och är hemlig så har du djup kunskap om den. Men du är samtidigt helt oförmögen att förklara något.

Om man tror att man är i centrum för en superhemlig utveckling av AI är man minst sagt lite självcentrerad.

Båda föreningarna ICATOR (Europa) och Targeted Justice (USA) anser att dessa brott i princip är identiska med det sk. Havannasyndromet. Så vad säger du nu?! Fick du problem att argumentera nu när diplomater och ambassadpersonal är utsatta för samma brott?!
Citera
2023-07-20, 07:37
Medlem
Citat:
Hoppas förresten att du inte jobbar alls, någonstans. Vill inte träffa sådana som dig. Verkligheten kommer dock att hinna ikapp alla som tror att dessa brott och detta teknik- och maktmissbruk handlar om villfarelser.

Jag tror tvärt om, ni som mår så här dåligt kommer få rätt vård och problemet kommer därmed suddas ut.
Du vet att det är högst osannolikt att det inte skulle finnas ens ett enda bevis som håller för granskning. Tycker du inte det själv?
Citera
2023-07-20, 08:28
Medlem
Citat:
Båda föreningarna ICATOR (Europa) och Targeted Justice (USA) anser att dessa brott i princip är identiska med det sk. Havannasyndromet. Så vad säger du nu?! Fick du problem att argumentera nu när diplomater och ambassadpersonal är utsatta för samma brott?!

Är diplomater utsatta för hjärnchip med syftet att utveckla AI? Endast i din förvirrade värld.

Och ovan pladder är på intet sett något svar på hur du och ovan två stolleföreningarar vet att orsaken till att du är hjärnchippad är för att utveckla "AI"

Citat:

Hur vet du det?
Citera
2023-08-18, 08:35
Medlem
statsterrorists avatar
.
Senast redigerad av statsterrorist 2023-08-18 kl. 08:41.
Citera
2023-08-18, 08:46
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Är diplomater utsatta för hjärnchip med syftet att utveckla AI? Endast i din förvirrade värld.

Talar givetvis om att symptomen är identiska eller lika mycket lika mellan de som targeted individuals påtvingas och de som diplomater upplever.

AI används på olika sätt i dessa brott som är extremt automatiserade. Generellt används targeted individuals för utveckling av AI. I fallet med diplomater kan det tänkas att det handlar om olika slags 'övervakning' och 'avläsning' av dem.

Finns ju bevis det är därför ICATOR tar detta till rätten, och Targeted Justice gjort det. Dock bygger brotten på fjärrtekniker och ev. minimala implantat. I Havannnasyndromet var det svårt att fastslå exakt vad som hände, och nu skall utsatta i princip med egna resurser tvingas försöka göra detta för att ens bli trodda att de är offer för brott.
Citera
2023-08-18, 09:25
Medlem
Citat:
Talar givetvis om att symptomen är identiska eller lika mycket lika mellan de som targeted individuals påtvingas och de som diplomater upplever.

AI används på olika sätt i dessa brott som är extremt automatiserade. Generellt används targeted individuals för utveckling av AI. I fallet med diplomater kan det tänkas att det handlar om olika slags 'övervakning' och 'avläsning' av dem.

Finns ju bevis det är därför ICATOR tar detta till rätten, och Targeted Justice gjort det. Dock bygger brotten på fjärrtekniker och ev. minimala implantat. I Havannnasyndromet var det svårt att fastslå exakt vad som hände, och nu skall utsatta i princip med egna resurser tvingas försöka göra detta för att ens bli trodda att de är offer för brott.

Jo din fjant, du har tjatat om ICATOR ett tag nu, när har de bevis nog att få till ett case? Eller de vill ha bara liiiiite mer pengar först?
När kan man tänka sig att den cirkusen drar igång?
Måste vara sjukt jobbigt att tro man är chippad med så avancerad teknik att den inte ens finns, eller hur?

Lite fishy såvida det inte finns många Qi Wang eller Wang Qi som donerat löjligt höga summor ganska tätt inpå varandra, ser mer ut som bete för att få torskarna att nappa.
Senast redigerad av M18A1-Claymore 2023-08-18 kl. 09:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in