Citat:
Ursprungligen postat av
aftonlusen
Väntar på vf eller någon annan fisk som hävdar att Frölunda inte är ett totalt överlägset lag. Sånt här bra lag har inte funnits i shl någonsin säger jag
Är du nån slags sensationsjournalist från fiskhålan eller? Skellefteå som 2014 körde över allt motstånd hela säsongen. Eller Färjestad som krossade alla i slutspelet 01/02?
Skärp dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
J.R.
Kan iofs. hålla med om att han inte är helt självklar som kapten (från min vy utanför laget) men vi får väl se vad laget gör nu i matchen men framförallt i kommande matcher. Det är det som betyder något och sätter facit på lagets insats.
(Att diverse nissar runt om i Sverige sitter och sågar JH som kapten för att dom sett han i en tv-intervju är värt mindre än vatten.)
Håller med. Hur Luleå svarar nästa match lär ge en fingervisning på hur bra kapten Harju är.
Håller med andra påståendet också.