2016-04-10, 15:55
  #85
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker
Är Harju verkligen kaptensämne? Borde inte en sån som Granström vara kapten? Han är ju den enda som kommit in under skinnet på Frölunda och varit drivande i denna serien. Harju har man ju inte sett mer än vid intervjubåset.
Nej Harju är inget kaptensämne. Han är nog bäst i en liten undanskymd roll och inte som DEN som ska göra det. Han har väl nästan setts som nån slags frälsare av både Luleå och Brynäs sen han återvände från Nordamerika och sen dess underpresterat, kan jag tycka.
2016-04-10, 15:58
  #86
Medlem
siryessirs avatar
En ordentlig smäll på Lundqvist vill jag gärna se att man startar denna period med.
2016-04-10, 15:58
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erwynn
Sandström? Varför blir han aldrig kapten egentligen?
Han vill inte vara kapten.
2016-04-10, 16:00
  #88
Medlem
aftonlusens avatar
Väntar på vf eller någon annan fisk som hävdar att Frölunda inte är ett totalt överlägset lag. Sånt här bra lag har inte funnits i shl någonsin säger jag
2016-04-10, 16:02
  #89
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Nej Harju är inget kaptensämne. Han är nog bäst i en liten undanskymd roll och inte som DEN som ska göra det. Han har väl nästan setts som nån slags frälsare av både Luleå och Brynäs sen han återvände från Nordamerika och sen dess underpresterat, kan jag tycka.
Kan iofs. hålla med om att han inte är helt självklar som kapten (från min vy utanför laget) men vi får väl se vad laget gör nu i matchen men framförallt i kommande matcher. Det är det som betyder något och sätter facit på lagets insats.
(Att diverse nissar runt om i Sverige sitter och sågar JH som kapten för att dom sett han i en tv-intervju är värt mindre än vatten.)
2016-04-10, 16:03
  #90
Medlem
MrLims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aftonlusen
Väntar på vf eller någon annan fisk som hävdar att Frölunda inte är ett totalt överlägset lag. Sånt här bra lag har inte funnits i shl någonsin säger jag
Än så länge har de inte vunnit nåt! Dessutom vill jag hävda att Skellefte anno 2013-2014 var ett rätt okej lag de med.
2016-04-10, 16:03
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erwynn
Sandström? Varför blir han aldrig kapten egentligen?

Tror faktiskt att Janne fick erbjudandet men tackade nej, av någon anledning.
2016-04-10, 16:05
  #92
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aftonlusen
Väntar på vf eller någon annan fisk som hävdar att Frölunda inte är ett totalt överlägset lag. Sånt här bra lag har inte funnits i shl någonsin säger jag

Du var inte så gammal 2002 eller?
2016-04-10, 16:07
  #93
Medlem
siryessirs avatar
Men snälla jävla linjeman... han skiter ju totalt i att försöka ta pucken.
2016-04-10, 16:09
  #94
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aftonlusen
Väntar på vf eller någon annan fisk som hävdar att Frölunda inte är ett totalt överlägset lag. Sånt här bra lag har inte funnits i shl någonsin säger jag

Så en tabelltvåa som har 2-2 i matcher mot en tabellfyra är SHLs bästa lag någonsin?
Vet du vad, du får ett till frågetecken av mig. ?
2016-04-10, 16:11
  #95
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aftonlusen
Väntar på vf eller någon annan fisk som hävdar att Frölunda inte är ett totalt överlägset lag. Sånt här bra lag har inte funnits i shl någonsin säger jag
Är du nån slags sensationsjournalist från fiskhålan eller? Skellefteå som 2014 körde över allt motstånd hela säsongen. Eller Färjestad som krossade alla i slutspelet 01/02?
Skärp dig.
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Kan iofs. hålla med om att han inte är helt självklar som kapten (från min vy utanför laget) men vi får väl se vad laget gör nu i matchen men framförallt i kommande matcher. Det är det som betyder något och sätter facit på lagets insats.
(Att diverse nissar runt om i Sverige sitter och sågar JH som kapten för att dom sett han i en tv-intervju är värt mindre än vatten.)
Håller med. Hur Luleå svarar nästa match lär ge en fingervisning på hur bra kapten Harju är.

Håller med andra påståendet också.
2016-04-10, 16:12
  #96
Medlem
Knoppys avatar
Är vi så dåliga eller gör VF oss dåliga? Blir tufft att komma ikapp...

edit: Ja, fyra sekunder! Vakna nu då!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in