2016-04-11, 23:06
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djurmo
Ingen av sidorna är oskyldig i detta. EPA-gossarna ska enligt rykten ha stört de lokala droglangarna, dessa ska ha utländsk härkomst. Droglangarna ska ha kopplingar till ett gäng mc-töntar som kallar sig Bandidos. Mc-gänget ser till att någon plattar till EPA-raggarna. Dags för tötntgäng nummer två att äntra scenen, en lokal Soldiers-of-Odin-wannabe-grupp ska skrämma det utländska buset, ja, ni hör ju. Det är en sorglig samling landsortsfjantar som ser som sin uppgift att pissa revir. Samtliga inblandade lika skyldiga, men ju äldre man är och fortfarande inblandad desto mer rubbad framstår man ju.

Ja, detta är det rykte jag hört från föräldrar till inblandade.

Hur kan man vara "lika skyldiga" om man stör blattar och annat löske
när dom idkar försäljning av narkotikum?
Citera
2016-04-11, 23:24
Medlem
Vilka jävla pack...negergäng och mc töntar som leker hårda och sysslar med försäljning av droger... Man skulle ju vilja att polisen gjorde en riktig rensning bland skiten.
Men synd nog har dessa resurser som polisen borde haft gått till annat skit.. Fy fan..
Citera
2016-04-12, 02:29
Medlem
Sam.Boyds avatar
Någon med koll.

Har EPA bilarna vandaliserats och brunnit?

Har de blivit kapade eller stulna?
Citera
2016-04-12, 17:28
Medlem
Djurmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Hur kan man vara "lika skyldiga" om man stör blattar och annat löske
när dom idkar försäljning av narkotikum?
Dessa EPA-gossar ser det som en utmaning att dryga sig och provocera, inte alla, men några.
Förra veckan hade en klass på den invandrartäta skolan ett disco i mellanstadiet. Detta stördes av en grupp blonda kalufser som kastade grus och sten på fönster och bilar. Som sagt, alla inblandade gör vad dom kan för att trissa upp stämningen.

EPA-folket stör inte bara drogliberalerna, utan även vanligt folk. De kör som svin, hänsynslöst fort förbi daghem och lekplatser. Nej ingen är oskyldig, inte ens de svenskfödda, även om du har svårt att tro det.
Citera
2016-04-12, 17:31
Medlem
Djurmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Troligen inte.

Men jag funderar över om det finns en koppling till den blå epa-traktorn i Rättvik i förra veckan som siktade på bilister med röd laser.

https://www.flashback.org/t2707006
Otroligt liten risk. Med EPA tar det en evighet till Rättvik. Vill man leka med laser finns det goda möjligheter i Borlänge med omnejd ändå. Men visst är EPA lite synonymt med laserpekare, fyrverkerilekar och asfrän energidryck.
Citera
2016-04-12, 17:37
Medlem
Djurmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Någon med koll.

Har EPA bilarna vandaliserats och brunnit?

Har de blivit kapade eller stulna?
Sönderslagen EPA, men vad jag vet är ingen EPA snodd eller brunnen. Men sånt vet jag inte om alla vill anmäla heller. De är ofta duktigt olagliga epor som man kanske inte vill ha en polisundersökning på.
Citera
2016-04-12, 19:48
Medlem
Kort och gott. Högstadiebarn med epor hamnar i bråk med ett högstadieblattegäng kryddat med lite gymnasieungar. Blattarna som självklart är många fler spöar epa-raggarna och vandaliserar bilar. Föräldrar till epa-killarna blir skogstokiga, helgen efter får de tag i en av blattepojkarna och misshandlar honom grovt. Dock drar dom en rejäl nitlott då ungen har familjemedlemmar som rör sig i kretsar med Bandidos eller undergrupp. Banditerna blir arga och hämnas genom att skrämma skiten ur föräldrar och trashar även nån bil.

Nånstans där är även fjantarna Soldiers of Odin inblandade. Om det är föräldrar, epa-raggare eller bara löst folk vete fan.

Ungefär så här gick det till, hört ryktesvägen. Nån får gärna rätta eller tillägga ^ ^
Citera
2016-04-12, 23:29
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djurmo
Sönderslagen EPA, men vad jag vet är ingen EPA snodd eller brunnen. Men sånt vet jag inte om alla vill anmäla heller. De är ofta duktigt olagliga epor som man kanske inte vill ha en polisundersökning på.
Och vad är det som är olagligt med deras EPA-traktorer då?
Citera
2016-04-13, 01:32
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antalpromille
Och vad är det som är olagligt med deras EPA-traktorer då?
Det som brukar vara olagligt på många EPA-traktorer, åtminstone var det så på i stort sett alla på den tiden när jag var i den åldern (förra årtusendet, fast jag hade ingen själv) är att de går fortare än vad de får göra.
Citera
2016-04-13, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Det är invandrare som hatar de svenska EPA-förarna och deras "priviligierade" liv och långsamma körning.
Gå på en nattöppen fyllekäksrestaurang i Borlänge (jag gjorde det) och se själv rashatet eller vad man ska kalla det. "Svennefitta" hörs nog 800ggr/kväll kan jag tänka mig.

Tycker så sjukt synd om min polare som måste bo där. Förlorat land.
Invandrarungdomarna känner att dom inte är önskade av svenskarna, naturligtvis leder detta till hat mot svenskar och eskalerande våld.
Citera
2016-04-13, 04:07
Medlem
BullensPilsners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Det som brukar vara olagligt på många EPA-traktorer, åtminstone var det så på i stort sett alla på den tiden när jag var i den åldern (förra årtusendet, fast jag hade ingen själv) är att de går fortare än vad de får göra.
Precis som alla andra fordon då. Finns inte en EU-moped som håller lagstadgad hastighet, eller för den delen vilken bil, buss eller lastbil som helst.
Citera
2016-04-13, 06:01
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Nu tänker du på något annat än EPA-traktorer, dom får gå nästan så fort dom kan på två växlar (med vissa begränsningar).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in