2016-04-10, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Ponera det motsatta att svenska gäng gjort samma sak mot invandrare? Skulle hamna på första sidan i alla media. Men nu drabbar det svenska ungdomar så dom får skylla sig själva för att dom är födda här.

Är det helt omöjligt att epafolket har skuld i detta? Min erfarenhet av sådana är att de brukar bete sig allmänt störigt och inte sällan är rasister.
Citera
2016-04-10, 13:36
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Det är invandrare som hatar de svenska EPA-förarna och deras "priviligierade" liv och långsamma körning.
Gå på en nattöppen fyllekäksrestaurang i Borlänge (jag gjorde det) och se själv rashatet eller vad man ska kalla det. "Svennefitta" hörs nog 800ggr/kväll kan jag tänka mig.

Tycker så sjukt synd om min polare som måste bo där. Förlorat land.

En bekant har arbetat där så jag har hört en del.

Ja visst kommer det att bli värre. Till sommaren skulle jag tro att det accellererar ordentligt. Kanske t.o.m. medelsvensson börjar vakna.
Citera
2016-04-10, 13:39
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelJodok
Är det helt omöjligt att epafolket har skuld i detta? Min erfarenhet av sådana är att de brukar bete sig allmänt störigt och inte sällan är rasister.
Staden är ju känd för sina många bilbränder och omfattande skadegörelse så vi kan nog förstå att isf har dom nog rätt att klaga på skiten som S/MP fyllt staden med på senare år.
Citera
2016-04-10, 13:55
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Rasister brukar drivas av fördomar va? Ditt uttalande är dock fördomsfritt?

Var jag polis och arbetade i Borlänge blev jag direkt polis som inte jobbade i Borlänge/ej polis längre. Illa illa.
Citera
2016-04-10, 15:10
Medlem
Tänker inte gå in på länkarna då dt är Fan själv.

Vilken åldersgrupp är mobben?
Vad har EPA-folket gjort för att återställa situationen? De är förmodligen minderåriga men någon borde ju känna en elak rasist som kan hjälpa.
Citera
2016-04-10, 15:35
Medlem
xXKNOXxs avatar
Detta är inget nytt eller ovanligt.Är så här på varenda förort och stad.

Överdriven import av ociviliserade musslor som har noll respekt för värdfolket leder till dessa problem.

Tråkigt för kidsen att föräldrarna röstat på sjuklövern.
Citera
2016-04-10, 16:32
Medlem
Citat:

It's my experience that you're exactly the same, you should feel right at home with them.
Citera
2016-04-10, 16:44
Medlem
Epa-traktorer har ju allt som oftast flak. Där får det plats diverse tillhyggen. Upp till kamp boys
Citera
2016-04-10, 16:58
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Tänker inte gå in på länkarna då dt är Fan själv.

Vilken åldersgrupp är mobben?
Vad har EPA-folket gjort för att återställa situationen? De är förmodligen minderåriga men någon borde ju känna en elak rasist som kan hjälpa.

"hjälpsamma rasister" finns bara på afrobladet och i dn. I verkligheten är det svenska folket, gamla som unga, ganska snälla och knyter på sin höjd näven i fickan.

"nynazister" med bombarjackor fanns förr, de hade kanske kunnat hjälpa, men de dog tyvärr ut på 90-talet.
Citera
2016-04-10, 17:04
Medlem
Citat:

Är du rasist eller? trodde inte att man skulle dra generella slutsatser över en hel grupp baserat på vad en enskild individ har gjort..
Citera
2016-04-10, 17:18
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:

Kan man inte bli anmäld för att korsposta i samma tråd?

Min erfarenhet är att vissa tråddeltagare endast postar skit som dom får betalt
av diverse partier/media/grupper för att skriva.

Men inget är naturligtvis omöjligt. Jag kan nästan se framför mig hur dom kommer
inglidande i trettio blås och sladdar runt på parkeringen framför grillen. Hur dom viftar
med nazistflaggor och sjunger kampsånger... Någon blond blåögd dalmas reciterar
Mein kampf i megafon och alla blir till djur. Alla 8 epatraktorraggarna anfaller sedan dom
skrämda stackars invandrarbarnen som alla 30 får fly hals över huvud.

Naturligtvis ljuger sedan tidningarna och skyller på invandrarna. Ska eländet aldrig ta
slut för dessa stackars traumatiserade barn? Inte nog med den grova kroppsbehåringen
dom lider av sedan 8 års ålder, nu blir dom dessutom jagade av vuxna fjunisar i Epor.
Citera
2016-04-10, 17:57
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Kan inte du och AussieRedman starta en eget forum där ni försöker bortförklara allt skit som era importerade bröder ställer till med i det en gång fina Sverige?
Börjar bli jävligt tröttsamt att läsa era hjärndöda inlägg.

Hoppas EPA-folket i Borlänge står på sig och börjar köra över enmanstälten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in