2016-04-29, 13:39
Medlem
stolsben01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttejohnsson
Ingen superhit, nej... Vad kan detta bero på tror vi? Folk som säljer av för att den inte öppnade på mer? Folk gått kort bara? Har ändå stora, säkra investerare i ankaret så jag är förvånad..

Tråden kanske ska flyttas till 'Aktier'?

Börsveckan rekommenderade avstå, så superbillig var den knappast.

Skönt att jag hann sälja innan jag gick back.
Citera
2016-05-06, 08:53
Medlem
Sqeptisks avatar
Faktiskt förvånad att Resurs Holding stått emot så pass bra som den gjort hitintills. Handlas faktiskt fortfarande på ingångsnivåer trots en svindyr värdering.
Verkar så här långt alldeles för stabil för kortaffärer men saker och ting kan ju ändra på sig
Citera
2016-05-06, 21:26
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Faktiskt förvånad att Resurs Holding stått emot så pass bra som den gjort hitintills. Handlas faktiskt fortfarande på ingångsnivåer trots en svindyr värdering.
Verkar så här långt alldeles för stabil för kortaffärer men saker och ting kan ju ändra på sig

Stabil var ett väl valt ord...för det har inte slagit dig att det är stabiliseringar som genomförs?
Citera
2016-09-13, 08:50
Medlem
KapVerdes avatar
Resurs bank får böte 35 MSEK till Finansinspektionen:

http://www.fi.se/Press/Pressmeddelanden/Listan/Resurs-Bank-far-anmarkning-och-sanktionsavgift/

http://www.fi.se/upload/45_Sanktioner/10_Finansiella_foretag/2016/resurs_bank_160912.pdf
Citera
2023-07-09, 21:41
Medlem
Är det köpläge?
Citera
2023-08-05, 20:22
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surfside
Är det köpläge?

Nej. Resurs bank ska djup ner i dyn.. Det har de förtjänat då de avslutade SwebbTV;s konto.
En bank ska inte vara politiserad, de ska förvalta kundernas pengar, punkt slut..

Nigel Farange driver just nu en vendetta mot banker som avslutar konton för kunder med "fel" åsikter, då han drabbats just detta. Banker med en politisk agenda ska givetvis bojkottas.
Citera
2023-08-05, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odagan
Nej. Resurs bank ska djup ner i dyn.. Det har de förtjänat då de avslutade SwebbTV;s konto.
En bank ska inte vara politiserad, de ska förvalta kundernas pengar, punkt slut..

Nigel Farange driver just nu en vendetta mot banker som avslutar konton för kunder med "fel" åsikter, då han drabbats just detta. Banker med en politisk agenda ska givetvis bojkottas.
Du glömde tillägga att banker är tjuvar..
Citera
2023-08-05, 20:33
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tommen1
Du glömde tillägga att banker är tjuvar..

Det där duger inte.. Stå för dina synpunkter istället för att påstå att jag har glömt att skriva det du vill att jag skriva. Lååågt av dig..
Citera
2023-08-06, 03:06
Medlem
Citat:

Köpte trots din inrådan. Upp 14,28% sen dess.
Citera
2023-08-09, 19:08
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Köpte trots din inrådan. Upp 14,28% sen dess.

Skitsnack.. Sedan min inrådan postades är det i princip flat.
Citera
2023-08-09, 20:16
Medlem
Citat:
Skitsnack.. Sedan min inrådan postades är det i princip flat.
Ja oklart skrivet av mig. Köpte efter att jag ställde frågan.
Citera
2023-08-09, 20:19
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ja oklart skrivet av mig. Köpte efter att jag ställde frågan.
.. Å då blir allt ännu mer oklart. Är du rubbad eller bara trög? -Sälj skrotet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in