Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-03-27, 13:46
  #13
Avstängd
bootypleasers avatar
Skulle han höra av sig så neka till alla anklagelser.
Citera
2016-03-27, 13:50
  #14
Medlem
Förmodligen har de analyserat hälsopreparaten och kommit fram till att de var olagliga, kanske innehöll knark eller klassas som hälsovådliga och det är inte lagligt att införa hölsovådliga preparat i Sverige. Man får hålla koll på klassningen själv.

Jag skulle ringa upp tullen och verka skärrad och neka till allt och avstyra förhöret på plats. Vad ska det tjäna till att vara på plats? Är tanken att han ska gripas av polis efter förhöret?
Citera
2016-03-27, 13:52
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Jag hade bara ignorerat hela saken.

Är det nåt olagligt tar tullen det i beslag, och förstör det för det mesta.

Precis detta jag menar..

Står inget om att han ska komma till något förhör bara att han ska kontakta/bli förhörd över telefon som jag fatta det.
Citera
2016-03-27, 14:03
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Förmodligen har de analyserat hälsopreparaten och kommit fram till att de var olagliga, kanske innehöll knark eller klassas som hälsovådliga och det är inte lagligt att införa hölsovådliga preparat i Sverige. Man får hålla koll på klassningen själv.

Jag skulle ringa upp tullen och verka skärrad och neka till allt och avstyra förhöret på plats. Vad ska det tjäna till att vara på plats? Är tanken att han ska gripas av polis efter förhöret?

Ja skulle vara något sådant isåfall, ska se om jag kan få fram vad det hette, men var något detox hälsopreparat dvs motsatsen till hälsovådligt..men ja kan ju vara som du säger något i det som va klassat inte ok i Sverige..
Citera
2016-03-27, 14:19
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anavar
Ja skulle vara något sådant isåfall, ska se om jag kan få fram vad det hette, men var något detox hälsopreparat dvs motsatsen till hälsovådligt..men ja kan ju vara som du säger något i det som va klassat inte ok i Sverige..
Förstår inte poängen av att sitta och ljuga över flashback? Detox, du vet att de inte funkar i över huvudtaget va?
Citera
2016-03-27, 14:25
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlazedNBaked
Förstår inte poängen av att sitta och ljuga över flashback? Detox, du vet att de inte funkar i över huvudtaget va?

Nej precis, sitta och ljuga över flashback, förstår verkligen inte poängen med det för fem öre heller

Han som beställt detta är bortrest över helgen och får inte tag på honom, han va bara lite skärrad och vi han bara snacka lite kort om det innan han drog, men det är en person jag litar 110% på så, nej vet också att detox inte "fungerar" men det var något hälsopreparat för att rena/skydda kroppen, sen om det fungerar eller ej är ju rätt orelevant i diskussionen..
Citera
2016-03-27, 16:10
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anavar
Nej precis, sitta och ljuga över flashback, förstår verkligen inte poängen med det för fem öre heller

Han som beställt detta är bortrest över helgen och får inte tag på honom, han va bara lite skärrad och vi han bara snacka lite kort om det innan han drog, men det är en person jag litar 110% på så, nej vet också att detox inte "fungerar" men det var något hälsopreparat för att rena/skydda kroppen, sen om det fungerar eller ej är ju rätt orelevant i diskussionen..
Vilken olycklig slump du
Citera
2016-03-27, 18:25
  #20
Medlem
kraftfoders avatar
Vanliga brev kan ma
n strunta i. Menar myndigheter allvar skickar de rekommenderade brev.
Menar de ännu mer allvar, skickar de "piketen". Så brevet kan han skita i och låtsas som ingenting.
Det finns inga garantier att vanliga brev når avsändaren.........
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback