2016-03-22, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Undra vad det beror på.............................. hmmmm stackars små oskyldiga judar..........

Inte ett öga är torrt. Why us? What have we done? Judarna har blivit utsparkad från alla länder de invaderat. Till och med Idi Amin sparkade ut judarna från Uganda. Två minuter:

Idi Amin Dada - The African Plague of the Jewish Lies

https://m.youtube.com/watch?v=PFRI_X8449Y
Citera
2016-03-22, 06:53
Medlem
glimmandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siongojim
De som betalar är judiska miljardärer, bevakningen står amerikanska skattebetalare för. Troligtvis tar judarna som håller i AIPAC inträdde. Då blir det shekel i kassan. Frivilliga bidrag från judar och zionistiska icke-judar.

Hillery Mad Dog Clinton kommer att tala där. Om du läser på AIPAC-judarnas hemsida skriver de konstant att de samarbetar med både republikaner och democrap. Det är bara att läsa på AIPACs hemsida.

Även en viss cirkulär finansiering pågår. USAs skattebetalare tvingas pga lobbyn att ge pengar till Israel. En del av dessa skickas sedan tillbaka av Israel och används för att finansiera judelobbyns maktstruktur och mutor till politiker i USA (enligt rykten, tycker det låter sannolikt).

Hillary Clintons tal är länkad nedan:

https://www.youtube.com/watch?v=EtfxZT_lqv8

Hon lovar att USA ska fortsätta att engagera sig i mellanöstern och ge massor av pengar, teknologi och vapen till den judiska staten. Sedan lite snack om att antisemitism måste motarbetas och att Israels och USAs allians för att försäkra Israels överlevnad som en judisk stat måste fortsätta oavsett priset. Hets mot Iran. Är faktiskt rätt så säker på att USA kommer starta krig mot den regimen om Hillary vinner valet.

Tycker det är fascinerande hur lika alla kandidaternas tal är. De kanske har samma spökskrivare? Besviken på att Trump krälade ungefär lika mycket som övriga kandidater. Hade hoppats på att han varit mer som i sitt tidigare tal inför amerikanska maktjudar:

Citera
2016-03-22, 10:46
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Inte ett öga är torrt. Why us? What have we done? Judarna har blivit utsparkad från alla länder de invaderat. Till och med Idi Amin sparkade ut judarna från Uganda. Två minuter:

Idi Amin Dada - The African Plague of the Jewish Lies

https://m.youtube.com/watch?v=PFRI_X8449Y

Det uttrycket talar ju för sig själv.
Citera
2016-03-22, 11:20
Medlem
adulterys avatar
Konstigt att USA och Iraels osunda relation inte kritiseras mer.
Citera
2016-03-22, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adultery
Konstigt att USA och Iraels osunda relation inte kritiseras mer.

ALL "media" i hela västvärlden ägs och kontrolleras av en liten klick judar som ALLA är 100 procent diehard Zionister. Den ENDA som jag vet öppet kan kritisera zionistjudarna - och han går rätt på och kallar en judisk terrorist en judisk terrorist - och komma undan med det är George Galloway, UK.

George Galloway on zionist terrorism ---- 5 min.

https://m.youtube.com/watch?v=uixZvuF-d0k

George Galloway är oerhört påläst om zionistjudarna och all skit de ställt till med, så han förlorar aldrig en debatt med zionistjudar. Troligtvis är Galloways uppgift att vara som säkerhetsventilen på en tryckkokare. Någon pratar i alla fall om zionistjudarna, men i sista änden får zionistjudarna som de vill i alla fall. Galloway kommer på BBC, men vad han än säger förändrar det inte judarnas maktövertag, alltså spelar Galloway ingen roll i realpolitiken.
Senast redigerad av siongojim 2016-03-22 kl. 12:56.
Citera
2016-03-22, 13:54
Medlem
Fortsättning på inlägget ovan.

Galloway är kontrollerad opposition, eller på judiskt marxism/kommunismspråk - Hegelian Dialektik. Kommunismen är ett judiskt bedrägeri från början till slut. Det JUDEN Karl Marx gjorde var att han skrev en uppdaterad snabbversion av judarnas Talmud och kallade den Kommunistiskt Manifest.

Byt ut Kommunistisk med Judiskt Manifesto och du har sanningen. Denna tråden handlar om AIPAC och judiska AIPAC handlar bara om en enda sak, den JUDISKA staten "israel" som är en kommunistisk/Zionistisk stat.

Läs denna bok av en jude som flyttade till "israel" från Amerika. Ingen goj, icke-jude skulle kunna skriva denna boken. Det är en unikt fönster in i den verkliga världen i den JUDISKA staten "israel". Läs den! Kort och rätt på hela poängen, och han skräder inte orden. Han gifte sig med en sefardjude. Det skulle han inte gjort som ashkeNAZI-jude. Det är tack vare detta giftermålet han fick inblick i hur det EGENTLIGEN fungerar i den "judiska staten israel".

Därför att "israel" är ett stenhårt klassamhälle där judar har olika värde. De styrande judarna har två saker gemensamt, de är alla ashkenazi-judar och är medlemmar i kommunistpartiet. Längst ner på klasstegen kommer sefardjudarna, under sefarderna kommer de etiopiska judarna. Läs boken här. Hela boken finns i full text på länken.

The Life of an American Jew*in Racist Marxist Israel
Written in 1985 by Jack Bernstein

http://www.biblebelievers.org.au/israel.htm
Senast redigerad av siongojim 2016-03-22 kl. 14:51.
Citera
2016-03-22, 15:23
Medlem
På plats på den stora sportarenan Verizon center fanns, förutom*två tredjedelar av kongressens ledamöter, också samtliga övriga presidentkandidater förutom Bernie Sanders. De bedyrade alla att de ovillkorligt stöder Israel.

http://www.friatider.se/trump-svor-trohet-till-israel
Citera
2016-03-22, 15:44
Medlem
Citat:
Trump har blivit mångmiljadär på fastighetsaffärer i New York. Det riktiga namnet på New York är JEW York, Jew York är ett judiskt maffiacenter i Amerika och INGEN blir mångmiljadär på real estate i Jew York utan att ha gjort affärer med judar.

Trump känner hans judar, han vet hur de tänker, till en del. Det Trump gjorde var att han sa det AIPAC-judarna ville höra. Men han var inte sitt kaxiga vanliga, det syntes tydligt, i alla fall för mig. Titta på honom när han talat färdigt efter en HALVTIMMA, inte en timma. Han är inte såååå kaxig just då.

Frågan är vad han kommer att göra om han blir "president"?

Japp!

Citat:
Jag säger det igen tills du fattar: INGEN blir "president" i Amerika utan att ha krypit in på deras bara knän på AIPAC och lovat juden evig lydnad. Trump vet detta.
Tills JAG fattar?
Tala till någon som behöver det ;P

Citat:
Frågan är om Trump kan juda juden?

Can Trump jew the jew?
Jadu.. Han är då utan tvekan vårat största hopp för tillfället.
Citera
2016-03-22, 16:10
Bannlyst
Citat:
På plats på den stora sportarenan Verizon center fanns, förutom*två tredjedelar av kongressens ledamöter, också samtliga övriga presidentkandidater förutom Bernie Sanders. De bedyrade alla att de ovillkorligt stöder Israel.

http://www.friatider.se/trump-svor-trohet-till-israel

bernie var i utah men bad om att få tala via Videolänk vilket de inte ville gå med på.
Hillary krävde att få scenen för sig själv och att bernie inte skulle få hålla ett tal efter henne vilket de gick med på.
Trump kommer att flyga till israel och besöka jerusalem denna sommar. var så säkra på det.
Citera
2016-03-22, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Japp!

Tills JAG fattar?
Tala till någon som behöver det ;P

Jadu.. Han är då utan tvekan vårat största hopp för tillfället.

Ta inte åt dig! ☺ Jag uttrycker mig så för att ALLA skall känna sig träffades. Inte riktat till dig på nått sätt.
Citera
2016-03-23, 15:26
Medlem
Oavsett vad Trump har för intentioner måste han smöra för judarna.
Citera
2016-03-25, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glimmande
Även en viss cirkulär finansiering pågår. USAs skattebetalare tvingas pga lobbyn att ge pengar till Israel. En del av dessa skickas sedan tillbaka av Israel och används för att finansiera judelobbyns maktstruktur och mutor till politiker i USA (enligt rykten, tycker det låter sannolikt).

Hillary Clintons tal är länkad nedan:

https://www.youtube.com/watch?v=EtfxZT_lqv8

Hon lovar att USA ska fortsätta att engagera sig i mellanöstern och ge massor av pengar, teknologi och vapen till den judiska staten. Sedan lite snack om att antisemitism måste motarbetas och att Israels och USAs allians för att försäkra Israels överlevnad som en judisk stat måste fortsätta oavsett priset. Hets mot Iran. Är faktiskt rätt så säker på att USA kommer starta krig mot den regimen om Hillary vinner valet.

Tycker det är fascinerande hur lika alla kandidaternas tal är. De kanske har samma spökskrivare? Besviken på att Trump krälade ungefär lika mycket som övriga kandidater. Hade hoppats på att han varit mer som i sitt tidigare tal inför amerikanska maktjudar:

Du har naturligtvis rätt, först stjäler maktjudarna amerikanernas skattepengar som de sedan använder för att muta "politiker" som motarbetar amerikanska nationella intressen.

Skälet att jag inte också skrev det var av den enkla anledningen att jag aldrig läst någon som ställt frågan hur maffiajudarna i AIPAC finanserar deras årliga tredagarskonvent i Washington DC. Tänkte inte på det.

Hillery Mad Dog Clinton gör vad som helst för att bli "president". Om AIPAC-judarna säger till Clinton att hon måste nuka Colorado för att bli "president", då skulle hon göra det. Hon saknar alla spärrar. I ett inslag sa hon att hon inte skulle tveka att utplåna Iran om de inte lyder judarna.

Naturligtvis har jag lyssnat på hela Trumps tal och nu haft tid att fundera över vad han egentligen INTE sa. Jag har har INTE lyssnat på Clintskans tal, tål inte se subban. Tänk dig Gudrun Spyman och de värsta tio F!-ruggorna i en och samma "person", där har du Clintskan i mina ögon.

Däremot har jag lyssnat på åtskilliga andra wannabe "president" på AIPAC och de har alla en sak gemensamt, när de väl börjar förklara hur mycket de älskar judar och lovar dyrt och heligt att alltid lyda judarna, då fortsätter de och älta och drar upp på retoriken till nivån på det mest bizarre väckelsemöte, där alla gråter av lycka. Har du inte sett det så tror du fasen inte dina ögon och öron. Helt hysteriskt på slutet.

Det gjorde Trump INTE, han sa det han måste EN gång!

Det Trump sedan gjorde var att han tjatade om Iran. Agendajudarna/maktjudarna med Nuthanyahooooo i spetsen har tjatat, tjatat och åter tjatat om hur Iran skall nuka hela världen, Iran är sekunder från att ha världens största kärnvapenarsenal osv osv i minst tio år. Hela Iran-frågan är totalt uttjatat.

Trump gav maktjudarna det de ville höra om Iran, men egentligen är det ingen som bryr sig, maktjudarna har skrikit: -Vargen kommer! För många gånger, under för många år nu, det är ingen som längre tror på Iran-hotet längre. Inte ens Nuthanyahooooo själv tror på det. Bara titta vilken video från det senaste året, det syns tydligt att inte ens Nuthanyahooooo tror på sitt eget judiska skitprat längre.

Trump sa det han måste säga, men bara en gång. Sedan pladdrade han om Iran. Han gav maktjudarna vad de ville höra, men inget mer. Men även om Trump skulle bli vald och tänker att han skall juda judarna, jew the jews, så kommer nästa problem när han väl är i Ovala Rummet.

Här är en kort video som tydligt visar vad som väntar Trump som president. Två minuter. Se den, är mycket talande. Kay Grigg var gift med en officer, politiskt naiv, men hon har sett US state department inifrån.

Do ZIONISTS/ISRAEL Control the U.S. Government ? ----2 min.

https://m.youtube.com/watch?v=JhS6B9U13aY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in