Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2022-09-10, 01:27
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Är det bara vid IV-användning som den blir så bra eller?
och på vilket sätt?

Går det inte snorta?


Tycker inte alls den lever upp till hypen men då har jag bara snortat den och de funkar absolut men väljer oxy framför denna alla dagar i veckan.

Den är stark och ruset är hårt och mest jobbigt med väldigt mycket illamående. Var många år sen nu men när ja körde palladon var ja rätt inkörd på oxy sen ca ett år och doser runt 250mg/dag. Palladonen ja hade var på 24mg och ja krossa och dela upp den 3-4 ungefär om jag minns rätt.

Som sagt kanske är en helt annan grej Iv men de har ja aldrig kört.
Citera
2022-09-10, 01:49
  #74
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Är det bara vid IV-användning som den blir så bra eller?
och på vilket sätt?

Går det inte snorta?
Har sökt med ljus o lykta i många år efter det men aldrig kommit över det jag heller, men ja, det är IV som gäller med hydro, det är där den ska särskilja sig från de andra och vara nåt i hästväg. 🥹
Citera
2022-09-12, 06:31
  #75
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Har sökt med ljus o lykta i många år efter det men aldrig kommit över det jag heller, men ja, det är IV som gäller med hydro, det är där den ska särskilja sig från de andra och vara nåt i hästväg. 🥹

Varför har man hört den är så extremt svår att få tag i?
Ingen som säljer eller? antar det inte finns i sverige
Citera
2022-09-12, 06:35
  #76
Medlem
Bullsquids avatar
Hmm hur får man tag i denna då? och vad är så speciellt med den att höjer den till skyarna.
jag använder aldrig sprutor så hoppas den funka att äta lr snorta
Citera
2022-09-12, 10:16
  #77
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Hmm hur får man tag i denna då? och vad är så speciellt med den att höjer den till skyarna.
jag använder aldrig sprutor så hoppas den funka att äta lr snorta
I Sverige finns det numera endast som färdig injektionsvätska som används väldigt sällan, därför är den otroligt ovanlig om du inte har grymma kontakter. Förr fanns det kapslar. I usa är den vanlig o heter dilaudid. Tror den är rätt vanlig i Tyskland också. Ja det funkar att snorta också men vad jag förstått så kan man absolut inte döma ut hydro som ”inget speciellt” om man bara snortat för den ska IVas om man ska känna den fulla potentialen som gjort att den är så hypad. Den ska ge en skjuts som inte är av denna värld helt enkelt.
Citera
2022-09-13, 21:42
  #78
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
I Sverige finns det numera endast som färdig injektionsvätska som används väldigt sällan, därför är den otroligt ovanlig om du inte har grymma kontakter. Förr fanns det kapslar. I usa är den vanlig o heter dilaudid. Tror den är rätt vanlig i Tyskland också. Ja det funkar att snorta också men vad jag förstått så kan man absolut inte döma ut hydro som ”inget speciellt” om man bara snortat för den ska IVas om man ska känna den fulla potentialen som gjort att den är så hypad. Den ska ge en skjuts som inte är av denna värld helt enkelt.

Skiter i det tänker inte IVa något alls. Aldrig provat och kommer troligen aldrig heller.
Fattar att den är ovanlig så klart det var ju det jag sa men jag undrade varför den anses vara så bra. Eller e det bara någon slags holy grail inom opiater? Har ketogan kvar med att prova. Det fanns men var svindyrt.

Antar den finns som pulver då för det vore ju svårt att snorta vätska haha..

Någon som vet ifall carisopropodol omvandlas till en barbiturat i kroppen? hetter Somadril innan
Citera
2022-09-13, 21:45
  #79
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Tycker inte alls den lever upp till hypen men då har jag bara snortat den och de funkar absolut men väljer oxy framför denna alla dagar i veckan.

Den är stark och ruset är hårt och mest jobbigt med väldigt mycket illamående. Var många år sen nu men när ja körde palladon var ja rätt inkörd på oxy sen ca ett år och doser runt 250mg/dag. Palladonen ja hade var på 24mg och ja krossa och dela upp den 3-4 ungefär om jag minns rätt.

Som sagt kanske är en helt annan grej Iv men de har ja aldrig kört.

på vilket sätt skiljer det sig från heroin och annat vid IV intag förutom en "kick"
har hellre ett längre rus än en kick på några minuter
Citera
2022-09-13, 23:06
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
på vilket sätt skiljer det sig från heroin och annat vid IV intag förutom en "kick"
har hellre ett längre rus än en kick på några minuter


Som jag skrev så har jag inte kört det IV så kan inte uttala mig om det.
Citera
2022-09-14, 10:55
  #81
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Skiter i det tänker inte IVa något alls. Aldrig provat och kommer troligen aldrig heller.
Fattar att den är ovanlig så klart det var ju det jag sa men jag undrade varför den anses vara så bra. Eller e det bara någon slags holy grail inom opiater? Har ketogan kvar med att prova. Det fanns men var svindyrt.

Antar den finns som pulver då för det vore ju svårt att snorta vätska haha..

Någon som vet ifall carisopropodol omvandlas till en barbiturat i kroppen? hetter Somadril innan
Men förstår du inte vad jag säger, eftersom den är ska vara så otrolig vid IV så har den fått detta rykte. Jag skiter väl i om du IV’ar eller inte det hör inte hit. Du frågade varför den är så hypad och jag svarade.

Ja Soma ska som jag förstått metabolismernas till någon barbiturat i kroppen, vilken vet jag inte.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback