För några månader sedan fick jag följa med till fyllecell efter som jag ansågs vara för berusad. (dom hade fått tips om bråk)
Polisen hittade då en mindre mängd hasch samt en rad olika piller i min väska. Dem flesta pillerna har jag på recept. Däremot hade jag bytt 50 mg tramadol, mot ett mindre antal 200 mg tramadol, samt hade oxycontin utan recept, (kanske 2-4 st) samt 1 eller 2 extra ocxynorm utöver receptet. Även 1 exanor fanns utan recept. Utöver detta hade jag bara sådant som jag har recept på. (hade också alla piller mm i olika pillerburkar, så inga kartor fans)
Jag mins inte alls mycket utav det som hände denna kvällen.
Till saken hör att jag blev misshandlad samma kväll. Och detta finns några dagar senare dokumenterat på ett sjukhus. (dock utan bilder) jag har valt att inte göra någon anmälan på misshandeln efter som jag i princip inte mins något av den. Eller vem som gjorde det.
Blev kallad till förhör för lite mer en månad sedan. Dock var jag tvungen att boka om det, och har efter det inte hört ett ljud.
Blev stoppad av polisen igår, och leggad, vilket slutade i att dom verkade vilja ta med mig till stationen, men fick ett viktigare uppdrag. Så jag kunde lungt gå hem och sova.
Frågan är om jag på något vis kan komma undan straff och i såna fall på vilket sätt?
Och vilka kan påföljderna bli om jag blir dömd?
Senast redigerad av CrazyMimmi 2016-03-16 kl. 21:36.